پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۵
امام جمعه كازرون گفت: كشاورزي ما هنوز سنتي است و به معناي واقعي مكانيزه نشده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند يكشنبه ‌شب در جمع كاركنان اداره جهاد كشاورزي كازرون با گرامي‌داشت هفته جهاد كشاورزي اظهار داشت: عرضه و تقاضا كشاورزي در كشور همخواني ندارد.

وي با بيان اينكه عرضه و تقاضا بايد همخواني داشته باشند، افزود: به عنوان مثال قيمت گوجه فرنگي در سالي بالا است اما در سال ديگر آنقدر زياده كشت مي‌شود كه كشاورزان ضرر مي‌كنند.

خرسند، جهاد كشاورزي را خانه اميد كشاورزان عنوان و اضافه كرد: كشاورزان هنگام مشكلات به سمت اين اداره پناه مي‌برند و بايد كاركنان اين اداره نيز با اخلاق خوب، خوش‌رويي و گشاده‌رويي با آنها برخورد كنند.

وي با بيان اينكه كار جهاد كشاورزي بسيار مقدس است، افزود: افراد مرتبط با جهاد كشاورزي زحمت‌كش‌ترين توليد كنندگان هستند و بار اصلي توليد كشور بر دوش آنها است.

اين مقام مسئول بيان داشت: سيستم جهاد كشاورزي نسبت به سيستم‌هاي ديگر بهتر شده اما هنوز نيازمند تلاش بيشتر براي رفع مشكلات است.

خرسند جهاد كشاورزي را يادگار امام راحل دانست و تصريح كرد: با همت مسئولان نظام و مجموعه جهاد كشاورزي، كشور به مرحله‌اي رسيده كه نويد بخش آينده‌اي خوب براي نظام جمهوري اسلامي است.

وي با بيان اينكه خشكسالي يكي از آيات و نشانه‌هاي الهي است، ادامه داد: خشكسالي ضررهايي را به دنبال دارد، اما اين خواسته خداوند است و در زمان انبيا اين آزمايش الهي نيز بوده است.

نماينده ولي فقيه در كازرون با ابراز رضايت از عملكرد اين مجموعه خاطرنشان كرد: مردم جهاد كشاورزي را فرزند انقلاب و نظام مي‌دانند و انتظار دارند كه اين مجموعه كار را با سرعت بيشتري انجام دهند.

خرسند افزود: بايد تلاش كرد تا وظيفه كلاني كه نظام و دولت بر عهده جهاد كشاورزي گذاشته‌اند به خوبي انجام شود.

وي در ادامه با اشاره به تغيير مديريت در اداره جهاد كشاورزي كازرون گفت: نبايد در مقابل تغيير مديريت مقاومت كرد بلكه بايد خودمان را با اين امر وفق دهيم.

امام جمعه كازرون تغيير و تحول در يك مجموعه را طبيعي دانست و تصريح كرد: نگه داشتن كسي كه در يك محيط خوب كار مي‌كند، ظلم به آن شخص است و بايد ارتقا يابد.
خرسند ابراز داشت: بايد زمينه رشد افراد ايجاد شود و كساني كه رشد كرده‌اند نيز به كمال برسند.

وي مديريت را يك هنر توصيف و اضافه كرد: مدير بايد بتواند از پتانسيل مجموعه‌اش استفاده كند.

نماينده ولي فقيه در كازرون با بيان اينكه مخالفت‌ها و موافقت‌ها تا قبل از تغيير طبيعي است، ادامه داد: بعد از تغيير نيروهاي ديگر بايد با مدير همكاري كرده و مكمل يكديگر شوند.

خرسند با بيان اينكه نياز نيست مدير به تمام فنون مديريت آگاه باشد، افزود: نيروهاي مجموعه بايد بازوي مدير و همگي مكمل يكديگر باشند.

وي با تقدير از يدالله جمشيدي مدير سابق جهاد كشاورزي كازرون و آرزوي موفقيت براي عبدالرسول گندمي مدير جديد جهاد كشاورزي اين شهرستان گفت: انتظار ما از مجموعه جهاد كشاورزي اين است كه با توجه به سلامت اعتقادي در اين اداره، راندمان كار بالا رفته و زمينه رشد براي مديران جوان‌تر فراهم شود.

خرسند تصريح كرد: اگر همگي به تكليف خود عمل كنند خداوند مشكلات را از سر راه بر مي‌دارد.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
اذان صبح
۰۴:۴۱:۰۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۰:۵۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۸:۴۳
اذان مغرب
۲۰:۰۶:۰۷