پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۷:۱۴
بر اساس نظر کمیته انضباطی:
منوچهر حيدري با اعلام اين خبر به خبرنگار باشگاه خبري فارس «توانا»، اظهار داشت: در ديدار تيم‌هاي پتروشيمي كازرون و مس كرمان هم مشكلاتي بوجود آمد كه تصميم گرفتيم، هوشنگ كاكل‌وند، بازيكن تيم پتروشيمي را هم يك جلسه محروم كرده و روز يك‌شنبه براي وي هم جلسه‌اي با حضور تمامي اعضا كميته انضباطي برگزار كنيم. وي ادامه داد: اين تصميمات به باشگاه ابلاغ شده و محروميت‌ها قطعي است. جلسه كميته انضباطي روز يك‌شنبه، ساعت 10 صبح با حضور تمامي اعضاي اين كميته برگزار خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، در حساس ترين ديدار هفته شانزدهم تيم‌هاي هندبال سپاهان و ذوب آهن در اصفهان برابر هم قرار گرفتند و به نتيجه تساوي 23 بر 23 رضايت دادند.

در پايان اين بازي پربرخورد، مربيان و بازيكنان دو تيم با هم درگيري فيزيكي پيدا كردند كه دليل آن اعتراض كيوان صادقي، سرمربي ذوب آهن به قضاوت داوري بود.

با توجه به اين اتفاقات، اهالي هندبال منتظر بودند تا شاهد تصميمات كميته انضباطي در اين خصوص باشند.
رئيس كميته انضباطي فدراسيون هندبال آرا خود را در مورد اين بازي اعلام كرد؛ بنابر اين كيوان صادقي، سرمربي و سجاد استكي، بازيكن تيم هندبال ذوب‌آهن از همراهي تيم خود در هفته هفدهم ليگ برتر محروم شدند. همچنين پرويز احساني، بازيكن تيم هندبال سپاهان هم از همراهي تيم خود در اين هفته محروم شد.

افراد محروم شده بايد روز يك‌شنبه در كميته انضباطي حاضر شوند تا درگيري‌هاي پايان بازي مورد بررسي دقيق‌تر قرار بگيرد.

منوچهر حيدري با اعلام اين خبر به خبرنگار باشگاه خبري فارس «توانا»، اظهار داشت: در ديدار تيم‌هاي پتروشيمي كازرون و مس كرمان هم مشكلاتي بوجود آمد كه تصميم گرفتيم، هوشنگ كاكل‌وند، بازيكن تيم پتروشيمي را هم يك جلسه محروم كرده و روز يك‌شنبه براي وي هم جلسه‌اي با حضور تمامي اعضا كميته انضباطي برگزار كنيم.
وي ادامه داد: اين تصميمات به باشگاه ابلاغ شده و محروميت‌ها قطعي است.
جلسه كميته انضباطي روز يك‌شنبه، ساعت 10 صبح با حضور تمامي اعضاي اين كميته برگزار خواهد شد.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴