پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۱۱۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۳
منصور صالح‌پور در جمع مدیران اجرایی و رؤسای ادارات کازرون با انتقاد از شورای شهر کازرون به‌دلیل عقب انداختن کار قانونی یکی از فرزندان شهید این شهرستان مبنی‌بر عدم نصب تابلوی تبلیغاتی اظهار داشت: شورای شهرستان باید نشان دهند که طرف‌دار ارزش‌ها و خانواده شهدا هستند. وي افزود: عملكرد اعضای شورای شهر به‌طور انفرادی خوب است، اما به‌صورت جمعی ناکارآمد هستند.
به گزارش خبرگزاري فارس؛ منصور صالح‌پور در جمع مدیران اجرایی و رؤسای ادارات کازرون با انتقاد از شورای شهر کازرون به‌دلیل عقب انداختن کار قانونی یکی از فرزندان شهید این شهرستان مبنی‌بر عدم نصب تابلوی تبلیغاتی اظهار داشت: شورای شهرستان باید نشان دهند که طرف‌دار ارزش‌ها و خانواده شهدا هستند.
 
وی با تأکید بر احترام به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: عملكرد اعضای شورای شهر به‌طور انفرادی خوب است، اما به‌صورت جمعی ناکارآمد هستند.
 
فرماندار کازرون در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح مسجد و چند ساختمان دانشگاه آزاد کازرون در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: مسجد در کنار دانشگاه خیلی معنا پیدا می‌کند و تمام موفقیت‌های ما از مسجد و حضور روحانیان بوده است.
 
صالح‌پور با بیان اینکه ساخت مسجد و ترویج آن برای ملت ما مفید است، افزود: ساخت مسجد فرهنگ اسلام را تقویت می‌کند و موجب ناراحتی دشمن می‌شود.
 
رئیس شورای تأمین کازرون با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه از قلب و بطن مردم روییده و با انقلاب عجین شده است.
 
صالح‌پور با بیان اینکه در مقاطعی دشمن علیه ارزش‌های اسلامی شعار می‌داد، اما سپاه روز به روز قوی‌تر و بالنده‌تر شد، خاطرنشان کرد: جایگاه ما از لحاظ قدرت دفاعی در دنیا زبانزد است و در منطقه حرف اول را می‌زند.
 
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم گفت: در این هفته باید حق‌شناسی کنیم و کار‌هایی انجام دهیم که نشان دهنده قدرشناسی از معلمان است.
 
فرماندار کازرون از برگزاری نخستین نماز جمعه بخش کنار تخته در جمعه همین هفته خبر داد و افزود: دشمن با مشاهده نماز جمعه ما می‌لرزد.
 
صالح‌پور با بیان اینکه اداره بازرگانی کازرون در ارزیابی ادارات بازرگانی استان فارس موفق به کسب رتبه نخست شده است، اضافه کرد: اکثر مصوبات سفر دور نخست سفر هیئت دولت در کازرون انجام شده است و مدیران اجرایی این شهرستان نیز به شدت مصوبات سفر هیئت دولت را پیگیری می‌کنند.
 
وي همچنين در نشست شورای اداری شهرستان کازرون با تأکید بر خلق خوش و اخلاق اسلامی اظهار داشت: برخی از رؤسای ادارات با مردم برخورد نامناسب دارند و فراموش کرده‌اند که امام (ره) به پشتوانه مردم انقلاب را به‌وجود آورد.

وی خلق خوش را از شعار‌های پیامبر اسلام دانست و افزود: برخورد صحیح با مردم یک کار فرهنگی است. صالح‌پور اضافه کرد: در صورت مشاهده برخورد نامناسب مسئولان کازرون، با آنها به‌طور جدی برخورد می‌کنیم.

فرماندار کازرون وجود چهار نشریه در کازرون را نشان دهنده آگاه بودن مردم این شهرستان دانست و تصریح کرد: مدیران مسئول این نشریات باید اخبار سیاسی و دینی را که از منابع معتبر و افراد مسئول ذیربط دریافت می‌کنند، انعکاس دهند.

وی با بیان اینکه باید نشریات واقعیات را منعکس کنند، گفت: آنها انتقاد‌های سازنده انجام دهند و نارسایی‌ها را بزرگ‌نمایی نکنند.

صالح‌پور خاطرنشان کرد: نشریات با خوب انعکاس دادن مطالب و منصف بودن، چرخ شهر را به حرکت درآورند. رئیس شورای تأمین کازرون، بخشداران را پرچم‌دار و نمودار مسئولان برشمرد و افزود: رؤسای ادارات با بخشداران همکاری بیشتری کنند.

صالح‌پور اضافه کرد: مدیران ادارات در صف مقدم خدمتگزاری به مردم هستند. وی با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی توقع ندارد که با پایمال شدن حقوق مردم، به منفعت برسد، افزود: قانون برای آسایش و رعایت حقوق مردم تدوین شده است.

فرماندار کازرون مدیران اجرایی این شهرستان را لایق و شایسته توصیف و خاطرنشان کرد: در اجرای حق، توبیخ شدن یک افتخار است و مدیران در احقاق حقوق مردم پافشاری کنند.
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
k
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۶
0
0
كاش فرماندار به فكر همه كازروني ها بود
كشكول زائر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
انتقاد از شورای شهر کازرون به‌دلیل عقب انداختن کار قانونی یکی از فرزندان شهید این شهرستان مبنی‌بر عدم نصب تابلوی تبلیغاتی "آخه اين چه انتقاديه كه ميكني اينهمه كار رو زمين مونده فقط .."مسجد در کنار دانشگاه خیلی معنا پیدا می‌کند "ببخشيدا ولي دانشگاه در كنار مسجد خيلي معنا پيدا ميكنه"برخی از رؤسای ادارات با مردم برخورد نامناسب دارند و فراموش کرده‌اند که امام (ره) به پشتوانه مردم انقلاب را به‌وجود آورد. "حرف دل ما را زديد ولي به اين روساي بيچاره مسئولين رده بالا را هم اضاف فرمائين"صورت مشاهده برخورد نامناسب مسئولان کازرون، با آنها به‌طور جدی برخورد می‌کنیم."ببخشيد فرق برخورد نامناسب با برخورد جدي را شرح بدين در ضمن پيگيري شديد چه ارتباطي ميتونه داشته باشه-دو نمره-"نارسایی‌ها را بزرگ‌نمایی نکنند.
"ببخشيد اگه اين نارسائيها بزرگ باشه چي كار كنيم هر چند برا شما كوچيك باشه"بخشداران را پرچم‌دار و نمودار مسئولان برشمرد!!!!!!!!!!!"منظور همون نماد بوده احتمالا"در اجرای حق، توبیخ شدن یک افتخار است "برا همين من اينها را نوشتم تا شما افتخار كنين"
ممنون

حسيني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
سلام
يك سوال داشتم
مشكلات مديريتي يا اخلاق برخي از روسا يا مسائل شهري كه در آن دچار مشكل مي شويم به چه كسي بايد رجوع شود آيا فرماندار خود مسئول اين قضايا نيست ؟
صحبت فرماندار چه معنائي دارد خود را زير سوال مي برد يا براي مردم معما طرح مي كند .اينقدر مغلطه براي چيست؟
مردم اگر در اين زمينه ها مشكلي داشته باشند به بالاترين مقام اجرائي شهرستان يعني فرماندار مراجعه مي كنن حال آقاي فرماندار با طرح اين موضوعات چه هدفي داشته است آيا اين يك فرافكني علني نيست ؟
خدا به اين شهر و مردمش رحم كند .انشاءالله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
چه عجب آقای فرماندار ؟!
بهتره یه سرکشی هم به جاهای دیگه بکنید شاید یه بنده خدایی(فرزند شهید یا غیر فرزند شهید) گرفتار باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
0
0
فرماندار ما همیشه انتقاد میکنه کار دیگه که بلد نیست اینم از افتخارات دولت دهم بگو بنده خدا پاشو سری به تهران و شیراز برو و فکری به حال تونل کن و این قر هم سنگ و چوب لای پای شهردار و بقیه نکن تو چند صباحی بیشتر زنده نیستی کاری بکن تا اخرتت خراب نشه و ان همه ریس ادارات تو دفترت دعوت نکن و بهشون بگو با اقای فلانی همکاری نکن تو الان والی شهر هستی با اینکه ... نداری ولی بیشتر خرابش نکن یه کمی ملایم تر فرماندار توقعات بقیه را بالاتر نبر همه شهید دادند همه مجروح و جانباز دادند همه در این راه بزرگ زحمت کشیدند و همه دفاع کردند ولی این خانواده عزیز به خاطر اشنایی که با شما داره باید این طوری باشه بیشتر فکر کن و بعد تصمیم بگیرید جناب فرماندار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳