پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۷
امام جمعه موقت كازرون در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به روز طبيعت گفت: ما مامور آبادي طبيعت هستيم نه اينكه آن را تخريب كنيم. صحرايي افزود: انسان‌هاي مومن از طبيعت براي رسيدن به خدا استفاده مي‌كنند.
حجت‌الاسلام محمود صحرايي امروز درخطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر با اشاره به دستاوردهاي ملت ايران در سال 88 گفت: در سال 88 اراده ملت ايران ظهور كاملي پيدا كرد كه همين اراده مقابل تمام شيطنت‌ها و توطئه‌هاي دشمن ايستاد و انقلاب و نظام جمهوري اسلامي را حفظ كرد.

وي پيشرفت‌هاي علمي، هسته‌اي، فضايي و پزشكي را از ديگر مظاهر قدرت ملت ايران دانست و افزود: در مسئله پس از انتخابات قدرت نفوذ معنوي ولايت ظهور پيدا كرد و دعاها، رهنمودها و بصيرت بخشي رهبر معظم انقلاب موج بزرگي در ملت ايجاد كرد.

اين مقام مسئول بيان داشت: چهره نفاقي كه سال‌ها پشت پرده بود، در سال 88 ظاهر شد و همگي بايد به دليل بهره‌مندي از نعمت بزرگ ولايت خداوند را شاكر باشيم.

امام جمعه موقت كازرون در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به روز طبيعت گفت: ما مامور آبادي طبيعت هستيم نه اينكه آن را تخريب كنيم.

صحرايي افزود: انسان‌هاي مومن از طبيعت براي رسيدن به خدا استفاده مي‌كنند.

وي با اشاره به روز جهاني بهداشت نيز خاطرنشان كرد: سالم‌سازي محيط زيست، آموزش بهداشت عمومي، كنترل بيماري‌ها به ويژه از نوع واگيردار و ايجادخدمات پزشكي و درماني از اهداف بهداشت است.

مدير حوزه علميه كازرون با بيان اينكه كازرون در زمينه بهداشت و درمان محروم است، افزود: مجموعه بهداشتي موجود در شان مردم كازرون و پاسخگوي نيازهاي آنها نيست.

صحرايي با تقدير و تشكر از مسئولان خطاب به آنها اضافه كرد: براي بازسازي امكانات بهداشتي موجود و تحقق مصوبات سفر هيئت دولت به كازرون تلاش بيشتري كنيد.

وي با اشاره به سالروز شهادت سيد‌محمدباقر صدر و خواهر بزرگوارش گفت: شهيد صدر اكتشافي در علوم و متحول‌كننده سبك و روش‌هاي علوم و معارف ديني بود.

امام جمعه موقت كازرون در پايان از مسئولان اجرايي به دليل كنترل قيمت‌ها در ايام عيد نوروز تقدير و تشكر كرد.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲