پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۸
امام جمعه كازرون:
وي با اشاره به سابقه تاريخي كازرون اظهار داشت: با توجه به بزرگي شهرستان كازرون از مسئولان استان انتظار داريم كه توجه بيشتري به مشكلات اين شهرستان بكنند. امام جمعه كازرون در ادامه خواستار آغاز به كار مجدد مركز توانبخشي اين شهرستان شد.

امام جمعه كازرون با تأكيد بر بحث پيشگيري گفت: بايد به سمتي برويم كه معلولان جسمي و روحي را به حداقل برسانيم.

به گزارش اشرفی خبرنگار كازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند عصر دیروز در ديدار با مديركل سازمان بهزيستي استان فارس، هيئت همراه و جمعي از كاركنان اداره بهزيستي كازرون با اشاره به سال همت مضاعف، كار مضاعف و خدمترساني بيشتر به مددجويان اظهار داشت: بايد تلاش شود تا كار بهزيستي هميشه رنگ و بوي عبادت داشته باشد چراكه در صورت تحقق اين امر فرد دچار خستگي و روزمرگي نشده و مددجو را حواله خدا مي‌داند.

وي افزود: به بركت نظام جمهوري اسلامي و دولت نهم و دهم توجه ويژه‌اي به نهادهاي خدماتي از جمله بهزيستي شده است.

خرسند با تاكيد بر معرفي عملكرد سازمان بهزيستي به مردم اضافه كرد: هنوز براي عموم مردم خدمات بهزيستي گمنام است كه در اين زمينه بايد كار فرهنگي انجام شود.

وي بيان داشت: بحث مردمي بودن سازمان بهزيستي بايد طوري شود كه مردم بهزيستي را از خودشان بدانند و كمك‌هاي فكري و مالي را در اين زمينه بيشتر كنند.

نماينده ولي فقيه در كازرون با بيان اينكه بايد در بحث پيشگيري به سمتي برويم كه معلولان جسمي و روحي را به حداقل برسانيم، خاطرنشان كرد: اين كار به آموزش در مدارس، رسانه‌ها، صدا و سيما، اطلاع‌رساني و تبليغات نياز دارد كه اين تبليغات نيز نيازمند همكاري دستگاه‌ها و بودجه كافي است.

خرسند با بيان اينكه بايد گزارش كار و عملكردها را بيشتر به مردم داد، گفت: از فرصت‌هاي مسجد، تريبون‌هاي نماز جمعه، مدارس، مراكز عمومي و غيره بايد براي گزارش كار و معرفي عملكرد استفاده كرد و تلاش كنيم جلب مشاركت‌هاي مردمي بيشتر شود.

وي با اشاره به سابقه تاريخي كازرون اظهار داشت: با توجه به بزرگي شهرستان كازرون از مسئولان استان انتظار داريم كه توجه بيشتري به مشكلات اين شهرستان بكنند.

امام جمعه كازرون در ادامه خواستار آغاز به كار مجدد مركز توانبخشي اين شهرستان شد.

خرسند با بيان اينكه خدمت در كميته امداد از قداست خاصي برخوردار بوده و كمك به محرومان و مستمندان بالاترين عبادت است، افزود: به فرموده شهيد نواب صفوي در نظام اسلامي افتخار مي‌كنم كه رفتگر خيابان باشم.

وي در پايان گفت: به عنوان يك طلبه از هيچ كمكي دريغ نمي‌كنم و هرچه از دستم برمي‌آيد براي كمك به محرومان انجام مي‌دهم.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳