پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۸:۵۱
در مراسم تجلیل از رزمندگان و خانواده شهداي نبرد سوسنگرد صورت می گیرد:
همايش پيشكسوتان جهاد و شهادت در جبهه سوسنگرد، روز پنجشنبه 20 اسفندماه در مجتمع فرهنگي فتح المبين در تهران برگزار مي‌شود.

 

اميدوار مهاجر دبير گردهمايي پيشكسوتان جهاد و شهادت در جبهه سوسنگرد در گفتگو با خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، هدف از برگزاري اين مراسم را تجليل از جانبازان، رزمندگان و شهداي اين نبرد و احياي خاطرات رزمندگان جبهه سوسنگرد اعلام كرد. 
وي با اشاره به برگزاري اين همايش در روز پنجشنبه 20 اسفند‌ماه اظهار داشت: گروه‌هاي مردمي متشكل از عشاير، رزمندگان ستاد جنگ هاي نامنظم، جهادگران، بسيجيان و پاسداران حاضر در نبرد آزاد‌سازي سوسنگرد در قالب كاروان‌هاي متعدد از استان‌هاي آذربايجان شرقي، اصفهان، خراسان، خوزستان، فارس، قم، سمنان، لرستان، تهران، مازندران و يزد براي حضور در اين همايش در حال حركت به سمت تهران هستند. 
مهاجر با يادآوري برخي خاطرات آزاد‌سازي شهر سوسنگرد گفت: در اين آزاد‌سازي كه با فرمان حضرت امام (ره) و مجاهدت رزمندگان انجام گرفت، گروه‌هاي مختلف مردمي در قالب گردان امام علي(ع) از يزد، ستاد جنگ‌هاي نامنظم، گردان علم‌‌الهدي از آذربايجان، بلالي از خوزستان، كازروني‌ها و شيراز از فارس، اخلاص و جهاد از خراسان، راه‌آهن و مسجد امام مهدي(عج) تهران، مسجد جزايري اهواز، جهاد دامغان، جهاد اصفهان، گردان شهيد علم‌الهدي، شهيد بهرامي ،فداييان اسلام، قمي‌ها و خرم‌آبادي‌ها شركت داشتند. 
وي خاطرنشان كرد: در اين مراسم سردار غلام‌پور از فرماندهان آزاد‌سازي سوسنگرد و معين شيرازي جانشين عقيدتي سياسي ستاد كل نيروهاي مسلح به ايراد سخنراني خواهند پرداخت و چند تن از فرماندهان و رزمندگان نبرد سوسنگرد نيز خاطرات خود را بيان خواهند كرد و سپس صادق آهنگران از رزمندگان نبرد سوسنگرد به مداحي خواهد پرداخت. 
مهاجر خاطر نشان كرد: يكي ديگر از محورهاي اين گردهمايي تجليل از جانبازان، ايثارگران و شهداي نبرد آزاد‌سازي سوسنگرد‌ است كه از جمله شهيدان مي‌توان به شهيد علم‌‌الهدي، پوركيان، غيور‌ اصلي، رمضاني، دقايقي، هاشمي، سلطاني، شريفي از خوزستان، كشاورزيان و بسطامي از سمنان، پيروي، بهبود، ديده‌ور و گلزاري از فارس، ساجدي و حشمتي از خراسان، نوري، عزيزي، رستمي، غلامي و چمران از تهران،تجلايي و توانا از آذربايجان، زين‌‌الدين از قم، سعيدي و موسوي از لرستان، بهرامي از مازندران و شهيد عاصي‌زاده از يزد اشاره كرد. 
همايش پيشكسوتان جهاد و شهادت در جبهه سوسنگرد روز پنجشنبه 20 اسفندماه از ساعت 8 صبح الي 17 عصر در مجتمع فرهنگي فتح المبين واقع در اتوبان بسيج - بلوار هجرت تختي - ميدان شهيد باكري برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴