پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹
امام جمعه كازرون:
حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با بيان اينكه در دوران پيش از انقلاب، ايران حياط خلوت و جزيره ثبات آمريكا در خاورميانه بود، اظهار داشت: در آن دوران تمام مقدرات اين مملكت را آمريكا در اختيار داشت و دولت شاهنشاهي با تمام ادعاها يك وابسته به تمام معنا به آمريكا و انگليس بود.
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با بيان اينكه در دوران پيش از انقلاب، ايران حياط خلوت و جزيره ثبات آمريكا در خاورميانه بود، اظهار داشت: در آن دوران تمام مقدرات اين مملكت را آمريكا در اختيار داشت و دولت شاهنشاهي با تمام ادعاها يك وابسته به تمام معنا به آمريكا و انگليس بود. 
 
وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران با اقتدار بر استقلال و هويت اسلامي خود ايستاده است، افزود: حرف مقامات آمريكا اين است كه ايران امنيت آمريكا را در دنيا به خطر انداخته و دايم خواب آشفته مي‌بيند كه اين خواب نيز تعبيري ندارد. 
 
خرسند با اشاره به اينكه ملت ايران احتياجي به ارتباط با آمريكا ندارد، اضافه كرد: ايران به بركت قطع رابطه با آمريكا به استقلال رسيده و پيشرفت‌هاي گوناگوني كرده است. 
 
نماينده ولي فقيه در شهرستان كازرون با اشاره به روز جشن هسته‌اي گفت: جامعه اسلامي ايران با اتكا به قدرت ايمان، اورانيوم 20 درصد را غني‌سازي كرد كه 20 فروردين نيز به معناي واقعي روز عيد ملي است. 
 
خرسند با بيان اينكه گذر زمان نشان داد كه آمريكا به دنبال برقراري ارتباط با ايران نيست، خاطرنشان كرد: سرعت حركت ملت ايران به سمت استقلال با همت و كار مضاعف بيشتر مي‌شود. 
 
امام جمعه كازرون در بخش ديگري از خطبه‌هاي امروز نماز جمعه اين شهرستان با اشاره به هفته سلامت گفت: اسلام جامع‌ترين شكل سلامت جسم و روح را به بشريت ارائه كرده است. 
 
وي راه سلامت جسم و روح را بازگشت به ارزش‌هاي اسلامي و ديني دانست و تصريح كرد: هيچ جامعه‌اي به سلامت جسمي و روحي نمي‌رسد مگر اينكه به ارزش‌هاي ديني پايبند باشد. 
 
خرسند يك بخش از مسئله تامين سلامت را ورزش همگاني عنوان و خاطرنشان كرد: ورزش كردن براي جوانان و افراد مسن ضرورت دارد و مقام معظم رهبري نيز به تامين سلامت تاكيد كرده‌اند. 
 
اين مقام مسئول بيان داشت: سلامت روحي با ياد خدا، نماز، دعا، قرآن و دوري از گناه ايجاد مي‌شود.
 
نماينده ولي فقيه در كازرون در بخش ديگري از خطبه‌هاي امروز با اشاره به تشكيل ستاد عتبات عاليات در كازرون گفت: ساخت سه درب حرم مطهر امام حسين (ع)، سهميه استان فارس بوده كه يكي از آنها به كازرون اختصاص داده شده است كه در همين هفته نيز اطلاع‌رساني مي‌شود. 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اذان صبح
۰۴:۴۵:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۳۳
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۴۶