پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۹
رئيس اداره آموزش و ترويج جهاد كشاورزي كازرون از آموزش 512 نفر از بهره‌برداران بخش كشاورزي اين شهرستان در سه ماهه اخير خبر داد.

هادي هاشمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كازرون با بيان اينكه در سه ماهه اخير 512 نفر از بهره‌برداران بخش كشاورزي شهرستان كازرون زير پوشش آموزش‌هاي لازم در قالب 24 كارگاه آموزشي قرار گرفتند، اظهار داشت: از اين تعداد مي‌توان به تشكيل سه كارگاه آموزشي مبارزه با آفت سن گندم در منطقه فامور براي 61 نفر از بهر‌ه‌برداران، برگزاري سه كلاس آموزشي كشت گندم به روش بي‌خاكورزي در منطقه بالاده و فامور براي 52 نفر از بهره‌برداران و تشكيل يك كارگاه آموزش داشت كلزا در منطقه خشت براي 14 نفر از كشاورزان اشاره كرد.

وي از تشكيل سه مورد كارگاه به‌زراعي گندم و جو در منطقه خشت و نودان براي 50 نفر از كشاورزان و برگزاري كلاس آموزش آفات و بيماري‌هاي انجير ديم در منطقه كوهمره براي 29 نفر از باغداران خبر داد و تصريح كرد: تشكيل دو مورد كارگاه آموزش روش‌هاي آبياري نوين براي 35 نفر از كشاورزان منطقه نودان و خشت، دو مورد كارگاه آموزشي تغذيه مركبات در منطقه قائميه براي 76 نفر از باغداران و برگزاري دو مورد كارگاه آموزشي فني و حرفه‌اي مدرسه در مزرعه (زراعت گوجه فرنگي) در منطقه حومه كازرون براي 35 نفر از بهره‌برداران از ديگر برنامه‌هاي اجرا شده دراين سه ماهه است.
هاشمي با بيان اينكه يك كلاس آموزشي بهداشت شيردهي براي 35 نفر از زنان روستايي در منطقه حومه كازرون و يك كارگاه آموزشي به‌زراعي داشت حبوبات در منطقه نودان براي 14 نفر از كشاورزان برگزار شد، افزود: تشكيل دو مورد كارگاه آموزشي مبارزه با علف‌هاي هرز در منطقه بالاده براي 24 نفر از بهره‌برداران و برگزاري كارگاه آموزشي نظام صنفي كشاورزي با حضور 45 نفر از كشاورزان اين شهرستان نيز از اقدامات انجام شده اين اداره بوده است.

وي از شركت 21 نفر از كشاورزان در كلاس آموزشي تهيه نشاي سبزي و صيفي‌جات خبر داد و تصريح كرد: كارگاه آموزشي مبارزه با علف‌هاي هرز باغات زيتون، مركبات و انار را نيز براي 25 نفر برگزار كرديم.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳