پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۷۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۵۹
فرماندار كازرون:
فرماندار كازرون گفت: با كارگران كارخانه كاشي كاشانه همدرد بوده و براي رفع مشكل آنها كوتاهي نكرده‌ايم. منصور صالح‌پور عصر امروز در يك نشست خبري با بيان اينكه كاشي و سراميك كازرون از ابتداي تاسيس با مشكل مديريتي رو به رو بوده است، اظهار داشت: از سال 85 تاكنون براي سر و سامان دادن كاشي و سراميك غافل نشده‌ايم.
فرماندار كازرون گفت: با كارگران كارخانه كاشي كاشانه همدرد بوده و براي رفع مشكل آنها كوتاهي نكرده‌ايم.
 
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، منصور صالح‌پور عصر امروز در يك نشست خبري با بيان اينكه كاشي و سراميك كازرون از ابتداي تاسيس با مشكل مديريتي رو به رو بوده است، اظهار داشت: از سال 85 تاكنون براي سر و سامان دادن كاشي و سراميك غافل نشده‌ايم.

وي افزود: اين كارخانه علاوه بر بدهكاري به كارگران، بدهكاري زيادي به دستگاه‌ها از جمله دارايي دارد و مقداري از اموال مدير آن توقيف شده است.

اين مقام مسئول بيان داشت: اقداماتي را انجام داده‌ايم تا وزارت دارايي با توجه به توقيف اموال مدير اين كارخانه، پلمب آن را بردارد تا زمينه فعاليت براي خريداري آن و سرمايه‌گذاران فراهم شود.

فرماندار كازرون در مورد انعكاس خبر كلنگ‌زني حفر چاه روستاي بوركي و شهبازخاني نيز گفت: دو حلقه چاه در سال 87 توسط دكل حفاري شركت نفت كه از طرف وزير نفت وقت اعزام شده بود حفر شد و به آب رسيد اما تا زمان فراهم شدن بودجه تجهيز و برق‌رساني چاه پلمب شد.

وي افزود: درج اين خبر اشتباه در اذهان مردم آن روستاها عجيب بود و به ‌دليل عدم هماهنگي به ‌وجود آمده اين مسئله مقداري سئوال برانگيز شد و بايد كمي صبر مي‌شد كه براي استفاده از آب چاه مسئولان آن را افتتاح كنند.

فرماندار كازرون خطاب به رسانه‌ها گفت: تيترها بايد وحدت‌آفرين باشد و مردم را به زندگي اميدوار كند.

صالح پور وجود چند رسانه و مطبوعات در كازرون را نشانه علاقه‌مندي مردم اين شهرستان به كارهاي فرهنگي دانست و افزود: از ديرباز مردم كازرون علاوه بر دينداري، سياستمدار نيز بوده‌اند.
در همچنبن گفت:  جاده كمربندي حق مردم كازرون است و مغايرتي با احداث تونل محرم (بناف) ندارد.
وي با اشاره به مطالعه برخي از فازهاي كمربندي كازرون اظهار داشت: از زمان ساخت محور جديد كازرون ـ ارژن مسئولان وقت به‌ويژه نماينده وقت كازرون در مجلس پيگير كمربندي بوده‌اند.
وي افزود: محور جديد كازرون ـ ارژن با كشيدن ديوارهاي حايل براي جلوگيري از ريزش، روشنايي تونل‌ها، چهار بانده شدن و احداث باند سبقت 30 كيلومتر دشت برم، بولواري شدن 10 كيلومتر پل آبگينه به كازرون، احداث كمربندي و تقاطع غيرهمسطح راهدار و حاجي آباد تكميل مي‌شود.
اين مقام مسئول با اشاره جاده شهرنجان ـ پريشان گفت: احداث اين جاده با توجه به طولاني بودن راه آسفالته روستاهاي شرق درياچه پريشان به شهر مي‌تواند تا حدودي مشكلات زماني و فاصله به مركز شهرستان را حل كند.
صالح‌پور خواسته‌هاي مردم اين روستاها را حق آنها دانست و افزود: كارشناسان محيط زيست و راه و ترابري قرار شد اين مسئله را با همكاري يكديگرحل و فصل كنند و استاندار نيز دستور پيگيري آن را داده است.
وي اضافه كرد: قرار است تا راه و ترابري طرح بدهد و محيط زيست براساس آن طرح اعلام نظر كند.
فرماندار كازرون گفت: ما اميدواريم تسهيلاتي براي روستاهاي ساحل نشين پريشان فراهم تا راه آن‌ها به مركز شهرستان در قياس با راه فعلي بهتر شود.
صالح‌پور در بخش ديگري از سخنان خود در مورد مسكن مهر افزود: 180 واحد مسكن در جنوب خيابان قدس در حال ساخت است.
وي از انجام كارهاي مقدماتي قطعات ديگر مسكن مهر در كازرون خبر داد و تصريح كرد: اين قطعات در شرف واگذاري به تعاوني‌ها است.
اين مقام مسئول بيان داشت: در صورت نبودن زمين دولتي براي مسكن مهر در كازرون زمين از اشخاص خريداري مي‌شود.
صالح پور از ثبت‌نام 5 هزار نفر براي مسكن مهر در كازرون خبر داد و افزود: پالايش اين تعداد پس از بررسي تقاضاهاي آنها و مشخص شدن صحت درخواست‌هايشان انجام مي‌شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
0
0
فرماندار كازرون خطاب به رسانه‌ها گفت: تيترها بايد وحدت‌آفرين باشد و مردم را به زندگي اميدوار كند.
سلام
اين يك سخن تاريخي براي مطبوعات است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
0
0
اگر مسئولان خودشان با هم وحدت داشته باشند به صورت طبيعي مطبوعات نيز مطالب وحدت آفرين مي نويسند اما وقتي فرماندار و نماينده و امام جمعه با هم وحدت ندارند هر كدام از مطبوعات هم طرف يكي را مي گيرند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
0
1
شما باكارگران كارخانه كاشي كاشانه همدردهستيد ---- ولي وقتي كاري نتواني براي آنها انجام دهي بي درد هستي
علی حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۸
0
1
سلام
مراسم عزاداری به افتخار کارکنان کاشی و سرامیک !
با شرکت فرماندار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳