پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۱
به گزارش هفته نامه سلمان؛ مربي آذربايجاني تيم هندبال پتروشيمي كازرون به همراه مسؤولان تيم در دفتر امام جمعه حاضر شده و در ديداري صميمي با امام جمعه به گفتگو پرداخت.
 
در اين ديدار كه پاكدل رئيس تربيت بدني، سرگي نيكو لينكو را همراهي مي كرد، حجت الاسلام والمسلمين حاج آقا خرسند امام جمعه ي كازرون با بيان اين كه مردم آذربايجان هموطنان قديم و برادران فعلي ما مي باشند افزود : خوشحالم كه شما در شهر تاريخي كازرون كه سرشار از استعداد خصوصاً در رشته ي ورزشي هندبال مي باشد حضور پيدا كرده ايد و اميدوارم بتوانيد با كمك و همدلي بازيكنان و مسؤولان تيم براي اين رشته ي ورزشي مثمر ثمر باشيد .
 
وي گفت در سال هاي اخير با زحماتي كه پاكدل رئيس تربيت بدني كازرون كشيده اند نتايج درخشاني نصيب هندبال كازرون در سطح كشور شده است. ايشان در ادامه از سرگي خواست تا وضعيت تيم را برايشان تشريح كند.
 
سرگي نيكو لينكو ضمن اظهار تشكر از ميهمان نوازي كازروني ها گفت : بسيار خوشحالم كه امروز خدمت امام جمعه ي كازرون رسيده ام. در اين چند روز كه در كازرون اقامت داشته ام مسؤولان تيم بسيار زحمت كشيده اند و بازيكنان هم از روز حضور من با تمرينات بسيار پر فشار و منظم نشان داده اند كه مي خواهند در ليگ برتر براي كازرون نتيجه بگيرند اما در چند پست نياز به گرفتن بازيكن جديد داريم كه بايد منابع مالي آن تهيه شود كه امام جمعه در اين زمينه قول پيگيري لازم را داد.
 
مربي آذربايجاني تيم هندبال ضمن تقدير از امام جمعه ي محبوب كازرون از ايشان خواست براي موفقيت تيم دعا كند و دعوت كرد كه امام جمعه با لباس ورزشي به تمرين تيم كازرون بيايند.
 
شايان ذكر است حجت الاسلام والمسلمين خرسند و مهندس صالح پور از كساني بودند كه قبل از شروع ليگ برتر با پيگيري هاي مستمر بخشي از مشكلات مالي تيم را حل كردند كه به همين خاطر مربي خارجي و كليه ي مسؤولان تيم از ايشان تشكر و قدرداني كردند.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵