پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۵۰
امام جمعه كازرون با اشاره به روز وقف گفت: در شهرستان كازرون نياز است كه ثروتمندان با همت خود بخشي از ثروت خود را در زمينه بهداشت و درمان در اين شهر صرف كنند. وي در پايان از دو نفر از خيراني كه در زمينه بهداشت و درمان كازرون كمك كردند تقدير و تشكر كرد.
امام جمعه كازرون گفت: فريب‌خوردگان با مشاهده وحدت مردم و حضور آنها در صحنه سر عقل بيايند و به آغوش نظام و ولايت برگردند.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند با قدرداني از حضور باشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن اظهار داشت: دشمنان با دست خودشان و اقدامات خود زمينه مشاركت مردم در صحنه را فراهم كردند.
وي افزود: فتنه‌هاي اخير سبب شد كه مردم احساس وظيفه كرده و به صحنه بيايند.
خرسند با بيان اينكه بدبخت كساني هستند كه به رسانه‌هاي غربي دل‌خوش كرده‌اند، ادامه داد: رسانه‌هاي غربي ديروز با مشاهده حضور مردم در صحنه لال شده بودند.
اين مقام مسئول با اشاره به اينكه بايد قدردان مردم لحظه‌ شناس بود و بر آنها درود فرستاد، بيان داشت: مسئولان قدر مردم را بدانند و در نوكري آنها كوتاهي نكنند و خود را وقف مردم كنند.

خرسند افزود: فريب‌ خوردگان با مشاهده وحدت و حضور مردم سر عقل بيايند و به آغوش نظام و ولايت برگردند.

نماينده ولي فقيه در كازرون با اشاره به تصميم نظام براي آغازسازي غني‌سازي اورانيم 20 درصد در ايران گفت: اروپايي‌ها با بازي درآوردن در اين هشت ماه اخير نشان دادند كه جان انسان‌ها براي آنها اهميت ندارد.

خرسند رونمايي از ماهواره‌هاي طلوع و مصباح 2، توليد هواپيما‌هاي رادار گريز، گوساله‌هاي شنگول و منگول، دستاورد‌هاي ليزري توسط دانشمندان ايراني را از بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و تصريح كرد: دشمن از دستاورد‌هاي جمهوري اسلامي ناراحت بوده و افرادي كه شعار جمهوري ايراني سر مي‌دهند، مي‌خواهند اين استقلال و حضور نباشد.

امام جمعه كازرون در بخش ديگري از سخنان خود صدور حكم تاريخي امام مبني‌بر اعدام سلمان رشدي را از افتخارات زندگي امام (ره) دانست و تصريح كرد: اين قدرت اسلام را نشان مي‌دهد كه يك فقيه با يك فتوا تمام معادلات دشمن را به‌هم بزند.
خرسند با اشاره به روز وقف گفت: در شهرستان كازرون نياز است كه ثروتمندان با همت خود بخشي از ثروت خود را در زمينه بهداشت و درمان در اين شهر صرف كنند.

وي در پايان از دو نفر از خيراني كه در زمينه بهداشت و درمان كازرون كمك كردند تقدير و تشكر كرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اذان صبح
۰۴:۴۵:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۳۳
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۴۶