پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۳۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۲
به مناسبت فرا رسيدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازي خرمشهر استخر سرپوشيده و سوناي شهرستان کازرون و همچنين سالنهاي بالاده ،انارستان و زرين آباد از توابع اين شهرستان به بهره برداري رسيد .به گزارش کازرون نما؛ اين آيبن با حضور وزير سابق نفت ،مسولان محلي و مسولان اداره کل تربيت بدني فارس برگزار شد

به مناسبت فرا رسيدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازي خرمشهر استخر سرپوشيده و سونا ي شهرستان کازرون و همچنين سالنهاي بالاده ،انارستان و زرين آباد از توابع اين شهرستان که از مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان فارس است به بهره برداري رسيد .   

به گزارش  درخشنده  خبرنگار کازرون نما در اين آيبن که با حضور وزير سابق نفت ،مسولان محلي و مسولان اداره کل تربيت بدني فارس برگزار شد گزارشي از پروژه هاي ورزشي افتتاح شده نيز ارايه گرديد .

در ابتداي اين مراسم صالح پور فرماندار شهرستان کازرون با بيان اينکه توانمندي تربيت بدني فارس مثال زدني است، گفت : عملکرد اداره کل تربيت بدني فارس در طول دو سال گذشته قابل تقدير است و اماکن ورزشي ساخته شده در شهرستان کازرون و بخش هاي آن نمونه اي کوچک از خدمت رساني دولت نهم است.

وي خواستار انعکاس مطلوب اين خدمات از سوي رسانه ها به مردم شد و افزود : برخي از رسانه ها متأسفانه تنها سياه نمايي مي کنند و اين عمل شايسته نيست و بايد در کنار انتقاد، خدمات نيز به اطلاع مردم رسانده شوند.
 
صالح پور اضافه کرد : رسانه ها وظيفه دارند، فعاليت هاي گسترده دولت خدمتگزار را به اطلاع مردم برسانند و نبايد تنها با طرح نقاط ضعف بصورت گسترده باعث ياس مردم شد.

فرماندار شهرستان کازرون اظهار داشت : در اين شهرستان جوانان از امکانات ورزشي مناسبي بهره مند شدند و توانمندي اداره کل تربيت بدني فارس در زمينه سرعت ساخت اماکن ورزشي مثال زدني است.

دکتر رشيد خدابخش مدير کل سابق تربيت بدني فارس نيز در اين آيين گفت : در فارس همت خوبي براي رشد ورزش شکل گرفت و خوشحالم که فرصتي پيش آمد تا بار ديگر در خدمت مردم خوب فارس باشم و شاهد بهره برداري يکي ديگر از اماکن ورزشي در اين استان مستعد و قهرمان پرور باشيم .
 
وي ادامه داد: در استان فارس همت مطلوبي براي رشد ورزش شکل گرفت و ماموفق شديم تيمي کار آمد را تشکيل دهيم تا عقب ماندگي چندين ساله ورزش فارس در مدت زمان حدود دوسال جبران شود و اين موضوعي است که ادعا نيست يک واقعيت محض مي باشد.

مدير کل تربيت بدني استان اصفهان در خصوص روند ساخت و ساز اماکن ورزشي در استان فارس گفت: ما در راه ساخت و ساز اماکن ورزشي در استان فارس بگونه اي عمل کرديم که تعجب سازمان تربيت بدني را بدنبال داشت و حتي برخي ها باور چنين رشدي برايشان سخت بود، اما وقتي آمدند و ديدند باور کردند.

خدابخش اضافه کرد : اين موفقيت بزرگ حاصل نگاه ويژه مقام معظم رهبري و دکتر احمدي نژاد به ورزش فارس در سفرهاي خود به اين استان مي باشد .

مهندس محمد شهاب الدين مسؤول طرح هاي عمراني مناطق نفت خيز نيز گفت : 340 ميليارد ريال اعتبار جهت ساخت و ساز اماکن ورزشي در فارس هزينه شده است .

وي اظهار داشت: استان فارس يکي از استانهاي دهگانه نفت خيز کشور است که در اين استان توليد گاز و نفت مطلوبي داريم و وزارت نفت خود را متعهد مي داند که در کنار وظايف ذاتي خود در مناطقي که سهمي در توليد نفت و گاز دارند، فعاليت هاي عام المنفعه نيز انجام دهد.

شهاب الدين افزود : حجم سرمايه گذاري وزارت نفت در بخش هاي مختلف نفت، پتروشيمي ، پالايش و پخش ، در استان فارس بالغ بر پنجاه ميليارد دلار است که بخشي از آن محقق شده و بخش ديگري با سرمايه گذاري بخش خصوصي تحقق خواهد يافت.
 
وي اضافه کرد : دو هزار و هفتصد ميليارد ريال مربوط به 915 پروژه ورزشي است که اين پروژه ها يا افتتاح شده است يا در حال ساخت مي باشد.

شهاب الدين ادامه داد : از ويژه گيهاي پروژه هاي ورزشي در فارس سرعت ساخت آنها بود که در اين امر بخوبي مديريت شد.

مهندس نوذري وزير سابق نفت و رييس هيأت مديره شرکت نفت پارس هم در اين مراسم با بيان اينکه مديران تربيت بدني فارس موفق عمل کردند گفت : شهرستان کازرون با سابقه تاريخي که دارد، حق زيادي بر گردن نظام دارد و ما بعنوان مسؤولين نظام بايد اين حق را ادا کنيم .

نوذري ادامه داد : ما شاهد همتي عالي در تربيت بدني فارس بوديم که ساخت و ساز اماکن ورشي در مدت زمان کوتاهي در آن صورت گرفت تا مردم سريعتر از خدمات دولت بهره مند شوند و اين مهم جاي تقدير و تشکردارد.

وي از مديران تربيت بدني فارس بعنوان الگويي براي ساير دستگاه ها ياد کرد و افزود : در نظام مقدس جمهوري اسلامي ما داراي قابليت هاي بالايي هستيم و بايد به جوانان در خور شأن آنها خدمت کنيم و زمينه رشد و ارتقاء آنها را فراهم آوريم .

وي گفت : مسولان تربيت بدني فارس در اين امر موفق عمل کردند و توانستند فضاهاي مناسبي براي سلامت جامعه، بخصوص نسل جوان کشور فراهم آورندضمن اينکه سرعت و دقت ساخت و ساز اماکن ورزشي در فارس يک نمونه قابل قبول بود که اميدواريم همچنان تداوم داشته باشد .

به گزارش  خبرنگار کازرون نما اين پروژه ها با اعتباري بالغ بر 24 ميليارد و 200 ميليون ريال و با مساحت پنج هزار و هفتصد متر مربع به بهر ه برداري رسيد .
 
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خبر سايت بوشهري درباره سد نرگسي و پاسخ معاون استاندار به نماينده شهرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۲
0
0
http://pgnews.ir/viewnews.aspx?id=16537


خبر سايت بوشهري درباره سد نرگسي و پاسخ معاون استاندار به نماينده شهرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹