پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۳
امام جمعه كازرون:
امام جمعه كازرون؛ دهن‌کجی‌هایی که در مراسم عروسی به مقدسات می‌شود را قابل تحمل ندانست و تصریح کرد: انتظار ما این است که نیروی انتظامی و قوه قضائیه با این مسئله برخورد جدی‌تری بکنند.
حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نمازجمعه کازرون با اشاره به حادثه طبس در سال ۵۹، اظهار داشت: حادثه طبس یک مسئله عادی نبوده و تجلی امداد غیبی الهی بود.
 
وی حفظ انقلاب اسلامی را نصرت الهی دانست و افزود: تمام جوانان بدانند که انقلاب اسلامی از مراحل سختی عبور کرده است.
 
خرسند اضافه کرد: آمریکا اگر امروز غلطی بکند، سرش به سنگ خورده و واقعه طبس تکرار می‌شود.
 
امام جمعه کازرون شرایط برخورداری از امداد غیبی را ایمان به خدا، اخلاص در عمل و استقامت برحق دانست و تصریح کرد: امروز کشور ما دارای نیروی مسلح مخلص، مؤمن، صبور و با استقامت است.
 
وی با اشاره به گزارش کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح هسته‌ای در تهران گفت: کشورهای منطقه در عین حال تبلیغات آمریکا در این کنفرانس شرکت کردند که این یک پیروزی سیاسی در عرصه بین‌المللی برای جمهوری اسلامی ایران است.
 
خرسند با بیان اینکه دنیا از نزدیک حسن نیت جمهوری اسلامی ایران را در این کنفرانس مشاهده کرد، بیان داشت: آمریکا شروری است که از سلاح هسته‌ای استفاده کرده و امروز می‌خواهد تعیین کند که چه کسانی سلاح هسته‌ای داشته باشند و چه کسانی نداشته باشند.
 
امام جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته هوای پاک، حفظ محیط زیست و آلوده نکردن هوا را یک تکلیف شرعی و مسئله دینی و الهی عنوان و خاطرنشان کرد: حفظ محیط زیست بر اموری مانند نزول رحمت الهی تاثیر مثبت دارد و خیر و نفعش به خود ما می‌رسد و باید همگی به آن توجه داشته باشیم.
 
خرسند با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: وظیفه همگی ما این است که حرمت این ایام را نگه داشته و در مساجد و خانه‌ها روزه بگیریم و مراسم عزاداری برگزار کنیم.
 
امام جمعه کازرون با بیان اینکه شادی کردن به اختلاط زن و مرد، بی‌بند و باری، آهنگ‌های مبتذل و مردم آزاري نیست، اضافه کرد: کازرون یک شهر مذهبی بوده و باید حریم آن حفظ شود.
 
وی دهن‌کجی‌هایی که در مراسم عروسی به مقدسات می‌شود را قابل تحمل ندانست و تصریح کرد: انتظار ما این است که نیروی انتظامی و قوه قضائیه با این مسئله برخورد جدی‌تری بکنند.
 
امام جمعه کازرون در ادامه گفت: هر کس در کازرون بخواهد بی‌بند و باری را رواج دهد، با آن برخورد و اگر لازم باشد نام او را نیز افشا می‌کنم.
 
خرسند با بیان اینکه در برخی از خانواده‌های متدین این شهرستان نیز در مراسم عروسی شئون اسلامی رعایت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مهریه‌ها و عروسی‌ها باید متناسب با شئون اسلامی باشد و همگان امر به معروف و نهی از منکر کنند.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶