پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۳۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۲
تيم دانشگاه اروميه كه در سبزوار ميهمان تيم شهرداري اين شهر است در يك صورت مي تواند در ليگ بماند و آن هم اين است كه تيم پتروشيمي كازرون در تهران به حريف تهراني ببازد و آن ها نيز موفق شوند در سبزوار پيروز از ميدان خارج شوند در غير اين صورت نماينده ي كازروني در ليگ ماندگار خواهد شد
به گزارش محمد جعفر خوابستان خبرنگار سلمان تيم هندبال پتروشيمي كازرون در هفته ي هجدهم ليگ برتر هندبال ميهمان دانشگاه آزاد تهران است.
 
به گزارش خبرنگار سلمان، 12 خردادماه 89 هفته ي پاياني ليگ برتر هندبال برگزار مي شود كه تيم هندبال كازرون به مصاف تيم دانشگاه آزاد تهران مي رود. هر چند كه اين بازي براي دانشگاه آزاد تأثيري نداشته اما با توجه به حواشي بازي رفت ديدار در كازرون و همچنين تماس نقي ناري سرمربي تيم دانشگاه اروميه با كادر فني تيم تهراني، احتمال مي رود كه هندباليست هاي كازروني روز بسيار سختي را در تهران داشته باشند.
 
تيم دانشگاه اروميه كه در سبزوار ميهمان تيم شهرداري اين شهر است در يك صورت مي تواند در ليگ بماند و آن هم اين است كه تيم پتروشيمي كازرون در تهران به حريف تهراني ببازد و آن ها نيز موفق شوند در سبزوار پيروز از ميدان خارج شوند در غير اين صورت نماينده ي كازروني در ليگ ماندگار خواهد شد كه اميدواريم نتايج طوري رقم خورده كه شاهد بقا تيم شهرمان باشيم. ان شاءا...
 
لازم به ذكر است، با توجه به اين كه تيم شهرداري سبزوار شرايط حساسي در جدول رده بندي ليگ برتر ندارد احتمال مي رود كه به جوانان و نيمكت نشينان خود در اين بازي ميدان دهد.
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
0
0
ایول به بازیکن های با غیرت کازرون ایول.

انتقاد از شما مدیر سایت خیلی دیر به دیر سایت اپ میشه.مثلا 1خبری مثل موندن کازرون توی لیگ برتر باید بلافاصله تو سایت زده بشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴