پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۵
با حضور جاسبي؛
عبدالله جاسبي از دانشگاه آزاد كازرون بازديد و چند طرح عمراني در آن دانشگاه را افتتاح كرد.رئيس دانشگاه آزاد كشور صبح امروز مسجد و سلف سرويس دانشگاه آزاد كازرون را افتتاح و از بيمارستان در دست احداث اين دانشگاه بازديد كرد و سپس در بين دانشجويان به سخنراني پرداخت.

عبدالله جاسبي از دانشگاه آزاد كازرون بازديد و چند طرح عمراني در آن دانشگاه را افتتاح كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، رئيس دانشگاه آزاد كشور صبح امروز مسجد و سلف سرويس دانشگاه آزاد كازرون را افتتاح و از بيمارستان در دست احداث اين دانشگاه بازديد كرد و سپس در بين دانشجويان به سخنراني پرداخت.

در حاشيه اين بازديد رئيس دانشگاه آزاد كازرون با ارايه گزارشي از فعاليت‌هاي 18 ماهه خود اظهار داشت: در اين مدت مجوز 25 رشته دانشگاهي را گرفته و 10 عضو هيئت علمي تمام وقت در گروه‌هاي مختلف آموزشي جذب كرديم.

عليرضا يوسفي از پذيرش قابل توجه دانشجو در بهمن 88 خبر داد و افزود: ارتقاي 22 نفر از اعضاي هيئت علمي از استادياري به دانش ياري در 18 ماهه اخير صورت گرفته است.
وي بيان داشت: در اين مدت سلف سرويس و مسجد دانشگاه احداث و سالن فدك براي فعاليت‌هاي فرهنگي افتتاح شد.

در ادامه حسن احدي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي منطقه يك گفت: دانشجويان تحصيل علم را نخستين كار خود قرار دهند تا در آينده نزديك توانايي ارسال علم را به تمام دنيا داشته باشيم.

در ادامه فرماندار كازرون در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد كازرون اظهار داشت: افتخار مي‌كنم كه 10 سال در اين دانشگاه خدمت كرده‌ام.

منصور صالح‌پور، دانشگاه آزاد را درخت تنومندي كه شاخ و برگ‌هاي آن نه تنها در ايران بلكه در خارج از مرزها نيز گسترده شده است، دانست و افزود: اين تنومندي و بالندگي مديون زحمات تمام دانشگاه آزادي‌ها است.

در اين مراسم امام جمعه كازرون و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي كل كشور سخنراني كردند.

جلسه پاياني قرار بود در سالن كنفرانس با حضور مسئولان برگزار شود كه با فشار و تجمع دانشجويان و به درخواست جاسبي به سالن آمفي تئاتر انتقال يافت و حالت عمومي پيدا كرد.

از مسائل حاشيه‌اي اين بازديد مي‌توان به تشويق عليرضا يوسفي رئيس دانشگاه آزاد كازرون از سوي دانشجويان، قرباني كردن گوسفند و نواختن موزيك توسط گروه نظامي در مراسم استقبال اشاره كرد.
 
عبدالله جاسبي صبح امروز در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد كازرون با اشاره به تاريخچه تاسيس دانشگاه آزاد اظهار داشت: امروز دانشگاه آزاد در دنيا به عنوان بزرگترين دانشگاه حضوري داراي 350 واحد داخلي و 5 واحد خارجي است.

وي از وجود30 هزار عضويت هيئت علمي در اين دانشگاه خبر داد و تصريح كرد: اين دانشگاه داراي 15 ميليون مترمربع فضاي آموزشي و رفاهي، يك ميليون و 500 هزار دانشجو و 3 ميليون فارغ‌التحصيل است.

جاسبي با بيان اينكه بيش از 50 مركز پژوهشي و تحقيقاتي در دانشگاه آزاد به راه افتاده است اضافه كرد: ما امروز از هزاران آزمايشگاه، كارگاه و كتابخانه برخورداريم و با معتبرترين دانشگاه‌هاي دنيا ارتباط داريم.

وي دانشگاه آزاد را يك انقلاب اجتماعي در آموزش عالي دانست و افزود: نسل جوان ما و دانشجويان، تاريخچه دانشگاه آزاد را مطالعه كنند.

اين مقام مسئول بيان داشت: دانشگاه آزاد بخشي از تاريخ انقلاب شده است و هيچ كس نمي‌تواند آن را از بين ببرد.

رئيس دانشگاه آزاد كشور با تاكيد بر افزايش ظرفيت تحصيلات تكميلي گفت: به دنبال ارتقاي كيفي دانشگاه هستيم و سعي مي‌كنيم تمام دانشگاه‌هاي معتبر دنيا را پشت سر بگذاريم.

جاسبي، دهه چهارم دانشگاه آزاد را اربعين اين دانشگاه معرفي و خاطر نشان كرد: دهه نخست، دوم و سوم را به ترتيب دهه تثبيت، توسعه و كيفيت نامگذاري كرده‌ايم.

وي با بيان اينكه دانشگاه آزاد از نظر فضاي آموزشي در تمام استان‌ها، دانشگاه‌هاي دولتي را پشت سر گذاشته است، افزود: سالانه يك ميليون مترمربع فضاي آموزشي و رفاهي مي‌سازيم كه اين يك معجزه الهي است.

رئيس دانشگاه آزاد كشور با تاكيد بر ثبت نام اينترنتي دانشجويان گفت: تعداد مقالات علمي، پژوهشي، اختراعات و اطلاع رساني و مكانيزاسيون هر دانشگاه از شاخص‌هاي معتبر بودن آن است.

جاسبي افزود: امسال بايد 7 هزار عضو هيئت علمي جذب كنيم كه دكتراي تخصصي در اولويت هستند.

وي، شروع جنگ تحميلي، تعطيلي دانشگاه‌هاي دولتي در زمان جنگ و كم بودن ظرفيت‌هاي آنها را از علل راه‌اندازي دانشگاه آزاد عنوان كرد و ادامه داد: ما با نيت الهي و با كمك خدا كار را شروع كرده و در اربعين دانشگاه آزاد بايد معتبرترين دانشگاه‌هاي دنيا باشيم.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷