پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۰
از هفته هجدهم و پاياني ليگ برتر هندبال كشور عصرچهارشنبه دوازدهم خرداد ماه جاري از ساعت 18 به طور همزمان پنج ديدار در شهرهاي مختلف كشور برگزار مي‌شود كه در يكي از مهم‌ترين ديدارها تيم پتروشيمي كازرون در تهران مهمان قعرنشين جدول رده‌بندي يعني دانشگاه آزاد است.
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، از هفته هجدهم و پاياني ليگ برتر هندبال كشور عصرچهارشنبه دوازدهم خرداد ماه جاري از ساعت 18 به طور همزمان پنج ديدار در شهرهاي مختلف كشور برگزار مي‌شود كه در يكي از مهم‌ترين ديدارها تيم پتروشيمي كازرون در تهران مهمان قعرنشين جدول رده‌بندي يعني دانشگاه آزاد است.

تيم پتروشيمي هم‌‌اكنون با كسب چهار پيروزي، يك تساوي و 12 شكست، با 9 امتياز، در رده هشتم و دانشگاه آزاد تهران با دو پيروزي، دو تساوي و 13 شكست و با كسب شش امتيازدر قعر جدول رده‌بندي قرار دارد.

تاكنون پتروشيمي كازرون 446 بار دروازه حريفان خود را باز كرده و 502 گل نيز از حريفان خود خورده است اما دانشگاه آزاد تهران 532 گل دريافت و 451 گل وارد دروازه حريفانش كرده است.

بازي رفت دو تيم در كازرون به نفع پتروشيمي كازرون به پايان رسيده بود.

از همين چارچوب به طور همزمان و در مهم‌ترين ديدار دانشگاه صنعتي اروميه مهمان شهرداري سبزوار است، سپاهان قهرمان زودهنگام مسابقات در اصفهان شهرداري زرند كرمان را پيش رو دارد، هپكو اراك ميزبان مس كرمان است و ذوب آهن اصفهان از سنگ آهن بافق يزد پذيرايي مي‌كند.

پتروشيمي كازرون از هفته پنجم با اضافه كردن مربي خارجي و سه بازيكن خارجي و با استفاده از بازيكنان ديگر بومي خود چهار برد، يك تساوي و هشت شكست را تجربه كرده بود.

شاگردان سرگئي نيكولنكو در حالي به مصاف دانشگاه آزاد تهران مي‌روند كه در هفته قبل با اقتدار و با نتيجه 33 بر 24 در كازرون هپكو اراك را شكست دادند.

با توجه به اينكه اين تيم تنها نماينده استان فارس در ليگ برتر هندبال كشور است و ماه گذشته شاهد ناكامي مقاومت شهيد سپاسي در ليگ برتر فوتبال كشور بوديم و فصل قبل نيز برق شيراز در ليگ برتر فوتبال كشور به دسته اول سقوط كرد از اين رو همت مسئولان را مي‌طلبد كه به تيم هندبال پتروشيمي كازرون كمك كرده و با حضور خود در ورزشگاه موجب دلگرمي بازيكنان و مربيان اين تيم شوند چراكه آنها در صورت شكست و يا مساوي مقابل دانشگاه آزاد تهران و پيروزي دانشگاه صنعتي اروميه مقابل شهرداري سبزوار به دسته پايين‌تر سقوط مي‌كنند كه آن وقت شاهد ناكامي يكي ديگر از تيم‌هاي ورزشي استان فارس در سطح اول ورزش كشور مي‌شويم.

هم‌اكنون در جدول رده‌بندي پس از سپاهان تيم‌هاي ذوب‌آهن اصفهان، مس كرمان، هپكو اراك، شهرداري سبزوار، سنگ آهن بافق يزد، شهرداري زرند كرمان، پتروشيمي كازرون، دانشگاه صنعتي اروميه و دانشگاه آزاد تهران در رده‌هاي دوم تا دهم جاي دارند.
 

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴