پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۸۷ - ۰۵:۰۸
مدیر راه و ترابری بوشهر تاکید کرد:

آزاد راه جدید بوشهر - شیراز که مطالعات آن به پایان رسیده است از جنوب دریاچه پریشان عبور خواهد کرد به گزارش کازرون نما و به نقل از خبرگزاری فارس،مدیر‌کل راه و ترابری استان بوشهر در همایش بررسی پروژه های راه استان بوشهر اعلام کرد:ساخت آزاد‌راه بوشهر‌ ـ شیراز که از شرق شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر به سمت تنگ ارم آغاز شده و از جنوب دریاچه پریشان به مرکز استان فارس خاتمه می‌یابد، می‌تواند جدا از نقش مهم در اقتصاد منطقه‌ای، سبب کاهش ترافیک‌، افزایش امنیت جاده‌ای و استفاده از توانمندی‌های گردشگری استان بوشهر در ماه‌های سرد سال شود. وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال حدود ۵۵ هزار تن آسفالت در جاده‌های این استان ریخته شده است، گفت: احداث ۹۰ کیلومتر راه روستایی و ساخت ۴۸ کیلومتر بزرگراه ‌در این مدت از دیگر فعالیت‌های بخش راه استان بوده است.

وی هدف از برگزاری این همایش را بررسی مشکلات پیمانکاران بومی که در زمینه شبکه ارتباطی جاده‌ای فعالیت می‌کنند، ذکر کرد و گفت: ایمنی راه‌های استان بوشهر به عنوان یکی از مشکلات اساسی کشور و این استان است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۶
23
0
مسیر این آزادراه رو می توان به راحتی طوری تغییر داد که کازرون در مسیر آن قرار گیرد فقط همت و عرضه مسئولین را میطلبد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۶
34
0
آزاد راه باید از نقاط مهم از جمله کازرون رد بشه مگه میشه آزادراه از چند کیلومتری کازرون رد بشه و کازرون رو در بن بست بذاره .مسئولین باید بهوش باشند و پی گیری کنند و با حاج ایمانی صحبت نموده تا گره این مشکل حل شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۶
35
0
مردم و مسئولین باید به این مساله اعتراض کرده و با پی گیری کازرون را در مسیر آزادزاه قرار دهند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۸
33
0
بايستي مسير کازرون به شيراز توسط يک نقشه هواي و مهندسين باتجربه ، فني تر و ايمني تر و کوتاه تر شود و دنباله مسير جاده بصورت اتوبان در جنوب کازرون ادامه پيدا کرده و اگر تونل بناف واقعاً از نظر فني درست شود مسير خيلي کوتاهتر شده و لطمه اي هم به محيط زيست وارد نمي شود . باشد که دست از باند بازي و مداخله سياست در امور شهرستان کم شود . با آروزي روزي که واقعاً شهري سبز داشته باشيم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۹
35
0
بعضی از آقایون با اغراض قومی قبیله ای بی مورد جلو احداث تونل بناف و چهار بانده شدن مسیر کازرون ارژن رو گرفته ،در صورتی که از وزارتخانه مطبوع خود هزینه خهار بانده شدن مسیر قائمیه ارژن را پرداخت می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
اذان صبح
۰۴:۵۵:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۱:۲۷
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۰۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۴۳