پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۷
بحمدالله و با عنایت خاصه شهدای گران قدر شهرمان اولین شماره " راوی " اینک پیش روی شماست و ماحصل تلاش دست اندرکاران را مشاهده می نمایید . بی شک هر نهال تازه ای تا به مرحله ی رشد و نمو و تنومندی برسد نیازمند مراقبت ها و دلسوزی های فراوانی است که در این وادی ، نگاه مهربانانه و توام با مسوولیت شما بزرگواران می تواند بهترین یاری گر و بزرگترین حامی باشد . ما را در این راه تنها نگدارید .
 
در میان مطالب این شماره ، مصاحبه برای آن دسته از بزرگوارانی که دغدغه های کلان در راستای شهیدپژوهی حول محور شهدای گران قدر شهرمان دارند بسیار خواندنی است. توصیه اکید به خواندن آن داریم . نکات کلیدی و بکر فراوانی دارد البته این منافاتی با جذابیت وافر سایر مطالب ندارد و از همین جا دست بوس همگی نویسندگان این شماره هستیم .
 
با توجه به این که روای اولین نشریه تخصصی فرهنگ پایداری و مقاومت شهرستان کازرون می باشد  بنابراین از مقالات و آثار پژوهشی کارشناسان دفاع مقدس در راستای امتداد این خط استقبال می شود.
 
1.3ـ  بند بالا به این معنی نمی باشد که از درددل ها و  آثار ادبی شما استقبال نمی شود، ولی به این معنی می باشد که روای به هیچ حزب و گروهی تعلق ندارد بنابراین از همه گروه ها در این راستا استقبال می شود.
 
در زندگی شخصی خودمان برای زنده ماندن خاطرات هر کداممان یک آلبوم عکس داریم تا گه گاهی یک نیم نگاهی به خاطرات بیاندازیم. حالا با این وجود راوی تمایل دارد نقش آلبوم را برای خاطرات آن سالهای خون و حماسه ایفا نماید.
 
لازم به ذکر است راوی نشریه داخلی طرح «نائبان شهیدان» می باشد که از سوی کانون فرهنگی پیامبر اعظم(ص) و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون می باشد.
 
1.5. طرح نایبان شهیدان طرحی است برای زندگی در فضای شهید پژوهی و جهادی است فرهنگی در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا . ظاهری اش آن که قرار است حلقه ی اتصالی ایجاد شود میان مسوولان طرح با خانواده ها و همرزمان و دلاورمردان کازرونی دفاع مقدس از طریق نایبان و حلقه ی اتصال دیگری از جانب آنان با شهدا ی گران قدر . اگر اهل اتصال هستید بسم الله . راستی از جانب مسوولین طرح گهگاهی هدایایی فرهنگی برای نایبان محترم به صورت رایگان ارسال می شود ، من باب خبر رسانی بود فقط
 
والسلام
 
 
نویسنده: احمدرضا زارعي
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳