پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۲
آيت الله بنيادي :
امام جمعه سابق كازرون گفت: مردم با حضور مقتدرانه در راهپيمايي 22 بهمن حمايت خود را از اسلام، انقلاب، خون شهدا و ولايت فقيه نشان دهند.آيت‌الله بزرگ بنيادي سه‌شنبه شب در جمع مردم كازرون اظهار داشت: امام خميني (ره) از لحاظ اخلاق انساني بسيار وارسته و داري خلق نيكويي بود.
خبرگزاري فارس: امام جمعه سابق كازرون گفت: مردم با حضور مقتدرانه در راهپيمايي 22 بهمن حمايت خود را از اسلام، انقلاب، خون شهدا و ولايت فقيه نشان دهند.
 
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، آيت‌الله بزرگ بنيادي سه‌شنبه شب در جمع مردم كازرون اظهار داشت: امام خميني (ره) از لحاظ اخلاق انساني بسيار وارسته و داري خلق نيكويي بود.

وي با بيان اينكه امام خميني (ره) از لحاظ علمي، فقيه بزرگوار و مجتهدي گرانقدر بود، افزود: معظم‌له در زمان تبعيد در تركيه دو جلد كتاب تحريرالوسيله نگاشت كه تمام ابعاد فقه را دربر دارد.

امام جمعه سابق كازرون قاطعيت امام (ره) در تصميم‌گيري را زبانزد خاص و عام دانست و تصريح كرد: ايشان نسبت به مردم دلسوزي داشتند و در برخي مواقع براي مردم و مستمندان مي‌گريستند.

در ادامه اين نشست مردمي امام جمعه فسا نيز با تبريك دهه فجر و تسليت ايام حزن‌انگيز صفر تصريح كرد: 31 سال پيش در 12 بهمن ماه سال 1357 خورشيد فروزان انقلاب پس از 15 سال دوري و فراق از مردم به مشرق سرزمين ايران اسلامي، سرزمين شهدا و بر دل‌هاي مردمي كه عاشق امام (ره) بودند، تابيد.

حجت‌الاسلام محمدهادي رحيمي با بيان اينكه شكوهمندترين و حماسي‌ترين استقبال تاريخ را مردم ايران در زمان ورود امام (ره) به كشور رقم زدند، خاطرنشان كرد: امام دهه فجر را آغاز كرد و ولفجر ديگري آفريده شد.

وي با اشاره به به مخالفت و خروشيدن امام (ره) عليه قانون كاپيتولاسيون گفت: اگر سربلندي‌هاي بعد از انقلاب را به حساب نياوريم، ناسپاسي كرده‌ايم.

امام جمعه فسا اضافه كرد: امام (ره) درختي را در اين كشور غرس كرد كه با خون شهداي عزيز آبياري شد و اين نهال را به درختي تنومند تبديل كرد.

رحيمي يكي از معجزات امام (ره) را بسيج دانست و اضافه كرد: اكنون شاخ و برگ‌هاي انقلاب در غزه، لبنان و عراق مشاهده مي‌شود كه اين از ثمرات انقلاب است.
 
امام جمعه فسا با تاكيد بر انعكاس دستاوردهاي انقلاب گفت: اكنون وظيفه داريم كه پيام انقلاب را برسانيم.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶