پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۲۲:۱۶

جناب آقاي غلامرضا دهقان ناصرآبادي نماينده مردم كازرون در مجلس هشتم با صدور اطلاعيه‌اي ملت كازرون را به استقبال گرم از مقام معظم رهبري دعوت كرد. متن اين پيام بدين مضمون است:

 

***

هوالمحبوب

رواق منظر چشم من آشيانه‌ي توست

كرم نما و فرود آي كه خانه خانه‌ي توست

 
ملت بزرگوار كازرون و بخش‌هاي مربوط
روستاييان وفادار و عشاير غيور
 
قرار گرفتن شهرستان كازرون در مسير بادهاي موسمي و سوزان عربستان، هجرت زودهنگام بهار از اين ديار را ناگزير مي‌كند اما امسال در واپسين روزهاي سرسبزيِ شهرسبز، رايحه‌ي دلنشين حضور قريب‌الوقوع مقام عظماي ولايت حضرت‌ آيت‌الله خامنه‌اي در ميان اين خطه از ايران سرافراز، بارقه‌ي اميدي در دل‌هاي منتظر افكنده، حلول بهار در بهار را نويد مي‌دهد.
 

كنون كه خاك پاك زادگاهمان به بركت قدوم مباركشان متبرّك و ديدگانمان به جمال نوراني حضرتشان روشن خواهد شد، بر ملت ماست كه به تأسّي از فرمان معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني(ره)؛ «پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت شما آسيبي نرسد» با حضور يك‌پارچه در مراسم استقبال از رهبر مسلمين جهان و گوش جان سپردن به منويات معظم‌له، يك بار ديگر التزام خود را به انقلاب، آرمان‌هاي حضرت امام و مقام معظم رهبري اثبات و با مهمان‌نوازي بي‌دريغ خويش، برگ زرّين ديگري بر دفتر افتخارات اين مرز و بوم بيافزاييم، باشد كه مورد قبول درگاه احديّت و امام عصر ارواحنا فداه قرار گيرد. آمين

 
غلام‌رضا دهقان ناصرآبادي

نماينده‌ي منتخب هشتمين دوره‌ي مجلس شوراي اسلامي

شهرستان كازرون

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳