پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۵۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۶
امام جمعه كازرون:
حجت‌‌الاسلام محمد خرسند بعد از ظهر امروز در بين تجمع‌كنندگان مردم كازرون در واكنش به هتك حرمت روز عاشورا اظهار داشت: همچنان كه در سال 61 هجري سپاه عمر سعد به خيمه‌گاه امام حسين (ع) حمله كرند و اموال آنها را به غارت بردند، در عاشوراي امسال نيز پيروان بني‌اميه به دسته‌هاي عزاداران امام حسين (ع) حمله و هتك حرمت كردند.
امام جمعه كازرون گفت: حرمت‌شكنان روز عاشورا مفسد في‌‌الارض هستند و حداقل مجازات آنها اعدام است.
 
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌‌الاسلام محمد خرسند بعد از ظهر امروز در بين تجمع‌كنندگان مردم كازرون در واكنش به هتك حرمت روز عاشورا اظهار داشت: همچنان كه در سال 61 هجري سپاه عمر سعد به خيمه‌گاه امام حسين (ع) حمله كرند و اموال آنها را به غارت بردند، در عاشوراي امسال نيز پيروان بني‌اميه به دسته‌هاي عزاداران امام حسين (ع) حمله و هتك حرمت كردند.

وي با بيان اينكه افرادي كه با ادعاهاي واهي حرمت‌شكني كردند، بايد پاسخگو باشند، افزود: امروزه شيفتگان و تشنگان قدرت براي اينكه از رسيدن به قدرت دنيا محروم شدند به تمام ارزش‌ها پشت كرده‌اند.

خرسند، حب رياست را زمينه‌ساز سقيفه و كربلا دانست و خاطرنشان كرد: حب قدرت و ثروت چشم آنها را كور كرد و واقعيت‌ها را نديدند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه امروز تاريخ تكرار شده است، گفت: كساني كه در انتخابات به موسوي و كروبي رأي دادند اكنون نادم و پشيمانند.

خرسند افزود: اين دو نفر بايد از جنايت ابراز برائت كنند و در مقابل محكمه و عدالت پاسخگو باشند و گر نه موسوي و كروبي بدانند به عنوان يك چهره منفي در نزد ملت نمايان هستند.

نماينده ولي فقيه در كازرون خطاب به افرادي كه در واكنش به اين هتك حرمت‌ها سكوت مي‌كنند، گفت: اين افراد بايد خجالت بكشند و با اين كار تيشه به ريشه خود مي‌زنند.

خرسند تصريح كرد: كسي كه با ولايت فقيه مخالفت كند با پيغمبر و حسين‌ بن‌ علي (ع) مخالفت كرده است.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۹
0
0
سقيفه نت ثقيفه
خجالت داره
دراستان فارس مهدزبان فارسي بايد کلمات را غلط بنويسيد
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۹
0
0
سلام
برخلاف اظهار نظر امام جمعه کازرون بنده افتخار می کنم در انتخابات رئیس جمهوری به جناب میر حسین موسوی را’ی دادم و اصلا" هم پشیمان نیستم و ای کاش می توانستم 2 نفر را انتخاب می کردم تا نام کروبی نفر دوم باشد. از ایشان می خواهم از این تریبونهایی که در اختیارش است فراجناحی عمل کند
حسین خرسند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
اذان صبح
۰۴:۳۹:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۹:۵۸
اذان مغرب
۲۰:۰۷:۲۷