پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۰۰:۲۱
حجت الاسلام خرسند در گفتگو با فارس؛
امام جمعه كازرون با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر تجليل از بصيرت و روشنگري عمار در جنگ صفين، گفت: مقام معظم رهبري انتظار دارد نخبگان همچون عمار در فتنه‌ها روشنگري كنند.
خبرگزاري فارس: امام جمعه كازرون با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر تجليل از بصيرت و روشنگري عمار در جنگ صفين، گفت: مقام معظم رهبري انتظار دارد نخبگان همچون عمار در فتنه‌ها روشنگري كنند.
 
حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه شهرستان كازرون در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري و تجليل معظم له از راهپيمايي عاشورائيان در حماسه 9 دي اظهار داشت: راهپيمايي اخير از جهات متعددي با راهپيمايي‌هاي گذشته در تفاوت بود و از جمله اين تفاوت‌ها قرار گرفتن در شرايط فتنه و مقابله بصيرت گونه مردم با فتنه‌گران بود.

وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري از روز 9 دي به عنوان يك روز به ياد ماندني و تاريخي ياد كرده اند، در تحليل خود از اين بيان رهبر فرزانه انقلاب، تصريح كرد: كساني كه در راهپيمايي اخير عاشورائيان حاضر شده بودند متشكل از همه سليقه‌‌ها و قشر‌ها بودند كه تنها جهت حمايت از انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي امام راحل و شهداي گرانقدر شعار مرگ بر منافق سر مي‌دادند كه اين شايسته تحسين است.

امام جمعه كازرون با بيان اينكه ملت ايران نشان دادند در فتنه‌ها رفتاري تاريخي از خود به جاي خواهند گذاشت ضمن تقدير از مردم تاكيد كرد: حضور مردم در راهپيمايي عاشورائيان هشدار جدي به فتنه‌گران بود به طوري كه حتي اين هشدار برخي خواص مردودي را مجبور به واكنش كرد.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي با بيان اينكه مقام معظم رهبري زماني كه به عمار‌ها اشاره مي‌كند در حقيقت از نخبگان، رسانه‌ها و افراد موثر در جامعه مي‌خواهد كه در مقابل فتنه روشنگري كنند، ابراز داشت:‌همانگونه كه امروز ملت ما از عمار حضرت امير (ع) به نيكي و از فريب‌خوردگان بي‌بصيرت به تلخي ياد مي‌كنند، قطعا در تاريخ انقلاب اسلامي نيز نخبگان با بصيرت همچون عمار در تاريخ خواهند درخشيد و نخبگان بي‌بصيرت همانند فريب‌خوردگان جنگ صفين در ذهن‌ها ماندگار خواهد شد.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
اذان صبح
۰۴:۳۹:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۹:۵۸
اذان مغرب
۲۰:۰۷:۲۷