پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۴
فرماندار كازرون گفت: تا حجت شرعي براي كنار گذاشتن يك مسئول تمام نشود، بركناري او درست نيست و بعد از ارزيابي مديران در اين مورد تصميم‌گيري مي‌‌شود.
خبرگزاري فارس: فرماندار كازرون گفت: تا حجت شرعي براي كنار گذاشتن يك مسئول تمام نشود، بركناري او درست نيست و بعد از ارزيابي مديران در اين مورد تصميم‌گيري مي‌‌شود.
منصور صالح‌پور امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كازرون با بيان اينكه در آينده‌اي نزديك شاهد گسترش فضاي ‌آموزشي دانشگاه پيام نور كازرون مي‌شويم، اظهار داشت: از ابتداي سال آينده در مورد ديواركشي دانشگاه پيام‌نور اقدام مي‌كنيم.
وي با بيان اينكه جامعه ورزش ما بايد پشتوانه مديريت اقتصاد صنعتي داشته باشد، افزود: با آغاز به فعاليت پتروشيمي كازرون، طليعه اين پشتوانه ديده نشد و ما نيز موظفيم با مسئولان آنجا صحبت كرده كه اين پشتوانه را ادامه دهند.
صالح‌پور با اشاره به هزينه‌هاي كلان براي داشتن يك تيم در ليگ اضافه كرد: اميدوارم مراكز صنعتي كازرون هر كدام به فراخور توان مالي خود نسبت به حمايت تيم هندبال كازرون كمك كنند.
اين مقام مسئول در مورد بحث شهرستان شدن بخش‌هاي كازرون گفت: اين اقدام كار بزرگي است و بايد كارشناسي شود، چراكه هر بخشي بايد براي تبديل شدن به شهرستان يك خصوصياتي را داشته باشد.
فرماندار كازرون با اشاره به سفر استاندار فارس به كازرون، كارهاي اين سفر را مانند كارهاي سفر رياست جمهوري به استان‌ها دانست و افزود: استاندار مانند سفرهاي استاني رياست جمهور، سفرهاي شهرستاني خود را شروع كرده است كه اين حركتي بسيار خوب است.
صالح پور ابراز داشت: پيش از 48 ساعت قبل از ورود استاندار و مديران كل استان به كازرون از طرف استانداري فرمهايي ارسال شد و ما آنها را نيز به بخشداري‌ها ارسال و مشكلات را جمع‌آوري و سپس حلاجي كرديم.
وي افزود: پيشنهادات، مشكلات و خواسته‌هاي اين شهرستان تدوين و در كارگروه استانداري اين مصوبات حل و فصل شد.
وي خاطرنشان كرد: اين مصوبات در شوراي اداري شهرستان با حضور استاندار و مديران كل استان به بحث و گفتگو گذاشته شد و در اغلب مصوبات به‌علاوه بعضي از پيشنهادات كه در دفترچه نبود به تصويب رسد.
صالح‌پور اضافه كرد: اميدواريم با اجراي اين مصوبات، مشكلات مردم كاهش يابد.
فرماندار كازرون در بخش ديگري از سخنان خود ديدگاه‌هاي شخصي براي جو سازي عليه يك مسئول را منطقي ندانست و خاطرنشان كرد: تا حجت شرعي براي بر كنار گذاشتن يك مسئول تمام نشود، بركناري آن درست نيست و بعد از ارزيابي مديران در اين مورد تصميم‌گيري مي‌‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴