پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۶۱۶
تعداد نظرات: ۳۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۶
به گزارش نشريه‌ي طلوع جمعي از طلاب و روحانيون عضو كانون فرهنگي شيفتگان ولايت، عاشقان شهادت با مهندس شريفي (سرپرست فرمانداري كازرون) ديدار و گفتگو كردند.
به گزارش نشريه‌ي طلوع جمعي از طلاب و روحانيون عضو كانون فرهنگي شيفتگان ولايت، عاشقان شهادت با مهندس شريفي (سرپرست فرمانداري كازرون) ديدار و گفتگو كردند.


اين نشريه در بخشي از خبر خود آورده است:

جمعي از طلاب وروحانيون عضو كانون فرهنگي شهيد مشي با حضور در فرمانداري، با سرپرست جديد فرمانداري شهرستان كازرون مرتضي شريفي، ديدار و گفتگو کردند.

اين گزارش حاكي از آن است؛ در اين ديدار كه صبح روز یکشنبه 89/4/6 انجام شد، ابتدا جمع حاضر با تقديم گل و شيريني به شريفي، مقدم وی را خوش آمد گفته، سپس حجة الاسلام وحيد پرويزي به نمايندگي از طرف مسئول كانون حجت الاسلام مشي گفت: ما معتقدیم همه باید فدایی امام و ولایت باشیم. اگر كسي خطايي كرد، بايد خطايش را پاي خود شخص نوشت.

وي همچنين به بيان مختصري از فعاليت‌هاي 10 ساله اين كانون پرداخت و خطاب به شريفي سرپرست فرمانداري افزود: شما با حضور 4 روزه‌ي خود در كازرون، شاهد اين همه مخالفت­ها عليه خود هستيد ولي ما در اين 10 سال هر مشكلي را كه به ذهن شما خطور مي‌كند، سپري كرده‌ايم و تا به حال نخواسته‌ايم زير بار ظلم و زور و اين افكار ناشايست برويم و نخواسته­ايم كه دين و امام و شهدا و ولايت فقيه را هزينه براي افراد كنيم. به همین جهت عده اي از آقايان روي خوش نشان ندادند و با ما برخوردهاي زيادي داشتند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود عنوان داشت: اين جمع همگي اين قضايا را محكوم کرده و مخالف با اين فضايا هستند. ما هر دو دوره موافق با احمدي نژاد بوده ايم به خاطر اينكه ايشان با ولايت فقيه بوده اند. اين شرايطي كه در حال حاضر وجود دارد مورد انتفاد ماست. در هر دو دوره انتخابات ریاست جمهوری، افراد واقعی که قلباً از احمدی نژاد حمایت کردند، بودیم. بله دیگران هم بودند، ولی مردم می­دانند که این افراد، ولايت فقيه، احمدي نژاد و امام و ... را يك سپر قرار دادند جهت رسيدن به اهداف شخصي خودشان.

سپس حجت الاسلام رضا لطيفيان تشكر ويژه اي از فرماندار جديد نموده و عنوان داشت: دوست داريم كه با روي كارآمدن شما حزب ها، گروه ها، تشكل ها در اين شهرستان زیاده خواهی نکنند و آنهايي كه در این طيف نيستند را سرجاي خودشان بنشانید.

در پايان سرپرست جديد فرمانداري ضمن خير مقدم به طلاب و روحانيون، خود را خدمتگزار مردم دانسته و گفت: خداوند را شاكرم كه توفيق خدمت رساني به مردم شهيد پرور شهرستان كازرون را نصيبم كرد. وی افزود: تغييرو تحولات در هر مجموعه اي وجود دارد و از آنجا كه برادر عزیزمان مهندس صالح پور فرماندار سابق رو به بازنشستگي برده و عمر خدمت 30 ساله ايشان به پايان رسيده بود و قانوناً هم نمي توانند به عنوان فرماندار باشند، به هر حال استاندار و دوستان ديگر در مجموعه استانداري تصميماتي گرفتند كه يك سري تغيير و تحول در شهرستان كازرون بدهند و قرعه به نام بنده حقير در آمد تا در خدمت شما باشم و آمدن بنده هم از سوي هيچ حزب و گروهي نبوده و فقط از جانب استاندار فارس بوده است.

انشاء الله در مدتي که به عنوان سرپرست و یا به عنوان فرماندار در خدمت شما خواهم بود، مستقل هستم و بر سر منافع مردم با هيچ كسي معامله نخواهم كرد. من خودم از جنس مردمم و از قشر متوسط جامعه و فرزند يك كشاورزم و درد مردم ضعيف را احساس مي كنم. ما خدمتگزار مردمیم نه خدمتگزار گروه ها و دسته جات و...، به هر حال بنده خود را سرباز كوچكي از ولايت مي دانم و انشاءالله خداوند توفيقي دهد كه در طول اين مدت بتوانم به مناطق محروم سركشي كرده، چون بعضا مديران به دليل بعد مسافت موفق به سركشي نشده اند، بنده بتوانم گام موثري در اين قضيه بردارم، و در اين مسير هر مشكلي را كه وجود داشته باشد با جان و دل پذيرا هستم و نيت ما رضاي خداوند است.

در پايان جلسه، نماينده‌ي كانون گفت: ما عضو گروه و حزب خاصي نیستيم و فقط حرفمان اين است كه دين به معناي واقعي آن به مردم ارائه شود و به مردم خدمت شود نه به حزب و گروه خاصی؛ و بر روي اين فكر و ايده دفاع خواهيم كرد و خود را فدايی دين و امام و شهدا و ولایت می دانيم.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۲
e
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۴
0
0
مباركن :لطيفي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
0
0
.

ظاهر قضیه که به صلاح هست انشاالله باطنش هم همینطور باشه


.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
0
0
الحق که افراد جگر دار وبا بصیرتی بوده اند.
ان شاالله که همیشه موفق باشند.
q
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
1
0
اين قضيه مانند داستان كركس است و شير جنگل .نه باطن دارد و نه طاهر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
1
0
وای بحال روزی که ... نمک !!!!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
0
0
کسی جز این گروه جرات وجیگر این کار را نداشت.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
0
1
اگه بصیرت نداشتند این کار را نمیکردند که با این کار نشون دادند که بصیر هستند همون چیزی که بسیاری از مسئولین ما ندارند.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
0
0
با سلام خدمت کازرون نما یک سوال ویک جواب این آقایان ( روحانیونی که این آقای فرماندار را تایید کرده اند دم از ولایت و خون شهید و مردم می زنند آقای خرسند هم همین شعار را سر می دهد شما هم برای اهداف و مقاصد خودتان همین وازه های دهن پر کن استفاده می کنید ... هم تا مردم می ایند حرفشان بزنند یا احقاق حقوق کنند می فرمایند عزیزان من مصلحت نیست پس وظیفه مردم در این میان ان است که فقط کورکورانه رای بدهند هرچه گفتن بگویند درست است ایا این منطقی است یا اینکه خون شهید و ولایت و مردم و امریکا پشت دراست و ای مردم امروز خیانت است و روح امام راحل ازرده خاطر میشود وغیر وسیله ای است یا پلکانی است جهت بالا رفتن از دیوار بیت المال و سوار مردم شدن چرا سوراخ دعا را گم کرده ایم شما را بخدا ما را بیش از این بنام اسلام فریب ندهید چرا وقتی کم می اورید متوسل به خون شهید و غیره میشوید چرا حرف خودتان نمی زنید چرا بزدل هستید تا کی بوسیله خون شهید و خانواده انها امرار معاش میکنید بس است خجالت بکشید در مقابل چهره معصوم بچه شهید و خانواده شهید
.
|
-
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
0
1
ماهی آب گل آلود گلی هست
ناشناس
|
-
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
0
0
نظر دهنده ی فوق درست میگوید آقای خرسند هم میگوید ولایتمدار است وحتی عین متن سخنرانی مقام معظم رهبری را در نماز جمعه قرائت نمودن(کسی حرکتی را که باعث ازبین رفتن اتحاد میشود اگر چه با قصد خیر باشد انجام ندهد)اما میبینیم قبل از این دیدار آقای خرسند بیانیه میدهد ومردم را به تجمع دعوت میکند حال ببینیم آقای خرسندی که ممممییییییی گگگگووووویییید ولایتمدار است آیا در عمل هم چنین است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ازلحاظ قانونی انتخاب فرماندار ربطی به امام جمعه ندارد انتخاب آقای صالحبور به عنوان فرماندار بدون هماهنگی با امام جمعه وقت(آیت ا... بنیادی)بود.
امام جمعه باید برای مردم بدرباشند نه اینکه حامی یک حزب وگروه خاص...
وشاید هم ... آقایانی در فرماندار بودن آقای صالحبور است...
برادربسیجی
|
-
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
0
1
بیچاره سرپرست فرمانداری که نفهمید از کجا خورد!!!
1254
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
0
0
اين آقايان نبايد اين كار را مي كردند.البته تاثيري بر ردوخانه ملت ندارد چون مردم كازرون خروشيدند و قطعا ايشان خواهد رفت .تكبير
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
0
0
این جانب دست طلاب مستقل وبابصیرت کازرونی که ریششان گرو هیچ حزب وگرهی بجز ولایت فقیه نیست را بوسه میزنم و برای حاج اقا مشی ودوستان مردم دار وباایمان و شجاعشان عاقبت بخیری ارزو میکنم
خداوند به دشمنان انقلاب دین وبه بعضی دوستان عقل عنایت بفرماید
شهروند
|
-
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
0
1
درود بر روحانیونی که همیشه در صحنه هستندواز حق دفاع میکنند
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
0
0
سخنی با ائمه محترم جمعه شهرستان
مطلع گردیدیم نامه ای توسط شما عزیزان در ارتباط با تغیر محل خدمت دو تن از مدیران شهرستان (اقایان صالح پور و رنجبر فرماندار کازرون و بخشدار بالاده )به محضر ریاست جمهوری جناب دکتر احمدی نژاد ارسال گردیده است که مطالب ان دانسته یا ندانسته سراسر تهمت و توهین و تمهید و تخریب و تحقیر اشکار نسبت به مردم شهرستانهای کازرون و نوراباد ممسنی و برخی از مدیران شهرستان و استان بود .لذا به عنوان بخشی از مردم شهرستان ضمن دفاع از حقوق خود و حفظ ابروی اقایان صالح پور و رنجبر در حمایت از استاندار فرهیخته فارس جناب دکتر احمد زاده مطالبی را جهت تقدیم به افکار عموم و اگاهان شهرستان و استان عرضه می دارم
1در نامه فرموده اید فرماندار شهرستان کازرون برکنار و بخشدار بالاده عزل گردیده است .با توجه به اینکه این اقایان نیروی وزارت کشور نبو ده اندو برای مدتی در این وزارت خانه به خدمت مشغول بو ده اند به نظر می رسد استفاده از لفظ بر کناری و عزل به جای تغیر محل خدمت چیزی جز بازی با ابروی این عزیزان را در پی نخو اهد داشت.
2اشاره فرموده اید که این عزیزان از طرفداران پر و پا قرص ریاست محترم جمهور در انتخابات بو ده اند ایا منظور این است که بدین سبب حتما بایستی برای همیشه صاحب پست و منصب باشند و در غیر این صورت حقشان ادا نشده است و ایا تمام طر فداران امام (ره) تا پایان عمر در پست و منصب ماند ند بی شک این عزیزان خود نیز راضی به ایجاد چنین شا ئبه نیستند
3شنیده ایم مقام معظم رهبری هنگام اتمام دوران ریاست جمهوری فر موده اند حاضرم در یکی از پاسگهاهای دور افتاده کشور خدمت نمایم .زیرا کسانی که به تقدس نظام اعتقاد دارند خدمتشان مشروط به شرط منصب خواهی نیست
4سرپرست جدید فرمانداری را به چند دلیل واهی و تعمیم وهم و خیال خود در یک سطر شایسته مسو لیت ندانسته اید و عنوان فرمو ده اید موجی از خشم و نفرت در میان مردم شهرستان کازرون به وجود امده است .ایا فقط نا رضایتی خود را به کل شهرستان تعمیم داد ه ید یا این که توسط یک مرکز معتبر نظر سنجی کرد ه اید زیرا به نظر می رسد حتی نظر سازی هم نیست.اما اگر مایل باشید با نماینده ای از طرف ریس جمهور یا نماینده شهرستان نظر سنجی مکتوب از شورا های شهر وروستا و گرو هی از معتمدین به عمل اید و برای داوری در اختیار مسو لان کشوری قرار گیرد.
5 این موج خشم و نفرت مورد اشاره شما عزیزان به جهت انتصاب فرزندی از همسا یگان چند قدمی شهرستان کازرون که به لحاظ فرهنگی و نژادی قرابت زیادی با ما دارد خدای ناکرده چنین در ذهن متبادر می گردد که گویا یک اسرائیلی در غزه به منصب رسیده ایا این موج نفرت موهوم فردا ابزار دست شیرازیها و دیگر جاها بر علیه فرزندان کازرونی صاحب منصب در خارج از کازرون نمی شود و ایا این خود یک بدعت غلط تر از ان بد عتی که فرمو ده اید نیست
6 چکونه با وجود مقا مات مذهبی چون شما در شهر افراد نسبت به برادران دینی و هم مذهب خود بدون هیچ گونه جرمی چنین متنفر می گردندو جالب این جاست که این موج نفرت خیالی بدون هیچ ابایی از ناحیه امامان شهر منتشر می گردد و چرا نیمه رها شده لیوان به موج شادی اشاره نفر مو ده اید لابد شما و دیگر دو ستانتان با همین موج نفرت اعتکاف کردید و انتظار دارید رحمت الهی در این فضای پر از نفرت جایی برای خود پیدا کند و فرود اید.
7در نامه خود به سیل معتر ضین اشاره فر موده ایدایا عمل خلاف قانونی از استاندار فارس این مدیر جوان و با تدبیر در جابجای این عزیزان سر زده است و یا عدم باج دهی استاندار محترم باعث گرد یده که این همه اعتراض به وجود اید و اگر شما عزیزان قادر به پاسخگو یی نیستید که لازم هم نیست پاسخگو باشید چرا معترضین را رهنمایی نفر مو دید که مملکت قانون دارد و شکایت خود را تقدیم مقا مات قضایی کنید (و شاید خدای ناکرده جناب ... قرار است موجی جدید تو سط ... دیگر در جنوب کشور به راه افتد)و یا شاید قرار بر این است که در حوزه فعا لیت شما گرو هی مسائل خود را خارج از مبادی قانونی پی گیری نماید که البته انشالله شما چون بعضی ... نیستید.
8سخن از بدعت خطر ناک به میان اور ده اید ایا این خود بد عت خطر ناکتری نیست که به هنگام تعو یض مدیران گرو هی مجهول و فاقد مستندات قانونی فقط به بها نه های واهی در مقابل مسو لین امر قرار گیرند که البته بحمد الله نگرفته اند و این شایعات بی تاثیر است
9استاندار محترم فارس و سر پرست جدید فرمانداری کازرون را تهدید به عدم همکاری نمو ده اید و در این سطر به نظر می رسد بیش از مردم شما از این فعل ناراضی هستید و ایا این تهدید خدای ناکرده به نوعی باج خواهی تلقی نمی گردد و ایا گمان می کنید همکاری مردم با استاندار محترم فارس مشروط به همکاری و رضایت شماست و اگر بر عکس عده کثیری به حمایت از استاندار فرزانه فارس مراتب اعتراض خود را نسبت به شما در نامه ای اعلام نمایند زیبنده است
10سخن از ظلم فعل صادره از ظالم نمو ده اید ایا اطلاق این صفت به عالیترین مقام سیاسی و اجرای استان از زبان عا لیترین مقا مات مذهبی شهرستان کازرون در کشور جمهوری مزین به نام اسلام شایسته است اگر ظالم وجود دارد چرا شما نشسته اید و اگر نه تهمت از زبان امامان شهر چرا در هر دو حال متاسفیم.....واز شما می خواهم تا دیر نشده در این ماه مبارک از ایشان حلا لیت بطلبید
11در مکان نماز جمعه مردم را به همدلی دعوت فرمایید
در پایان خاطر نشان می گردد به دلیل پیش داوری های صورت گرفته در مورد جناب شریفی سر پرست جدید فر مانداری (شاگردی که قبل از املای برگه اش تصحیح گردیده و نمره منفی دریافت نموده )و بی دقتی که در اطلاع رسانی از نحوه جابجایی اقایان صالح پور و رنجبر (عزل و برکناری مورد اشاره شما )و گفتار شما در مورد موج خشم و نفرت مردم شهرستان کازرون نسبت به عزیزان لر زبان ممسنی و تهدید جناب دکتر احمد زاده به کار شکنی(عدم همکاری)و انتصاب صفت نا روای ظلم به فر مو ده اید قصد دارید مطالب را از تریبون نماز جمعه به اطلاع عموم برسانید اما شما که در سطر های بالاتر که فرام شتان شده است فر مو ده اید عموم جملگی معتر ضند ایا این دو مطلب لا هم در تناقض نیستند نکند خدای ناکرده قرار است عموم بدانند که شما ناراضی هستید یا شاید عمو مند که پاسخگوی اعتراض شما نیستند در هر حال به شما تو صیه می کنم به تقوای الهی مورد تو صیه هر جمعه خود تو صییه می نمایم و از شما در خو است داریم اجازه دهید ما نیز در روز جمعه مراتب حمایت خود را از استاندار فارس در مکان نماز جمعه کازرون اعلام نماییم .خدایا یاریمان کن تا جز صراط مستقیم راهی دیگر بر نگزینیم و من الله توفیق
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
0
1
دم همه ی ادمهای مستقل و جگردار گرم مخصوصا طلاب کانون حاج اقامشی که اخرتشان رافدای دنیای دیگران نمیکنند. ...
مه تابان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
0
0
باسمه تعالی
واقعا مبارکه
]
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
0
0
دادستان بزرگوار كازرون بايد هر چه سريعتر اقدام كند و مسببين اين حوادث را دستگير و به مجازات برساند .قطعا دادستان محترم مي دانند كه نبايد وارد احزاب شوند و قطعا اين را هم مي دانند كه ماده 2 قانون مجازات اسلامي "هر فعل و ترك فعلي را كه قانون برايش مجازات معين نموده فاعلش مجرم است "بنابراين براي رسيدگي هر چه سريعتر اقدام شود .دادستان مظهر حق يك جامعه است
e
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
0
0
به آين آقايي كه نظ بلند بالايي داده عرض كنم :اتقوالله
ناشناس
|
-
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
0
1
ازحاج اقا مشی ودوستان تربیت شده در مکتب اسلام ناب محمدی جز این توقعی نبود خدا یار و یاورتان باشد . ارادتمند شما رضوانی /
امین
|
-
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
1
0
متاسفم برای مجموعه شیفتگان که اول رفتند پیش سرپرست فرمانداری و بیعت کردند
بعد زیر پیمان و بیعت خود زدند و خود رفتند برای تصاحب فرمانداری
ناشناس
|
-
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
0
2
برادر یا خواهری که نوشته ای مجموعه شیفتگان رفته برای تصاحب فرمانداری اتفاقا این جانب از حاج اقا مشی نظرشان پیرامون فرماندار شدن را پرسیدم که ایشان شدیدا تکذیب کردند وحمایت قاطع خود را از جناب اقای شریفی اعلام فرمودند. لذا از جنابعالی برادرانه میخواهم تا نسبت به موضوعی اطمینان حاصل نکرده ای اظهار نظر نفرمایید....
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
0
0
البته کسی که نوشته تصاحب فرمانداری تقصیری ندارد دورو برایش خوب براش تحلیل نمیکنن امان از بی بصیرتی(انسانها دشمن چیزهایی هستنند که نمی دانند)
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۰
0
1
باسلام. من به نوبه ی خودم از بصیرت واقدام شجاعانه ی شما تشکر میکنم ادامه دهید الله یارتون.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۱
0
0
دم همتو گرم گرم گرم گرم گرم گرم گرم
غم همتو کم کم کم کم کم کم کم کم
ناشناس
|
-
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۲
0
0
بنازم به همت وغیرت جناب ... لطیفیان،که تشکر ویژه ای از سرپرست فرمانداری کرده،و با مواضع مقتدرانه خویش آرامش را در شهر برپا کرده است. به نظر من باید لطیفیان فرماندار میشد.من که هیچ کسی رو در ثبات نظر مثل ایشون ندیدم.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۲
0
0
برادر عزیز،اولا: حجت الاسلام لطیفیان،نه ...!!!!!ثانیا:با قسمت پایانی صحبتتون موافقم،زیرا ایشون توانایی اداره فرمانداری رو دارن،ودر ضمن باید بدونید که سابقه ایشون در انجام کار فرنگی از همه اینایی که الان اومدن و ادعاشون میشه بیشتره.والله العالم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۳
0
0
اگه آقای مشی دنبال بست بود که توی کازرون نمی موند/آقایی که مینویسی اتقو الله : اتتتتتققققوووواااالللللللللله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۳
0
0
خدا قوت جیگردارها
میشه یه خورده جیگر به ماترسوها هم بدید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۳
0
0
درود بر شماروحانیون همیشه درصحنه وباغیرت
مرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
0
0
ای ... کمی بصیرت داشته باش نکن کاری که همچون كروبي ها از نظر ولی فقیه بیفتی!
جمعی از مردان همیشه بیدار کازرون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
0
0
والا ما نظرمون رو به خود حاج حجت گفتیم دیگه میل خودشه که قبول کنه یا نه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷