پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۷
امام جمعه كازرون:
امام جمعه كازرون گفت: مصوبات دولت در كازرون عملي شود و وعده‌هاي داده شده به نتيجه برسد. حجت‌الاسلام محمد خرسند در جلسه شوراي اداري كازرون با اشاره به سابقه اين شهرستان اظهار داشت: در دوران ستمشاهي كازرون مورد ظلم قرار گرفته كه انقلاب اسلامي آن را جبران كرد، اما هنوز به جايگاه واقعي خود نرسيده كه همت مسئولان و مردم را مي‌طلبد.
خبرگزاري فارس: امام جمعه كازرون گفت: مصوبات دولت در كازرون عملي شود و وعده‌هاي داده شده به نتيجه برسد.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند بعد از ظهر امروز در جلسه شوراي اداري كازرون با اشاره به سابقه اين شهرستان اظهار داشت: در دوران ستمشاهي كازرون مورد ظلم قرار گرفته كه انقلاب اسلامي آن را جبران كرد، اما هنوز به جايگاه واقعي خود نرسيده كه همت مسئولان و مردم را مي‌طلبد.
وي خواستار تبديل كازرون به يك نقطه فرهنگي شد و افزود: ايجاد قطب گردشگري با توجه به وجود نقاط گردشگري در اين شهرستان يك ضرورت است.
اين مقام مسئول بيان داشت: اعتبارات جاري كازرون فرهنگي نيست و بيشتر سخت‌افزاري است.
خرسند با بيان اينكه بودجه برنامه‌هاي دهه فجر در كازرون كم است، افزود: بايد عرصه فرهنگي را از مظلوميت خارج كنيم.
وي با اشاره به مشكل كمبود مراكز درماني در اين شهرستان گفت: كازرون با جمعيت بالغ بر 300هزار نفر داراي يك بيمارستان فرسوده و بخش‌هايي از آن نيز فاقد بيمارستان است.
نماينده ولي فقيه در كازرون با بيان اينكه كسي جرأت نمي‌كند در اين شهرستان سرمايه‌گذاري كند، خاطرنشان كرد: در اين شهرستان كارخانه‌ها تعطيل شدند و هر كس كه سرمايه‌گذاري مي‌كند با مشكل مواجه مي‌شود.
خرسند از برگزاري كنگره بزرگداشت سلمان فارسي خبر داد و تصريح كرد: اين كنگره در مصوبات سفر دوم هيئت دولت به استان گنجانده شد كه اميدوارم اعتبارش به‌زودي تخصيص داده شود.
وي دولت نهم و خدمات رئيس‌جمهور را مثال‌زدني دانست و افزود: در انتخابات رياست جمهوري گر چه دشمنان نگذاشتند مردم كام شيرين مشاركت 85 درصدي را بچشند اما اين مؤيد يك پيروزي بزرگ است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳