پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۰
امام جمعه كازرون خبر داد:
وي در پايان از سفر آيت‌الله نوري همداني از مراجع عظام تقليد در دو هفته آينده به كازرون خبر داد. استقبال نمازگزاران با شعار «امام جمعه بسيجي، آماده‌ايم آماده» از امام جمعه كازرون در زمان سخنراني وي درمورد برخورد با بي‌حجابي از حواشي نماز جمعه امروز كازرون بود.

امام جمعه كازرون گفت: در صورت عدم برخورد مسئولان با بدحجابي خودم با راه‌اندازي گروهي مردمي جلو اين فساد را مي‌گيرم.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با اشاره به آغاز مجدد طرح عفاف و حجاب در كشور اظهار داشت: مدتي است شاهد شيوع بدحجابي در كشور هستيم كه اين زيبنده جمهوري اسلامي نيست.

وي تطهير ظواهر جامعه را يك وظيفه حكومتي و مردمي دانست و افزود: در جامعه ما امر به معروف و نهي از منكر به سمت فراموشي مي‌رود و هنوز متولي خاصي براي اين امر واجب وجود ندارد.

خرسند با بيان اينكه امر به معروف و نهي از منكر يك وظيفه همگاني است اضافه كرد: در برخي ادارات و نهاد‌هاي دولتي قبح محرم و نامحرم ريخته شده و در دانشگاه‌هابه يك معظل تبديل شده است.

نماينده ولي فقيه در كازرون، متدينان، بازاريان و بسيجيان را به برخود با بدحجابي فراخواند و خاطرنشان كرد: اگر مسئولان با بدحجابي در كازرون برخورد نكنند خودم با تشكيل گروهي مردمي جلو اين فساد را مي‌گيرم.

وي، بسيج را يك شور و نهضت عنوان و اضافه كرد: بسيجي با غيرت نمي‌تواند در مقابل اين هتاكي‌ها ساكت باشد و قوه قضائيه و نيروي انتظامي نيز بايد با بدحجابي مقابله كنند.

امام جمعه كازرون در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سفر رئيس جمهور كشورمان به نيويورك و شركت در كنفرانس بين‌المللي بازنگري ان پي تي گفت: متاسفانه بسياري از كشورها مانند آمريكا و اروپائيان خودشان پيمان ان پي تي را نقض كرده‌اند كه نمونه بارز آن مجهز كردن رژيم صهيونيستي به سلاح هسته‌اي است.
خرسند با بيان اينكه جمعي از سناتورهاي حزب جمهوري‌خواه آمريكا درخواست عدم صدور ويزا براي رئيس جمهور ايران كردند افزود: در عين حال تمام اين كارشكني‌ها احمدي نژاد با عزت و اقتدار تمام در اين كنفرانس شركت كرد.
وي بيان داشت: رئيس جمهور كشورمان در اين كنفرانس برنامه‌ها و اهداف جنگ‌طلبانه آمريكا را به چالش كشيد و به دنيا نشان داد كه جمهوري اسلامي به دنبال استفاده صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي است.

نماينده ولي فقيه در كازرون با بيان اينكه كشورهاي مستكبر قدرت تحمل استقلال كشورهاي مستقل را ندارند خاطرنشان كرد: رئيس جمهور ايران با سفر به نيويورك نظم حاكم بر روابط بين‌المللي را صيقل و نشان داد كه كشورهاي مستقل بايد پرسشگر باشند.

خرسند با تقدير از احمدي نژاد به دليل موضع‌گيري وي افزود: حرف رئيس جمهور ما حرف دل ملت‌هاي آزاده دنيا است.

وي با اشاره به ماموريت‌هايي كه پيمان ان پي تي به عهده آژانس بين‌المللي انرژي اتمي گذاشته است گفت: خلع سلاح كشورهايي كه به توليد و ذخيره سازي بمب اتمي مي‌كنند، جلوگيري از اشاعه سلاح اتمي و فراهم كردن بستر مناسب و كمك به كشورها براي دستيابي به فناوري صلح‌آميز انرژي هسته‌اي ماموريت‌هاي واگذار شده از سوي ان پي تي به آژانس است.

امام جمعه كازرون با اشاره به روز جهاني صليب سرخ و هلال احمرخاطرنشان كرد: يكي از وظايف هلال احمر امداد و خدمات رساني به آسيب ديدگان حوادث احتمالي است.
خرسند با بيان اينكه سازمان هلال احمر رويكرد فرهنگي و در اين زمينه فعاليت‌هاي خوبي دارد افزود: به دليل حادثه خيز بودن كشور مردم بايد در آموزش‌هاي لازم قرار گيرند.
امام جمعه كازرون در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه امروز اين شهرستان با اشاره به دومين سالگرد سفر پرخير و بركت مقام معظم رهبري به كازرون گفت: اين سفر بركات معنوي و مادي داشت و با معظم‌له به عنوان ولي امر مسلمين و جانشين امام زمان تجديد بيعت مي‌كنيم.

خرسند تعابير و جملات مقام معظم رهبري در مورد مردم كازرون و سابقه اين شهرستان را افتخاري براي مردم اين شهرستان دانست و تصريح كرد: از لحاظ عمراني 61 پروژه با اعتباري بالغ بر 23 ميليارد تومان براي شهرستان كازرون تصويب شده كه 41 پروژه آن به سرانجام رسيده است.
وي افزود: مسئولان با پيگيري‌هاي خود پروژه‌هاي ديگر را به سرانجام برسانند.

نماينده ولي فقيه در كازرون با بيان اينكه رويكرد سفر مقام معظم رهبري به مناطق روستايي محروم بود خاطرنشان كرد: اكثر اين پروژه‌ها در زمينه روستايي انجام شده است.
خرسند افزود: پروژه آبرساني چشمه ساسان به شهركازرون، گازرساني، آبرساني، ساخت مسجد، مسكن براي خانواده‌هاي مددجوي بهزيستي و كميته امداد، كمك هزينه ازدواج و اشتغال در مناطق روستايي و شهري و غيره از جمله مصوبات اين سفر بوده است.

وي در پايان از سفر آيت‌الله نوري همداني از مراجع عظام تقليد در دو هفته آينده به كازرون خبر داد.
استقبال نمازگزاران با شعار «امام جمعه بسيجي، آماده‌ايم آماده» از امام جمعه كازرون در زمان سخنراني وي درمورد برخورد با بي‌حجابي از حواشي نماز جمعه امروز كازرون بود.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
;l
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۶
0
0
خوش آمدي .قدمت بر روي چشم .چشمم را توتياي خاكت مي كنم .صفا آوردي .خيلي خوش آمدي .بفرما قدم شما و همراهان بر روي ديدگان ما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اذان صبح
۰۴:۴۵:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۳۳
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۴۶