پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۳
امام جمعه كازرون:
امام جمعه كازرون گفت: سال 88 سال حماسه ملت ايران، اقتدار و عظمت ولايت فقيه بود حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي آخرين نماز جمعه سال 88 كازرون با اشاره به دستاوردهاي بزرگ ملت ايران در اين سال اظهار داشت: در سال 88 مردم با مشاركت 85 درصدي در انتخابات ركورد بي‌نظيري را ثبت كردند.

خبرگزاري فارس: امام جمعه كازرون گفت: سال 88 سال حماسه ملت ايران، اقتدار و عظمت ولايت فقيه بود.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي آخرين نماز جمعه سال 88 كازرون با اشاره به دستاوردهاي بزرگ ملت ايران در اين سال اظهار داشت: در سال 88 مردم با مشاركت 85 درصدي در انتخابات ركورد بي‌نظيري را ثبت كردند.

وي با بيان اينكه دشمن سعي كرد تا اين شيرني را در كام ملت ايران تلخ كند، افزود: مردم با رهبري ولايت فقيه اين فتنه‌ها را خنثي كرده و پشت سر گذاشتند.

خرسند با اشاره اينكه حماسه 9 دي نشان داد كه نام، ياد و حماسه امام حسين در تار و پود ملت بود، اضافه كرد: اين روز، روز بصيرت و آگاهي و جلوه حسيني بود.

نماينده ولي فقيه در كازرون حماسه 22 بهمن را يك معجزه الهي دانست و افزود: پيشرفت در زمينه‌هاي علمي، تحقيقاتي، هسته‌اي، ژنتيكي، نظامي، امنيتي و اطلاعاتي از دستاوردهاي بزرگ سال 88 براي ملت ايران بود.

خرسند سال اصلاح الگوي مصرف را مربوط به يك سال ندانست و تصريح كرد: همگان بايد با تلاش خود تشريفات و اسراف را كاهش دهيم.

وي ريشه فساد را فقر عنوان و خاطرنشان كرد: دولت، مجلس و قوه قضائيه در سال آينده براي اجراي عدالت و مبارزه با فقر، فساد و تبعيض تلاش بيشتري كنند.

اين مقام مسئول بيان داشت: سال 88 در يك جمله سال حماسه ملت ايران، اقتدار و عظمت ولايت فقيه بود.

امام جمعه كازرون در بخش ديگري از سخنان خود با تبريك سال جديد گفت: رسيدگي به حال محرومان و فقرا، صله رحم، مسافرت، نظافت، خانه تكاني كه مورد تاييد اسلام بوده را بايد تقويت و با مسائل خرافي كه ريشه در تاريخ ايران ندارد مبارزه كرد.

خرسند با بيان اينكه عيد واقعي زماني است كه انسان رضاي خدا را به‌دست آورد و درون خود را اصلاح كند، افزود: ايام عيد نبايد بهانه‌ براي ترويج بدحجابي و بي‌عفتي شود.

وي با بيان اينكه منابع طبيعي و محيط زيست ثروت ملي كشور هستند، اضافه كرد: همگان بايد در حفظ منابع طبيعي و محيط زيست كوشا باشند و به طبيعت آسيب نرسانند.

امام جمعه كازرون با اشاره به شهرت مردم كازرون به مهمان نوازي گفت: همگي بايد از مسافران نوروزي به‌خوبي استقبال كرده و در رفع مشكلات آنها همكاري كنند.

خرسند ادامه داد: البته مسافران نيز بايد به آداب و رسوم مردم كازرون احترام بگذارند.

وي با اشاره به روز جهاني آب بيان داشت: با توجه به اينكه خشكسالي‌هاي اخير منابع زيرزميني آب را به حداقل رسانده است، از اين رو در مصرف آب بايد قناعت را پيشه كرده و از اسراف دوري كنيم.

نماينده ولي فقيه در كازرون در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تشكيل ستاد عتبات عاليات در كازرون گفت: با هماهنگي مسئولان اين استان اين ستاد در كازرون تشكيل شده و تعهداتي مبني بر ساخت يكي از درب‌هاي حرم مطهر امام حسين (ع) و امام موسي كاظم (ع) به عهده مردم كازرون گذاشته شده است.

خرسند مردم كازرون را به همكاري در اين كار خير دعوت و تصريح كرد: مردم كازرون بايد خود در اين كار خير خوب نشان دهند.

وي افزود: اميدواريم در آينده بتوانيم كارهاي بزرگي در مورد بازسازي حرم مطهر اهل بيت انجام دهيم.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اذان صبح
۰۴:۴۵:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۳۳
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۴۶