پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۹
جنايت تحويل سال در كبابي:
اين جنايت دقايقي پس از سال تحويل، در خيابان فردوسي بخش كنارتخته از توابع شهرستان كازرون رخ داد كه بلافاصله پس از اعلام جنايت، قاضي حميد كشتكار بازپرس ويژه قتل همراه گروهي از مأموران خود را به محل حادثه رساندند .
همزمان با تحويل سال 89 ، صاحب يك كبابي مقابل محل كارش به رگبار بسته شد .
 
اين جنايت دقايقي پس از سال تحويل، در خيابان فردوسي بخش كنارتخته از توابع شهرستان كازرون رخ داد كه بلافاصله پس از اعلام جنايت، قاضي حميد كشتكار بازپرس ويژه قتل همراه گروهي از مأموران خود را به محل حادثه رساندند .
 
آن ها پس از مشاهده ي پيكر امير 27 ساله دريافتند او از سوي افراد ناشناسي با اسلحه‌ي شكاري هدف 5 گلوله قرار گرفته است .
 
شاگرد مغازه مقتول در اين باره به تيم جنايي گفت : همزمان با شروع سال نو «امير» براي آوردن زغال به طرف پياده رو رفت اما چند ثانيه بعد صداي پي در پي چند گلوله شنيدم، وقتي خودم را به بيرون كبابي رساندم «امير» را غرق در خون ديدم. هيچ ردي هم از جنايتكاران نبود پس از جمع آوري اين اطلاعات، جسد قرباني با دستور قضايي به پزشكي قانوني منتقل شد .
 
تحقيقات قضايي پليس براي افشاي راز معماي پيچيده جنايت ادامه دارد.
 
سرنخ‌هاي تازه از اولين جنايت سال جديد در ايران
 
سرنخ هاي تازه‌اي از وقوع اولين جنايت ايران در شهرستان كازرون به دست آمد. در حالي كه هنوز دو دقيقه بيشتر از آغاز سال جديد نگذشته بود به مأموران اداره ي آگاهي خشت خبر رسيد كه مرد جواني با شليك گلوله به قتل رسيده است از اين رو مأموران بلافاصله در محل جنايت حاضر شده و جسد مرد جواني را كه به قتل رسيده بود مشاهده كردند اقدامات قانوني انجام و جسد قرباني براي تعيين علت فوت به پزشكي قانوني انتقال يافت.
 
به دنبال وقوع اين جنايت اولين پرونده جنايي ايران در شهرستان كازرون گشوده شد و دستورات لازم از سوي بازپرس براي شناسايي ودستگيري قاتل يا قاتلين صادر شد.
 
در بررسي هاي اوليه پيرامون اين موضوع مأموران پي بردند كه قرباني هيچ گونه اختلافي با كسي نداشته است در ادامه، تحقيقات گسترده اي پيرامون اين موضوع آغاز شد و مأموران متوجه شدند كه قرباني مدتي قبل براي شهادت در يك پرونده به دادسرا مراجعه كرده است از اين رو مأموران احتمال دادند كه وي از سوي يكي از طرفين پرونده به قتل رسيده است به همين دليل دو مظنون به قتل را دستگير كردند.
 
اما با توجه به اين كه دلايل و شواهد عليه آن ها وجود نداشت پس از چند ساعت هر دو نفر آزاد كردند.
 
گفتني است تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶