پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۹
در هفته يازدهم ليگ برتر هندبال ايران، روز جمعه تيم پتروشيمي كازرون از شهرداري سبزوار با اختلاف 4 گل شكست خورد. با اين حساب در پايان اين هفته تيم كازرون با 5 امتياز در رديف هشتم قرار گرفت.
 به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، هفته دوم از دور برگشت بيست و دومين دوره ليگ برتر هندبال باشگاه‌هاي ايران عصر روز گذشته با تداوم صدرنشيني سپاهان پيگيري شد.

در نخستين ديدار اين هفته كه روز پنج شنبه و يك روز زودتر از ساير مسابقات قرار بود برگزار شود، تيم دانشگاه صنعتي اروميه به اصفهان نرفت و نتيجه ديدار اين تيم برابر ذوب آهن 10 بر صفر به سود نماينده اصفهان رقم خورد.

در ديگر ديدار اين هفته كه روز جمعه برگزار شد تيم صدرجدولي سپاهان برابر هپكو اراك صف آرايي كرد. اين ديدار در مقابل ديدگان دوستداران هندبال در اراك انجام شد. شاگردان مصطفي غلامي در اين مسابقه باوجود اينكه ميهمان بودند موفق شدند با نتيجه 34 بر 28 حريف خود را شكست داده تا همچنان به صدرنشيني خود تداوم بخشند.

در كرمان هم تيم دانشگاه آزاد دست به كار بزرگي زد و پس از 7 هفته موفق شد يك پيروزي با ارزش كسب كند. اين تيم عصر روز گذشته موفق شد در كرمان تيم مس را با نتيجه نزديك 28 بر 27 مغلوب كرده و شرايط خود را در جدول رده بندي كمي بهبود ببخشد.
 
با اين شرايط يكي از دانشگاه ها يعني دانشگاه صنعتي اروميه كار جالبي كرد و به گفته مسئولان فدراسيون به دليل اطمينان از شكست به اصفهان نرفت و ديگر دانشگاه حاضر در ليگ برتر موفق شد تيم سوم را در خانه خود شكست دهد تا شگفتي سازي اين دو تيم تكميل شود.

تيم هاي سنگ آهن بافق يزد و شهرداري زرند كرمان ديگر ديدار اين هفته را انجام دادند كه در اين جدال حساس و ديدني تيم سنگ آهن موفق شد با نتيجه 37 بر 33 حريف خود را با شكست بدرقه كند و با كسب اين پيروزي يك پله در جدول رده بندي صعود كند.

* نتايج مسابقات هفته يازدهم:
پنجشنبه، 2 ارديبهشت
ذوب آهن اصفهان 10- دانشگاه صنعتي اروميه صفر

جمعه، 3 ارديبهشت
مس كرمان 27 – دانشگاه آزاد اسلامي 28
هپكو اراك 28 - فولاد سپاهان اصفهان 34
سنگ آهن بافق يزد 37 - شهرداري زرند كرمان 33
شهرداري سبزوار 28 - پتروشيمي كازرون 24

* جدول رده‌بندي تا پايان هفته يازدهم:

1- فولاد مباركه سپاهان اصفهان 22 امتياز
2- ذوب آهن اصفهان 19 امتياز
3- مس كرمان 15 امتياز
4- سنگ آهن بافق يزد 12 امتياز
5- هپكو اراك 11 امتياز
6- شهرداري سبزوار 11 امتياز
7- شهرداري زرند كرمان 9 امتياز
8- پتروشيمي كازرون 5 امتياز
9- دانشگاه آزاد اسلامي 5 امتياز
10- دانشگاه صنعتي اروميه يك امتياز

به گفته مسئولان فدراسيون هندبال عدم حضور تيم دانشگاه صنعتي اروميه در اصفهان به زودي در كميته انضباطي يررسي خواهد شد و جريمه هايي نيز براي اين تيم در نظر گرفته مي شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴