پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۱۰۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۱
به گزارش محمد جعفر خوابستان خبرنگار سلمان؛ مصطفي غلامي سرمربي سابق تيم هاي ملي و سرمربي فعلي هندبال سپاهان اصفهان در مصاحبه با خبرگار سلمان اظهار داشت : از ميزباني مناسب كازروني ها تشكر مي كنيم اما بدون رودربايستي بگويم غذاي هتل بيشاپور اصلاً كيفيت مناسبي نداشت .
 
هتل به اين زيبايي حيف است كه اين غذا را به خورد مهمانان خود دهد. وي در ادامه گفت : ما به مسؤولان هتل اعتراض كرديم و آن ها در جواب ما گفتند: اين هتل هنوز افتتاح نشده است!
 
وي در مورد بازي گفت : ما براي يك بازي زيبا و تماشاگر پسند به كازرون آمده ايم و تعداد گل هيچ اهميتي براي ما ندارد.
 
غلامي در مورد هندبال اصفهان اظهار كرد: حدود 500 نفر در رده هاي مختلف، در اصفهان مشغول بازي هندبال هستند. و ما خوشحاليم كه تيم ما  فولاد مباركه سپاهان) 100 % بومي است و هيچ بازيكن غير بومي در تيم ما نيست.
 
ما 6 بازيكن و يك مربي براي بافق فرستاديم و خرسنديم كه ما بازيكن صادر مي‌كنيم نه دريافت!
 
وي ضمن تشكر از هفته نامه ي سلمان يادآور شد : از اين كه تيم شهرتان را حمايت مي‌كنيد جاي تشكر دارد.
 
غلامي در پايان گفت : ما از گذشته با هيأت هندبال كازرون همكاري داشتيم و اميدواريم اين همكاري ها بيشتر شود و من با توجه به شناختي كه از كادر فني قوي اين تيم دارم، آينده ي خوبي را براي اين تيم پيش بيني مي‌كنم.
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
اکبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
0
1
در سفری که من در عید سال92 به این هتل داشتم هتل زیباو وتقریبا تازه ساخت با اتاق هایی بسار تمییز.ولی متاسفانه هیچ اسمی از این هتل در سایت ها نیست .تنها ایرادی که میتوان از هتل گرفت سالن غذا خوری وغذای ان است.کاش مدیر هتل این قضیه را حل میکرد.واقعا هتل به این خوبی حیف است
پاسخ ها
ایمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
مدیریت هتل به علت محکومیت مالی در زندان به مدت 5سال بوده و تازه آزاد شده انشاالله با بودن ایشان وضعییت غذا خیلی خیلی خوب شده
ایمان سلیمانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
0
0
باسلام هتل بیشاپور یکی از افتخارات شهر ماست و از مسئولین تقاضای مساعدت بیشتر نسبت به سرمایه گذار آقای نصرپور رادارم با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
0
دوستان عزیز سلام
بهتون پیشنهاد می کنم حتماً یک سفر چند روزه به کازرون داشته باشید. این شهر تاریخی علاوه بر طبیعت بسیار چشم نواز از نعمت مردمانی مهربان, خوش برخورد و مهمان نواز نیز برخوردار می باشد.
سفر به این شهر زیبا و رفتار مردمان آن خاطراتی بیادماندنی برای ما به جا گذاشت. ما برای پرسیدن آدرس صبح زود قبل از روشن شدن هوا به یک داروخانه شبانه روزی مراجعه کردیم با اینکه مشغول انجام کار بودند کارشان را کنار گذاشتن و به دنبال راه حلی برای آسان و راحت رسیدن ما به مقصد گشتن تا اینکه خانمی از همکاراشون برای خرید دارو مراجعه کردن ایشون قبول زحمت کرده و ما را به محل مورد نظر رسوندن.
محل اقامتون هتل بیشاپور بود واقعاً هتل خوب و مرتبیه علاوه بر اینها برخورد مسئولین و پرسنل هتل بود که من شخصاً تا حالا توی هیچ هتلی ندیدم ما هوس بستنی سنتی کازرون رو کردیم با اینکه توی تعطیلات بود مسئول هتل با بهترین بستنی فروشی کازرون که از قضا صاحب اونم برای مسافرت رفته بودن شیراز هماهنگ کردن تا یکی از کارکنان مغازه رو باز کرد و برای ما بستنی آوردن هتل جاتون خالی چه بستنی خوش طعمی بود.
کیفیت غذای رستوران هتل هم خیلی خوب بود.
هرچی از خوبیهای این سفر بگم کمه ولی پیشنهاد می کنم حتماً خودتون تجربه کنید به خصوص اقامت در هتل بیشاپور
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
0
0
دقیقا" همینطوره که میگن
منم واقعا" از حسن رفتار مسئولین هتل خصوصا" اخلاق خوب مردم این شهر شگفت زده شدم
مرحبا به این هتل و اهالی نجیب کازرون
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
0
0
انشاالله حتما امسال عید میروم کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴