پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۶۸۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۳

از این که شاهد روی آوردن جوانان و نوجوانان شهرستان به محیط مجازی هستیم خوشحالم و به نوعی گسترش فرهنگ علمی - اینترنتی در بین عده ای از مردم شهرستان جای شکر دارد به این دلیل که شما با وارد شدن به فضای مجازی و ورود به هر سایت یا وب سایت چه شخصی و چه دولتی ضمن مطالعه ی مطالب آن صفحه ای که باز نموده اید در قسمت نظرات هم می توانید نظر خویش را راجع به آن مطلب ارائه دهید یا در یک بحث علمی یا سیاسی یا اجتماعی یا ورزشی شرکت کنید و با دید و تفکر خودتان راه کار هم ارائه دهید یا حداقل کمترین بهره ای که می توانید از این فضا ها ببرید خرید اینترنتی و پستی است که باز مجبور خواهید شد یک سری فرم هایی را پر کنید و در مرحله ی اول نیاز دارید که یک پست الکترونیک داشته باشید و این خود حرکتی علمی است که رایانه و اینترنت به کمک شما آمده و بهره ای که از این فضای مجازی و اینترنتی خواهید برد این است که بیشتر به زبان انگلیسی علاقه مند خواهید شد یا شما مجبور می شوید که برای این کار وقت بگذارید و همین امر باعث خواهد گردید که در خانه یا مکان هایی چون کافی نت وقت بگذرانید که البته برای خانواده ها بهتر از گذران وقت در دیگر مکان هایی است که ممکن است آسیب های اجتماعی در پی داشته باشد.

دلم نمی خواهد که بیشتر وارد این مقوله شوم و مطلبم به درازا بکشد اما این مقدمه را عرض کردم که فلشی بزنم به اینترنت و هزینه هایی که برای کاربران شهرستان در بر دارد و این که کدام ارگان یا نهاد یا سازمانی است که مسوؤل ارائه این نوع خدمات در شهرستان است و شرکت های خصوصی که این امکانات را در اختیار کاربران می گذارند چگونه ساپورت می شوند و در عوض اینان به چه طریقی کاربران را خدمات دهی می کنند و آیا نرخ هایی که این گونه شرکت ها به خدماتی که به کاربران می دهند کارشناسی شده است و آیا اداره ی مخابرات شهرستان نظارتی بر کار این عزیزان دارد و آیا اینان خود مشکلات خاصی در خدمات دهی به کاربران ندارند؟ و این عزیزان زیر گروه چه ارگان یا وابسته به چه صنوفی هستند و آیا مجامع امور صنفی اقدام به صدور پروانه ی کسب جهت اینان می نماید یا مجوز کار و فعالیت را از اداره ی مخابرات می گیرند؟

و چرا دیگر شهرستان های مجاور یا مراکز استانها مبالغ بسیار ارزان تری را نسبت به شهرستان کازرون از کاربران اینترنتی شان می گیرند و آیا آن قراردادی که بین شرکت های مذکور با کاربران منعقد می گردد در ارتباط با مثلاً ADSL با سرعت ۶۴ یا ۱۲۸ قابل دادخواهی هست ؟ یعنی کاربر می تواند مطمئن باشد که وجهی را که برای فلان سرعت پرداخت نموده به همان اندازه برداشت می نماید یا در ساعات بخصوصی از روز یا شب آن سرعت پایین تر از حد معمول می شود و این نابسامانی و گرانی و قطعی مداوم و اختلال در خدمات دهی به کاربران را چه کسی جوابگو است؟ و آیا می توان امیدوار بود که روزی شهرستان کازرون با این همه جوانان و نوجوانان جویای علم بتوانند با کمترین هزینه به اینترنت دست رسی داشته باشند و حال که فقط با یک کلیک کردن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان به آن طرف دنیا رفت و یک مقاله ی علمی را به هر زبان زنده ی دنیا بدست آورد آیا این امکان برای شهرستان کازرون در نظر گرفته شده یا اینکه ما همیشه از دیگران عقب هستیم.

نویسنده: بهادر رياضي
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۳
0
0
جانا سخن از زبان ما می گویی.
ممنون جناب زیاضی عزیز.
"شجاعی"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۳
0
0
سلام
حرف حساب جواب ندارد و
يا حق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
0
سلام
قربان دهنت
گل گفتی
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۵
0
0
استاد من اینجا(خارج از ایران)دارم با نصف مبلغ کازرون برای 256 از اینترنت با سرعت 8 استفاده میکنم بدون محدودیت دانلود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۶
0
0
داداش جان اينترنت هم سياسي شده است دعاكنيم خبري رخ ندهد وگرنه اينرنت بدون اينترنت همانطور كه دين با سياست يكيست دروغ هم با صداقت يكيست .مثلا رجوع مي كني به دفتر خدمات اينترنتي مي گويي جرا امروز اينترنت وصل نيست وايميلها قطع ويا سرعت آن كم است مي گويند كار مخابرات است به مخابرات رجوع مي كني ميگويند كار دولت است به دولت مي گويي مي كويد كار آمريكاست .جل الخالق . پس نتيجه مي گيريم ديانت ما عين سياست ماست و دروغ ما عين صداقت ماست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵