پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱
خطيب جمعه كازرون:
امام جمعه كازرون‌ با اشاره به قطعنامه شوراي امنيت عليه ايران گفت: اين تحريم‌ها چيز تازه‌اي نبوده و ملت ايران نيز به آنها عادت كرده‌اند و موجب مي‌شود تا مردم ما عزم خود را براي ايستادگي جزم كنند
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با اشاره به سالروز 22 خرداد ماه و انتخابات سال گذشته اظهار داشت: انتخابات سال گذشته ركورد جديدي را در تاريخ انتخابات ايران و حتي دموكراسي غرب برجا گذاشت.

وي با بيان اينكه دشمن قصد تلخ كردن شيريني اين انتخابات را در كام ملت ايران داشت، افزود: عده‌اي دانسته يا نادانسته فريب خوردند و امروز نيز بعد از گذشت يك سال با لجاجت راه خود را از راه امام، ملت و انقلاب جدا كرده‌اند و ملت نيز آنها را دور انداخته‌اند.

خرسند با بيان اينكه توده ملت در انتخابات و حوادث پس از آن خوش درخشيدند، اضافه كرد: عده‌اي از نخبگان و خواص بي‌بصيرت خون به دل ملت كرده و از صبر و حوصله نظام و بزرگواري مقام معظم رهبري سوء استفاده كردند و با آمريكا، ‌اسرائيل و منافقان هم‌نوا شدند.

خرسند اضافه كرد: ملت ايران با بصيرت خود، بي‌بصيرت‌ها را طرد مي‌كند.

وي، بحث تقلب در انتخابات را دروغ بزرگ قرن عنوان و خاطرنشان كرد: اين حاشيه‌سازي‌ها نبايد باعث فراموشي اصل روز 22 خرداد به‌عنوان روز بزرگ تاريخ ايران شود.

امام جمعه كازرون در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به قطعنامه شوراي امنيت عليه ايران گفت: اين تحريم‌ها چيز تازه‌اي نبوده و ملت ايران نيز به آنها عادت كرده‌اند و موجب مي‌شود تا مردم ما عزم خود را براي ايستادگي جزم كنند.

خرسند ابراز داشت: شوراي امنيت در مقابل حمله وحشيانه رژيم منحوس صهيونيستي به كشتي‌هاي امدادرسان سكوت اما از طرف ديگر عليه جمهوري اسلامي بيانيه صادر مي‌كند.

وي اين تحريم‌ها را عليه ايران بي‌فايده دانست و تصريح كرد: جمهوري اسلامي متناسب با اين قطعنامه با صلابت و قدرت مقابله مي‌كند.

نماينده ولي فقيه در كازرون در ادامه با اشاره به هفته جهاد كشاورزي اظهار داشت: خشكسالي‌هاي اخير لطمه‌هاي بسياري را به كشاورزان زده است، از اين‌رو مسئولان اين وزارت انقلابي با همت خود مشكلات كشاورزان را حل كنند.

خرسند با بيان اينكه كشاورزان زكات مال خود را بدهند، افزود: مسئولان نيز به كشاورزان توجه بيشتري كنند و بانك‌ها در مطالبات خود از آنها مهلت دهند.

امام جمعه كازرون در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان با اشاره به سالروز شهادت بخارايي، اماني، صفار هرندي و نيك‌نژاد گفت: اين چهار شهيد بزرگوار در دوران خفقان طاغوت با بصيرت و شجاعت خود جو اختناق و سكوت حاكم بر جامعه را شكستند.

خرسند افزود: با گذشت 45 سال از شهادت اين جوانان سلحشور، نظام مقدس جمهوري اسلامي به بركت رشادت‌ها و خون‌هاي مقدس شهدا به حياتش ادامه مي‌دهد.

وي در ادامه با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه امام هادي خواستار مشاركت مؤمنان به‌ويژه كسبه در مجالس عزاداري شد.

نماينده ولي فقيه در كازرون همچنين با اشاره به سالروز ولادت با سعادت امام باقر در سال 57 هجري قمري گفت: اين امام بزرگوار گرد و غبار غربت را از علوم اهل بيت و فقه آل محمد زدود و شاگردان بسياري را تربيت كرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۳
0
0
ملت بدبخت ايران 33سالن ايستادن .اصلا ننشسن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶