پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۰:۲۵
روز جمعه جلسه‌ي طلاب و فضلاي كازروني مقيم قم با حضور امام جمعه‌ي كازرون برگزار شد. در اين جلسه ابتدا امام جمعه‌ي كازرون سخناني مطرح و آنگاه به پرسش‌هاي حاضران در جلسه پاسخ گفت.
روز جمعه جلسه‌ي طلاب و فضلاي كازروني مقيم قم با حضور امام جمعه‌ي كازرون برگزار شد. در اين جلسه ابتدا امام جمعه‌ي كازرون سخناني مطرح و آنگاه به پرسش‌هاي حاضران در جلسه پاسخ گفت.
 
در اين جلسه مشكلات فرهنگي، سياسي، اقتصادي و عمراني شهرستان از سوي طلاب، روحانيون و فضلاي شهرستان مطرح شد و امام جمعه‌ي كازرون نيز ديدگاه‌هاي خود درباره‌ي آنها را بيان كرد.
 

به گزارش مرکز خبر حوزه، امام جمعه شهرستان کازرون با استناد به متون دینی گفت: امتحان و فتنه از لوازم یک جامعه است تا خوب و بد از هم تشخیص داده شود و کسی که از این آزمایش سربلند بیرون آید، به موفقیت خواهد رسید.
 
حجت‌الاسلام خرسندی یادآور شد: ویژگی فتنه این است که باطن انسان را آشکار می کند و آنچه در قلب انسانهاست را بیرون می‌ریزد. وی به برخی اثرات فتنه در جامعه اشاره کرد و افزود: فتنه باعث می‌شود خواص، بیشتر از خود مراقب کنند زیرا در اینگونه موارد، خواص جامعه بیشتر مورد هجوم فتنه ها قرار می گیرند.
 
حجت‌الاسلام خرسندی گفت: فتنه نشان می دهد که بعضی ها از همان اول اعتقاد قلبی به انقلاب و اسلام و دین نداشتند و برای بدست آوردن مقام و پول حاضر شدند دین خود را به دنیا بفروشند.
 
امام جمعه کازرون تصریح کرد: بصیرت از زمان و مسایل سیاسی - اجتماعی جامعه بهترین عنصر نجات دهنده انسان از گمراهی می باشد و قرآن بی بصیرتی را به عنوان مرگ انسانها معرفی می کند.
 
سخنران این نشست عنوان کرد: بهترین برخورد با فتنه گران وارد شدن از طریق اقیانوس مواج امت انقلاب اسلامی می باشند و بر روحانیت لازم است برای استمرار انقلاب تلاش کنند.
 
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
م . درياب
|
-
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
0
0
سلام . مصوبات ونتايج اين جلسه چه بوده است ؟ چرا برخي روحانيون كازروني مقيم قم نقش خودرا در ارتقاي فرهنگي اين شهر ايفا نمي كنند؟با تشكر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
اذان صبح
۰۴:۴۱:۰۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۰:۵۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۸:۴۳
اذان مغرب
۲۰:۰۶:۰۷