پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرنگار كازرون نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز کازرون ، به مناسبت شهادت استاد مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم ، از 110 استاد این مرکز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد واحد کازرون تجلیل شد .
به گزارش خبرنگار كازرون نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون ، به مناسبت شهادت استاد مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم ، از 110 استاد این مرکز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد واحد کازرون تجلیل شد .

اسد الله عباسی رییس دانشگاه پیام نور کازرون در این مراسم سخنان خود را با دو غزل از حافظ شروع و به پایان رساند و افزود : معلمین یکی از شریفترین مشاغل جامعه است و در رابطه با کار او اصلی ترین موضوع انسان است و اوست که اشرف مخلوقات و ارزشمند است و همان طور که می دانید انسان به مرتبه کمال نمی رسد مگر به واسطه کار معلمی.

امام جمعه کازرون نيز در این مراسم اظهار داشت: تجلیل از معلم ، تجلیل از عظمت علم است ، تجلیل از همه خوبیها و نیکی هاست. در فرهنگ و آموزه های قرآنی اسلامی ما به رعایت حق معلم توصیه ی ویژه ای شده است. وی معلم را امانت دار تفکر دانست و افزود شغل معلمی انسان ساز است و به فرموده امام (ره) معلمی شغل انبیاست و هم آموزش و هم پرورش وظیفه او است.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند ضمن بیان خصوصیانت شهید مطهری اظهار داشت : برای انتخاب روز معلم باید یک بهانه و تناسب وجود می داشت که بهترین روز ، روز شهادت مطهری بود. وی اولین خصوصیت شهید مطهری را ایمان به خدا و اخلاص در عمل دانست و افزود : ایمان و اخلاص عمل شهید مطهری در بین علما و دانشجویان زبان زد خاص و عام بود . او زودتر از همه زمانهای بعد از خود را می دید . همان طور که با وجود 31 سال از شهادت او کتابهای او کهنه نشده است و تا دهها سال دیگر هم این اتفاق نخواهد افتاد.
 

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴