پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۸
امام جمعه كازرون:
امام جمعه كازرون با اشاره به اينكه نوك پيكان حمله دشمن در فتنه‌ها به سمت مقام معظم رهبري بود، خاطرنشان كرد: در كانون فتنه‌ها در لحن مقام معظم رهبري نااميدي ديده نشد.
امام جمعه كازرون گفت: امام معتقد بود منحرفان در هر جايگاهي بايد به مردم معرفي شوند.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز شهرستان كازرون با محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي اظهار داشت: حركت اخير رژيم صهيونيستي و حمله به كاروان آزادي ماهيت زشت، خشن، تروريسي و فاشيستي اين رژيم را نشان داد.

وي اقدامات اسرائيل را نشانه ضعف اين رِژيم دانست و افزود: اين حركت سرعت زوال و نابودي اسرائيل را دوچندان كرد و كلام امام را كه مي‌فرمود «اسرائيل جز زبان زور، زبان ديگري را نمي‌فهمد و بايد از صفحه روزگار محو شود»، را نشان داد.

خرسند با بيان اينكه امروز نه تنها در كشورهاي اسلامي بلكه در اروپا شعار مرگ بر اسرائيل سر مي‌دهند، اضافه كرد: اگر ملت‌هاي اسلامي و افكار عمومي عالم متوجه شوند، همين شعارها اسرائيل را نابود مي‌كند.

وي بيان داشت: عملكرد رژيم صهيونيستي در آينده‌اي نزديك باعث نابودي اين رژيم مي‌شود.

نماينده ولي فقيه در كازرون با تسليت سالگرد ارتحال امام خميني (ره)، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، هنر بزرگ امام اين بود كه يك انديشه و مكتب سياسي را پايه‌گذاري كرد و هويت حقيقي امام به تفكر ايشان است.

خرسند شاخصه‌هاي خط امام را محوريت روحانيت، حوزه‌هاي علميه و مرجعيت شيعه، حمايت از محرومان و مستضعفان، اطاعت از ولايت فقيه، طرد مخالفان و كساني كه به دنبال غرق روحانيت هستند و قصد دارند انقلاب را به دست آمريكا و اسرائيل بسپارند، برشمرد.

وي با بيان اينكه امام انقلاب را متعلق به قشرهاي پايين جامعه مي‌دانستند، افزود: امروز هر طرح و برنامه‌اي كه اجرا مي‌شود در راستاي برطرف كردن محروميت است.

امام جمعه كازرون با اشاره به اينكه امام ولايت فقيه را اساس استقلال كشور مي‌دانست، گفت: امام ولايت فقيه را از كتاب‌ها خارج و به يك سيستم حكومتي تبديل كرد.

خرسند در مورد برخورد امام با مخالفان اضافه كرد: امام معتقد بود منحرفان در هر جايگاهي بايد به مردم معرفي شوند.

وي بيان داشت: كساني كه امروز منافعشان با منافقان، اسرائيل و آمريكا توام شده و به يك نقطه مشترك رسيده‌اند، نبايد ادعاي پيروي خط امام را بكنند.

امام جمعه كازرون با بيان اينكه افرادي كه در مقابل قانون تمكين نمي‌كنند، در مقابل اصل نظام و ولايت فقيه مي‌ايستند و در حمايت از اعدام چهار تروريست بيانيه صادر مي‌كنند، نبايد دم از خط امام بزنند، خاطرنشان كرد: يكي از شاخصه‌هاي خط امام وحدت كلمه است چراكه امام در مسئله وحدت بسيار تاكيد داشت و آن را رمز پيروزي مي‌دانست.

خرسند اختلاف نظر را طبيعي دانست و افزود: اگر در چهار اصل اسلام، انقلاب، امام و رهبري عقيده‌ها يكي باشد و در بقيه مسائل اختلاف باشد، اشكالي ندارد و بايد تلاش شود صفوف ملت يكپارچه بماند.

وي خاطرنشان كرد: با مقايسه انقلاب‌هاي كبير فرانسه، اكتبر روسيه و الجزاير با انقلاب اسلامي، عمق و عظمت امام خميني را درك مي‌كنيم.

امام جمعه كازرون با اشاره به اينكه نوك پيكان حمله دشمن در فتنه‌ها به سمت مقام معظم رهبري بود، خاطرنشان كرد: در كانون فتنه‌ها در لحن مقام معظم رهبري نااميدي ديده نشد.

خرسند با انتقاد از برخي رسانه‌ها كه فقط منفي‌ها را تيتر مي‌كنند، گفت: رسانه‌ها بايد واقعيات را منعكس كنند، سياه‌نمايي نكرده و اختلافات را برجسته نكنند.

وي افزود: انتقادهاي غيرمنصفانه برخي از رسانه‌ها و فقط اخبار منفي را انعكاس دادن، ظلم به نظام است.

در پايان نماز جمعه كازرون نمازگزاران با برپايي راهپيمايي، انزجار خود را از رژيم صهيونيستي اعلام و جنايات اين رژيم منحوس را محكوم كردند.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
و
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۶
0
0
... خودش مي فهمد چه مي گويد :تيترش را بخوانيد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اذان صبح
۰۴:۴۵:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۳۳
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۴۶