پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۶
به مناسبت سالروز حماسه آزاد سازي خرمشهر مراسمي باحضور خانواده هاي معظم شهدا و جمعي از بازنشستگان ارتش جمهوري اسلامي ايران در منطقه ي كازرون و فرماندهان نظامي و انتظامي و مسؤولان ادارات و سازمان ها و كاركنان مركز برگزار گرديد.
 
در اين مراسم ابتدا سرهنگ ستاد عباسعلي اسدي فرمانده مركز آموزش 07 ضمن خير مقدم به مهمانان، آزادي خرمشهر را نتيجه ي ايمان، غيرت و توكل بر خداوند متعال عنوان كرد .
 
سپس امير سرتيپ عبدالمجيد جمشيدي رئيس كانون بازنشستگان نيروهاي مسلح در استان فارس طي سخناني گفت : همان طور كه خداوند متعال تفرقه را عامل ضعف و سستي و وحدت را عامل قوت، قدرت و عظمت معرفي كرده است، رزمندگان اسلام اعم از ارتش، سپاه و بسيج در عمليات بيت المقدس با پيروي از قرآن كريم و تأسي از رزمندگان صدر اسلام نمونه ي كامل وحدت، همدلي و ولايت مداري بودند و از همين رهگذر اين پيروزي بزرگ با نصرت الهي به دست آمد و اين پيروزي در واقع پيروزي لشكر خدا بر لشكريان طاغوت بود .
 
در ادامه سرهنگ بازنشسته سيد بيت ا... موسوي كه در عمليات بيت المقدس(آزادسازي خرمشهر ) حضور داشته است به بيان خاطراتي از آن عمليات غرور آفرين پرداخت و گفت :مردان پيروز عمليات بيت المقدس نمونه اي از مردان الهي و لشكريان امام (ره) بودند كه در مقابل دشمن هيچ هراس و واهم هاي در دل نداشتند.
 
در پايان با اعطاي لوح تقدير و اهداي هدايايي از خانواده ي معظم شهدا و بازنشستگان مركز آموزش 07 كازرون تجليل به عمل آمد.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸