پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۳
امام جمعه كازرون:
امام جمعه كازرون دانشگاه آزاد اسلامي را دستاورد انقلاب دانست و گفت: دانشگاه آزاد بايد به فرهنگ عمومي شهر محل احداث توجه ويژه داشته باشد.حجت‌الاسلام محمد خرسند صبح امروز در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد كازرون اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامي تحصيلات عالي را بومي، مردمي و فراگير كرد و بي‌انصافي است كه به دليل حب و بغض به يك شخص خاص و جريان سياسي اين دستاورد انقلاب زير پا گذاشته شود.

امام جمعه كازرون دانشگاه آزاد اسلامي را دستاورد انقلاب دانست و گفت: دانشگاه آزاد بايد به فرهنگ عمومي شهر محل احداث توجه ويژه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند صبح امروز در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد كازرون اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامي تحصيلات عالي را بومي، مردمي و فراگير كرد و بي‌انصافي است كه به دليل حب و بغض به يك شخص خاص و جريان سياسي اين دستاورد انقلاب زير پا گذاشته شود.
 
وي دانشجويان را سرمايه‌گذاران اصلي دانشگاه آزاد برشمرد و افزود: هرچند مديريت اين دانشگاه در سطح كلان قوي‌تر باشد دانشجويان نيز اميدوارتر مي‌شوند.

خرسند اضافه كرد: همچنان كه سرمايه‌گذاري اوليه دانشگاه آزاد را امام خميني انجام داد، در كازرون نيز امام جمعه سرمايه آن را فراهم كرد.

نماينده ولي فقيه در كازرون با تاكيد بر افزايش و تثبيت رشته‌ها و افتتاح سريع‌تر بيمارستان دانشگاه آزاد كازرون خاطر نشان كرد: براي كنگره بين‌المللي سلمان فارسي دست نياز به سوي دانشگاه تهران دراز كرديم و انتظار اين است كه دانشگاه آزاد كازرون در اين زمينه سرمايه‌گذاري كند.

خرسند با بيان اينكه دانشگاه بايد در ارتقاي فرهنگ عمومي شهر خود تاثير مثبت داشته باشد، خاطرنشان كرد: در صورت اتكا كردن به دانشگاه‌هاي دولتي به رشد كيفي و كمي نمي‌رسيديم.

وي با تاكيد به شركت دانشگاه آزاد در فعاليت‌هاي فرهنگي شهر محل احداث خود گفت: در تقويت دانشگاه‌ها بايد به فرهنگ عمومي مردم آن منطقه نيز توجه ويژه شود.

امام جمعه كازرون با بيان اينكه رژيم‌هاي طاغوت و استكباري حياتشان به اين است كه جامعه و مردم پيشرفت نكنند، افزود: بقاي حكومت‌هاي استبدادي به عقب افتادگي مردم و رژيم‌هاي مردمي و الهي حياتشان به دانستن و آگاهي مردم است.

خرسند با اشاره به نبودن دانشگاه در كازرون در قبل از انقلاب گفت: به بركت انقلاب در اين شهرستان شاهد چندين مركز آموزش عالي و هزاران دانشجو هستيم كه اميدواريم شاهد رشد كيفي و كمي آن باشيم.

وي اساس انقلاب فرهنگي را علم و تفكر دانست و تصريح كرد: بعد از انقلاب به فراخور مقتضيات زمان نهادهاي گوناگون از جمله دانشگاه آزاد توسط حضرت امام خميني تشكيل شد.

نماينده ولي فقيه در كازرون خاطرنشان كرد: دانشگاه آزاد مرزها را برداشت و امروز در هر خانواده چند دانشجو داريم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹