پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۶۴۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۰
امام جمعه موقت كازرون:
به گزارش اشرفی خبرنگار كازرون نما، حجت‌الاسلام محمد جواد عزمي در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با اشاره به سوم شعبان سالروز ولادت امام حسين(ع) و نامگذاري اين روز به عنوان روز پاسدار اظهار داشت: پاسداران و بسيجيان با پيروي از سيد و سالار شهيدان بعد از پيروزي انقلاب اسلامي نشان دادند كه در موقع به خطر افتادن انقلاب جان خود را ايثار مي‌كنند.

امام جمعه موقت كازرون با اشاره به رشادت‌هاي پاسداران و بسيجيان گفت: عزت، عظمت و شكوه امروز جمهوري اسلامي ايران ثمره هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش اشرفی خبرنگار كازرون نما، حجت‌الاسلام محمد جواد عزمي در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با اشاره به سوم شعبان سالروز ولادت امام حسين(ع) و نامگذاري اين روز به عنوان روز پاسدار اظهار داشت: پاسداران و بسيجيان با پيروي از سيد و سالار شهيدان بعد از پيروزي انقلاب اسلامي نشان دادند كه در موقع به خطر افتادن انقلاب جان خود را ايثار مي‌كنند.

وي امام حسين(ع) را الگويي كامل براي انسان‌ها دانست و افزود: عزت، شكوه و عظمت امروز جمهوري اسلامي ثمره هشت سال دفاع مقدس و پايداري است.

امام جمعه موقت كازرون در ادامه با تبريك عيد مبعث گفت: در اين روز پيامبر اسلام بعد از سال‌هاي دراز از سوي خداوند فرستاده شد و انسان‌ها را از جهل، بي‌خبري و ناداني به راه راست هدايت كرد.

عزمي با بيان اينكه پيامبر حق حيات اخروي و دنيوي بر تمام مردم دارد، اضافه كرد: انبيا همانطوري كه براي اصلاح آخرت ما كوشيدند، زحمات بسياري را براي آباد كردن دنياي ما كشيدند.

وي از بين بردن ترس، ياد دادن خوبي‌ها و زشتي‌ها، كمال بخشيدن به انسان‌ها و غيره را از فوايد بعثت عنوان و خاطرنشان كرد: پيامبران به مال ياد داند كه به صورت صحيح از نعمت‌هاي الهي استفاده كنيم.

اين مقام مسؤل بيان داشت: ما مسلمانان به دليل رعايت دستورات اسلام خودكاروار در امان هستيم.

عزمي با بيان اينكه هر حيوان حرام‌گوشتي حكم و فلسفه الهي دارد، گفت: مشروبات الكلي صدمات غيرقابل جبراني به مغز مي‌رساند و بر روي كبد و جگر تاثير منفي داشته، از اين رو دستورات اسلام هر كدام فلسفه خاص خود را دارد.

وي يكي از نقاط قوت مسلمانان را داشتن احساس و عاطفه دانست و تصريح كرد: طبق آمارهاي رسمي در انگلستان تعداد فرزندان حرامزاده و حلالزاده با يكديگر مساوي‌ هستند كه اين خود بحران اخلاقي است.

خطيب جمعه كازرون با بيان اينكه پيامبران اخلاق خوب، خلق و خوي صحيح و برخورد نيكو را به انسان‌ها ياد دادند، اضافه كرد: انبيا انسان‌هاي پايين و زيردست را به افرادي آسماني تبديل كردند.

عزمي، پيامبر اسلام را خورشيد تابان انسان‌ها برشمرد و افزود: ايشان راه حقيقي را به انسان‌ها ياد و آنها را از توهم‌پرستي نجات داد.

وي با بيان اينكه در روز قيامت انبيا و پيامبران بر اعمال انسان‌ها شهادت مي‌دهند، گفت: زمين نيز در روز قيامت به عنوان شاهد شهادت مي‌دهد.

امام جمعه موقت كازرون بزرگترين معجزه پيامبر اسلام را قرآن كريم عنوان و خاطرنشان كرد: تمام دشمنان از آوردن آيه‌اي مانند آيات قرآن در عذاب هستند.

عزمي در ادامه گفت: پيامبر اسلام يك مبشر است و بشارت، خبر از بهشت جاويدان، كمال، عبادت، خودسازي و پيروي از دستورات الهي مي‌دهد و گناهكاران را از عذاب سخت مي‌ترساند.

وي بيان داشت: پيامبران هرگز مردم را به سوي خود فرا نمي‌خواندند و فقط دعوت به سوي خداوند متعال مي‌كردند.

امام جمعه موقت كازرون، انزار، دعوت مردم به سوي خداوند متعال و چراغ فروزنده و روشن بودن را برخي از ويژگي‌هاي پيامبر دانست و تصريح كرد: پيامبران تمام جهالت‌ها را كنار زدند و مردم را با استدلال، دليل و منطق به سوي خداوند متعال دعوت كردند.

عزمي افزود: انسان‌ها مانند كودك در برنامه‌ريزي مناسب توسط انبيا و پيامبران هدايت مي‌شدند.

وي بيان داشت: مسير فكري انسان مانند كودكي است كه از ابتدا نمي‌توان تمام چيزها را به او ياد داد.
 

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
0
0
با سلام. لطفاخبرهاي خبرگزاري فارس را با نام خبرنگار خودتان چاپ نكيند. چون نوعي سرقت ادبي است.متشكرم.
--------------------------------------------------
با سلام
آقاي اشرفي هم خبرنگار فارس است و هم خبرنگار كازرون نما
با تشكر
كازرون نما
برادربسیجی
|
-
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
0
0
درود بر حاج آقا عزمی که عالم با بصیرت و با تقوایی است
ناشناس
|
-
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
0
0
احسنت به حاج اقا عزمی که خودش را هزینه تندروی و افراطی گری ... و زیاده خواهی ... در کازرون نکرد والا ایشان هم سرنوشتی جز ... که متاسفانه از چشم مومنین افتادند در انتظارشان نبود.....
امین
|
-
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
0
0
دورد بر حاج آقا عزمی نه به این خاطر که در ماجراهای اخیر سکوت کرد بلکه به این خاطر که در همه مسائل سیاسی و حوادث مواضع صریح،شفاف و بدور از حب و بغض داشته است.
گرچه این حرفهای من برای مردمی تکراری است و خود می دانند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
0
0
سلام. با عرض معذرت. نمي دانستم آقاي اشرفي خبرنگار فارس هم است.من هم از ايشان به دليل پوشش اخبار شهرستان تشكر مي كنم. چون وي جرايد شهر ستان را متحول كرده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۰
0
0
با سلام. آقاي اشرف با تلاش هاي خود حتي برارواط عمومي استانداري نيز خوب است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۰
0
0
سلام. البته كازرون نما. با درج اسم خبرنگاران خود سعي بر مطرح كردن آنها دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶