پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۹
همت محمدي
در زمينه اسكان مسافران نوروزي به عنوان يكي از مهم‌ترين برنامه‌ها در دو نقطه از اين شهرستان چادرهايي براي اوقات فراغت آنها برپا شد. وي افزود: حدود 50 مدرسه در خود شهر كازرون آماده و به اسكان مسافران نوروزي اختصاص داده شد و تمام مدارس پيش بيني شده مورد استفاده قرار گرفتند.
همت محمدي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كازرون با اشاره به برخي فعاليت‌هاي ستاد تسهيلات نوروزي كازرون گفت: در زمينه اسكان مسافران نوروزي به عنوان يكي از مهم‌ترين برنامه‌ها در دو نقطه از اين شهرستان چادرهايي براي اوقات فراغت آنها برپا شد.
وي افزود: حدود 50 مدرسه در خود شهر كازرون آماده و به اسكان مسافران نوروزي اختصاص داده شد و تمام مدارس پيش بيني شده مورد استفاده قرار گرفتند.

رئيس اداره ميراث فرهنگي كازرون از برگزاري نمايشگاه توليدات صنايع دستي كازرون در ايام تعطيلات نوروز خبر داد و تصريح كرد: هشت پاسگاه سيار توسط منطقه انتظامي كازرون در اماكن گردشگري و مبادي ورودي اين شهرستان استقرار يافت.

محمدي اضافه كرد: كمپ راهنماي مسافران در مبادي ورودي شهر و كمپ اورژانس بين راهي در مسيرهاي جاده‌اي اين شهرستان در اين ايام مستقر شدند.

وي بازرسي و نظارت بر بازار، تمام واحدهاي خدماتي و اماكن پذيرايي را از ديگر فعاليت‌هاي اين ستاد عنوان و خاطرنشان كرد: 24 هزار بروشور تبليغاتي توسط ميراث فرهنگي براي معرفي جاذبه‌هاي گردشگري و فرهنگي كازرون و 15 هزار نقشه راهنماي گردشگري توسط شهرداري كازرون چاپ شد.

دبير ستاد تسهيلات نوروزي كازرون از استقرار اكيپ‌هاي كشيك در اداره‌هاي دولتي و خدماتي خبر داد و افزود: برگزاري نمايشگاه سفره هفت‌سين، جشن بهاره، نمايشگاه غذاهاي سنتي كازرون و جشنواره نوروزي از ديگر برنامه‌هاي جذاب اين ستاد در شهرستان كازرون بود.

محمدي در ادامه گفت: اسكان اضطراري مسافران نوروزي در سالن‌هاي ورزشي و مساجد در ايام بارندگي و راه‌اندازي نمازخانه سيار در مبادي ورودي شهر كازرون از ديگر خدمات ستاد تسهيلات نوروزي كازرون به مسافران در ايام عيد نوروز بود.
وي بيان داشت: در اين ايام حدود 100 هزار نفر از اماكن تاريخي و باستاني و حدود 400 هزار نفر از جاذبه‌هاي طبيعي شهرستان كازرون از جمله دشت برم، درياچه پريشان و چشمه‌ها بازديد كردند.

رئيس ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان كازرون با رضايت از اطلاع رساني مناسب به مسافران در عيد نوروز در كازرون گفت: از جشنواره نوروزي كازرون نيز حدود 20 هزار نفر و از امامزاده سيد حسين كازرون نيز حدود 170 هزار نفر بازديد كردند.
 

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳