پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۵۵۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۱
مهندس مرتضي شريفي شنبه‌ شب در جمع نخبگان جوان كازرون با بيان اينكه دولت نهم از همان روزهاي نخست فعاليت خود كمر همت بسته و سعي بر حل مشكلات مردم دارد، اظهار داشت: با همكاري مردم و نخبگان مي‌توانيم در راستاي پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي موفق شويم.
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، مرتضي شريفي شنبه‌ شب در جمع نخبگان جوان كازرون با بيان اينكه دولت نهم از همان روزهاي نخست فعاليت خود كمر همت بسته و سعي بر حل مشكلات مردم دارد، اظهار داشت: با همكاري مردم و نخبگان مي‌توانيم در راستاي پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي موفق شويم.

وي با اشاره به سابقه تاريخي كازرون افزود: با توجه به اينكه كازرون قطب كشاورزي است از اين رو براي ايجاد صنايع كشاورزي بايد فعاليت‌هايي صورت گيرد.

سرپرست فرمانداري كازرون اضافه كرد: با توجه به مسافت بسيار برخي روستاها از شهر كازرون نياز توجه بيشتر به آنها احساس مي‌شود.

شريفي بيان داشت: با توجه به سفرهاي استاني رئيس جمهور و سفرهاي شهرستاني استاندار ما نيز به عنوان يك خدمتگزار برنامه بازديد از مناطق، بخش‌ها و تشكيل جلسات شوراي اداري در بخش‌ها و شهرها را در برنامه‌هاي خود داريم.

وي تصريح كرد: لازم است مسئولان از نزديك با مشكلات مردم آشنا شده تا اين مشكلات در كمترين زمان ممكن حل شود و در اين راستا نيازمند مشاوره نخبگان، جوانان و مردم هستيم و از انتقادات سازنده استقبال مي‌كنيم.

سرپرست فرمانداري كازرون با بيان اينكه در چارچوب اصولگرايي حركت مي‌كنم، گفت: هدف اصلي ما خدمت به مردم است.

شريفي برخورداري از يك‌ كتابخانه غني با توجه به وجود موسسات آموزش عالي در كازرون را يكي از ضروريات اين شهرستان عنوان و خاطرنشان كرد: در مورد مسائل مربوط به جوانان بايد بيشتر توجه كرد.

وي بهره‌مندي از امكانات ورزشي را از نيازهاي بخش كنارتخته دانست و تصريح كرد: با دعوت سرمايه‌گذاران براي سرمايه‌گذاري در كازرون مي‌توان اقتصاد اين شهرستان را متحول كرد.

سرپرست فرمانداري كازرون با بيان اينكه بايد براي اشتغال جوانان برنامه‌ريزي كرد، ادامه داد: با توجه به همجواري كازرون با مناطق نفت‌خيز بايد براي ايجاد صنايع مرتبط با نفت و گاز در اين شهر برنامه‌ريزي كرد.

شريفي سركشي از مناطق محروم و رفع مشكلات آنها را از برنامه‌هاي خود برشمرد و اضافه كرد: در جلسه كميته برنامه‌ريزي اين شهرستان اعتباري را براي‌ كانون‌هاي فرهنگي مساجد و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج براي كارهاي فرهنگي و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تصويب كرديم.

سرپرست فرمانداري كازرون خاطرنشان كرد: در طول سال جلسات مختلفي براي ترويج مسائل فرهنگي ‌برگزار مي‌كنيم.

در اين نشست جوانان و نخبگان حاضر در جلسه به بيان نظرات و پيشنهادهاي خود پرداختند و سرپرست فرمانداري كازرون نيز به سئوالات آنها پاسخ داد.

 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
-
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
0
0
عجبی نمردیم و دیدیم یه مسئول بلند پایه در شهرستان با جوانان شهرستان جلسه بگیرد و حرفاشونو بشنوه فکر کنم واسه همین بعضی پیر مردا ترسیده اند و...
الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
0
0
با توجه به این منش نباید انتظار دیگری از برخی به اصطلاح "خواص ونخبگان" شهر داشت.
سرانجام پس از چندین سال شاهد تغییر در "مدیریت باستانی" شهرستان و فراهم شدن فضا جهت حضور هرچه بیشتر جوانان و نخبگان واقعی در پست های مهم هستیم که طبیعتا به مزاج "دیرین صاحبان" شهر خوش نخواهد آمد.
شاهد تغییر در حلقه بسته مدیریت شهرستان و تعریفی نو از اصولگرایی در مقابل "اشخاص گرایی" هستیم که این نیز خود مزید بر علت موجبات عصبانیت طبقه "نخبگان سنتی" را فراهم آورده است.
بدانید حق پیروز است حتی در قلت...
به سرکردگان معترضین نیز توصیه میکنم که انتخابات ریاست جمهوری 84 را به ذهن بیاورند تا برایشان یادآوری شود که "جوانان" چه میکنند!!!
-خواهشا سانسور نکنید.......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
0
0
شعاردادن آسونه راهکار ایشون چیه
روش کارش چیه
اولویتدهی به کارهاش بر چه اساسی هست
آیا مثل آقای احمدی نژاد برای قول هاش زمانبندی هم داره که مردم بتونند ایشون رادر صورت تاخیر بازخواست کنند یا روش ابهام و سکوت رو میخوان پیش بگیرند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
0
0
باید به ایشون اجازه کار داد و از شتاب زدگی در تصمیم خودداری کرد،نیروی جوانی ایشون می تونه خیلی مفید واقع بشه.
علی حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
0
0
راهکار نمی خواد
اگه این عزیز برعکس ... قبلی که دنبال خواست همین چند ده نفر بود به فکر همه مردم باشه کافیه .
اونموقع اگه بخوان عوضش کنند شاید یه جمعیتی بیاد که آبرو داشته باشه !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴