پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۰
امام جمعه كازرون:
حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با محكوم كردن هتك حرمت در روز عاشورا، اظهار داشت: متأسفانه به بهانه انتخابات، در ادامه، جسارت‌هايي به‌ مناسبت‌هاي مختلفي در كشور اتفاق افتاد، كه آخرين آن در روز عاشورا جسارت به عزاداري امام حسين (ع) بود.
خبرگزاري فارس: امام جمعه كازرون گفت: سران فتنه جاده صاف‌كن منافقان هستند اما دم از پيروي خط امام (ره) مي‌زنند.
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با محكوم كردن هتك حرمت در روز عاشورا، اظهار داشت: متأسفانه به بهانه انتخابات، در ادامه، جسارت‌هايي به‌ مناسبت‌هاي مختلفي در كشور اتفاق افتاد، كه آخرين آن در روز عاشورا جسارت به عزاداري امام حسين (ع) بود.

وي با بيان اينكه حتي هندو‌ها نيز روز عاشورا را عزيز مي‌دانند و عزاداري مي‌كنند، افزود: متأسفانه امسال در اين روز عده‌اي خود فروخته، وطن‌فروش، بي‌دين و بي‌وجدان، بي‌شرمانه به عزاداري امام حسين (ع) جسارت كردند.

خرسند، اين جسارت‌ها را نتيجه اعمال سران فتنه عنوان و خاطرنشان كرد: اين عمل آنها خلاف اخلاق، انسانيت و وجدان بود و كينه آنها را نسبت به اسلام، شيعه و امام حسين (ع) نشان داد.

نماينده ولي فقيه در كازرون با اشاره به سخنان امام خميني (ره) در صحيفه نور گفت: به فرموده معظم‌له انقلاب كرديم كه شعار اسلام را زنده كنيم نه اينكه اين شعار را بميرانيم.
وي با بيان اينكه صبر مردم تمام شده است، اضافه كرد: قوه‌ قضائيه نبايد دستگيرشدگاني كه كد منافقان را دارند با پول بيت‌المال در زندان نگه دارد بلكه آنها را بايد به اشد مجازات مفسد‌في‌الارض برساند.

امام جمعه كازرون، حساب مردم را از اغتشاشگران و سران فتنه جدا دانست و افزود: حتي اين عزيزاني كه در انتخابات به برخي افراد رأي دادند به‌دليل سوابق درخشان آنها بود و امروز نادمند.

خرسند ادامه داد: هركسي كه امروز با منافقان همكاري كند و از گذشته‌اش توبه نكند، مفسد في‌الارض است.

وي با بيان اينكه منطق حسين و خون بر شمشير پيروز است، گفت: اي كاش مرده بوديم و اين جسارت به عزاداري امام حسين (ع) را نديده بوديم.
 
نماينده ولي فقيه در كازرون در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سالروز پيام تاريخي امام راحل (ره) به گورباچف در سال 1367 گفت: در اوج قدرت بلوك شرق و كمونيسم امام خميني (ره) فروپاشي كمونيسم را پيش‌بيني كرد اما آنها به توصيه‌هاي امام عمل نكرده و به سرمايه‌گذاري روي آوردند كه نتيجه آن افزايش مشكلات آنها شد.

خرسند خاطرنشان كرد: البته امام فروپاشي دنياي غرب را نيز پيش‌بيني كرده بود كه اميدواريم شاهد آن باشيم.

وي در پايان با تقدير از كساني كه در واكنش به هتك حرمت روز عاشورا در روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه راهپيمايي كردند، گفت: از تمام كساني كه در عزاداري‌هاي ماه محرم شركت و همكاري كردند تقدير و تشكر مي‌كنم.

در پايان نماز جمعه كازرون نمازگزاران با سردادن شعار‌هايي خواستار برخورد قاطعانه به عوامل هتك حرمت به مقدسات و سران فتنه شدند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۱
0
0
من هم باشما موافقم ... اي كاش برادرت در المان اينقدر اهانت به مسئولين نمي كرد وجسارت خود را در ايران تجربه مي كرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳