پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۳۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۹
امام جمعه کازرون با انتقاد ازعملکرد مسوولان درتخصيص اعتبارات گفت: به رغم برگزاري کنگره هاي بزرگ با هزينه هاي ميلياردي در استان فارس ، هنوز هيچ اعتباري براي برپايي کنگره سلمان فارسي که از مصوبات سفر دوم رييس جمهوري به اين استان محسوب مي شود، تخصيص نيافته است.

امام جمعه کازرون با انتقاد ازعملکرد مسوولان درتخصيص اعتبارات گفت: به رغم برگزاري کنگره هاي بزرگ با هزينه هاي ميلياردي در استان فارس ، هنوز هيچ اعتباري براي برپايي کنگره سلمان فارسي که از مصوبات سفر دوم رييس جمهوري به اين استان محسوب مي شود، تخصيص نيافته است.

به گزارش درخشنده خبرنگار كازرون نما حجت الاسلام محمد خرسند در جمع مردم شهرستان کازرون بيان کرد: در حالي که تا کنون پيگيري ها و مکاتبه هاي بسياري براي تخصيص اين اعتبار انجام شده است ليکن شاهد برگزاري کنگره هاي استاني با هزينه هاي ميلياردي هستيم، و به راحتي براي برگزاري آنها اختصاص مي يابد.

وي با عنوان اينکه، اين امر حاکي از مظلويت و غربت فرهنگي است اظهار داشت اگر اعتبار لازم به اين امر اختصاص يابد، اواخر امسال کنگره سلمان فارسي در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خرسند دربخش ديگري ازمطالب خود با اشاره به درپيش بودن سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: امام خميني (ره) احيا گر اسلام ناب محمدي در دوران غربت دين بود بگونه اي که ايشان دين اسلام را از انزوا به متن جامعه بازگرداند و از اين رو تجليل از ايشان ، تجليل از اوليا و انبياي خداوند است.

امام جمعه کازرون همچنين به موضوع مقام و منزلت زن در اسلام پرداخت و افزود: آن الگويي که غرب در اين زمينه معرفي مي کند ، بي بند و باري است و اسلام اين الگو را نمي پذيرد و براي زن، ارزش و ارج قائل است.

حجت الاسلام خرسند در قسمت ديگري از سخنان خود بيان داشت: با توجه به درپيش بودن فصل تابستان ، موضوع پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان مي بايست در اولويت قرار گيرد که اين امر خود نيازمند اعتبارات فرهنگي است و به همين سبب ، مسوولان استان فارس بايد در اين زمينه پيگيري و اهتمام لازم داشته باشند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ALI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام چرا هنوز خبر انتصاب دکتر محمد صادقی به معاونت پارلمانی حقوقی هماهنگی و امور استانهای سازمان تربیت بدنی را درج نکردهاید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳