پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۵
/هفته سيزدهم ليگ برتر هندبال/
هفته سيزدهم ليگ برتر هندبال عصر روز گذشته(پنجشنبه) با برگزاري 5 ديدار در شهرهاي مختلف پيگيري شد كه طي آن پتروشيمي كازرون در يك بازي ضعيف با 33 گل در مقابل 19 گل از ذوب آهن اصفهان شكست خورد.

هفته سيزدهم ليگ برتر هندبال عصر روز گذشته(پنجشنبه) با برگزاري 5 ديدار در شهرهاي مختلف پيگيري شد كه طي آن پتروشيمي كازرون در يك بازي ضعيف با 33 گل در مقابل 19 گل از ذوب آهن اصفهان شكست خورد.

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، در هفته چهارم از دور برگشت مسابقات ليگ برتر هندبال باشگاه هاي ايران عصر روز گذشته 5 ديدار در شهرهاي مختلف انجام شد كه در حساس ترين مسابقه تيم هاي مس كرمان و سپاهان اصفهان برابر هم صف آرايي كردند.
سپاهاني‌ها در پايان هفته دوازدهم با كسب 24 امتياز در مكان نخست جدول رده‌بندي قرار داشتند و كرماني‌ها با كسب 17 امتياز در مكان سوم بودند. چشم اميد تيم‌هايي مانند ذوب‌آهن به اين ديدار بود تا تيم مس بتواند حريف قدرتمند خود را شكست داده و راه را براي قهرماني ديگر تيم اصفهاني هموار كند، اما مسي ها هم نتوانستند مقابل شاگردان غلامي ايستادگي كنند و بازي را با نتيجه 33 بر 29 به حريف قدرتمند و اصفهاني خود واگذار كردند.
 
اصفهاني ها با اين پيروزي همچنان به عنوان صدرنشين ليگ برتر شناخته مي شوند.
در ديگر ديدار اين هفته از پيكارها تيم‌هاي ذوب‌آهن اصفهان و پتروشيمي كازرون در اصفهان برابر هم قرار گرفتند. ذوبي‌ها در هفته گذشته موفق شده بودند با نتيجه 31 بر 28 تيم شهرداري زرند را از پيش‌رو بردارند. پتروشيمي كازرون از هفته پنجم با اضافه كردن مربي خارجي و سه بازيكن خارجي و با استفاده از بازيكنان ديگر بومي خود سه برد، يك تساوي و چهار شكست را تجربه كرده بود، اما بازي را با نتيجه 33 بر 19 به ذوب آهن اصفهان واگذار كردند.
ذوب آهن با كسب اين پيروزي همچنان در تعقيب سپاهان است و در مكان دوم جدول رده بندي قرار گرفت.
تيم‌هاي دانشگاه صنعتي اروميه و شهرداري زرند كرمان ديگر ديدار هفته سيزدهم را برگزار كردند. كرماني‌ها در هفته گذشته بازي را به ذوب‌آهن و دانشگاه صنعتي اروميه هم نتيجه را به مس كرمان واگذار كرده بودند.
اين ديدار با نتيجه 28 بر 24 به سود نماينده اروميه خاتمه يافت.
تيم‌ دانشگاه آزاد هم براي رويارويي با تيم شهرداري سبزوار عازم شد. دانشگاه آزاد در هفته گذشته بازي را به سپاهان و نماينده سبزوار هم در اراك بازي را به تيم هپكو اين شهر واگذار كرده بود. ديدار اين دو تيم كه در هفته گذشته بازي را به حريفان خود واگذار كرده بودند با نتيجه 19 بر 18 به سود نماينده سبزوار به پايان رسيد.
تمام اين مسابقات از ساعت 17 برگزار شد.

* نتايج بازي‌هاي هفته سيزدهم:
مس كرمان 29 - فولاد مباركه سپاهان 33
دانشگاه صنعتي اروميه 28 - شهرداري زرند كرمان 24
شهرداري سبزوار 19 - دانشگاه آزاد تهران 18
سنگ آهن بافق 36 - هپكو اراك 28
ذوب آهن اصفهان 33 - پتروشيمي كازرون 19

* جدول رده‌بندي تا پايان هفته دوازدهم:
1- فولاد مباركه سپاهان اصفهان 26 امتياز
2- ذوب آهن اصفهان 23 امتياز
3- مس كرمان 17 امتياز
4- سنگ آهن بافق يزد 14 امتياز
5- هپكو اراك 13 امتياز
6- شهرداري سبزوار 13 امتياز
7- شهرداري زرند كرمان 9 امتياز
8- پتروشيمي كازرون 7 امتياز
9- دانشگاه آزاد اسلامي 5 امتياز
10- دانشگاه صنعتي اروميه 3 امتياز

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴