پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۷
امام جمعه كازرون:
امام جمعه كازرون با اشاره به سفر هيئت دولت به استان فارس و شهرستان كازرون گفت: فرمانداري، نماينده كازرون در مجلس و استانداري بايد مصوبات اين سفر را پيگيري كنند.
خبرگزاري فارس: امام جمعه كازرون گفت: سران فتنه هنوز متنبه نشده‌ و به خيل عظيم مردم نپيوسته‌اند.
 
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با اشاره به حادثه هتك حرمت به ساحت مقدس امام راحل (ره) اظهار داشت: سران فتنه به‌دنبال هر فرصتي، اراذل و اوباش را به ميدان آورده و نسبت به مقدسات جسارت مي‌كنند.

وي با اشاره به آزرده خاطر بودن مردم از جسارت به امام راحل (ره) افزود: در روز تشييع جنازه آيت‌الله منتظري افرادي در كنار حرم اهل‌بيت به ساحت مرجعيت و مقام معظم رهبري جسارت كردند.
 
خرسند اضافه كرد: نظام در عين حال جفاي منتظري نسبت به امام، نظام و رهبري به دليل سوابق درخشان قبل از انقلاب و فرزند شهيدش اين خطاها را ناديده گرفت و مقام معظم رهبري نخستين كسي بودند كه تسليت گفتند.

نماينده ولي فقيه در كازرون با اشاره به سفر هيئت دولت به استان فارس و شهرستان كازرون گفت: فرمانداري، نماينده كازرون در مجلس و استانداري بايد مصوبات اين سفر را پيگيري كنند.
خرسند افزود: با قولي كه مسئولان داده‌اند، اميدواريم شاهد گشايش پروژه‌هاي احداث بيمارستان كازرون، قائميه و خشت، تأسيس دانشگاه سلمان فارسي، حل مشكل زمين پتروشيمي، منطقه ويژه اقتصادي، گردشگري و كشاورزي باشيم.

وي اضافه كرد: اين سفر هيئت دولت دستاوردهاي خوبي به ويژه در مسائل فرهنگي داشته است.

امام جمعه كازرون با تأكيد بر برگزاري هر چه با شكوه‌تر عزاداري در روز تاسوعا و عاشوراي حسيني گفت: اين عزاداري‌ها براي زنده نگه‌داشتن اسلام، پيوند دل‌ها با ائمه اطهار و فراگيري راه آنها، منفور شدن فكر و انديشه يزيديان عالم، ظلم نكردن و زير بار ظلم نرفتن و براي فراموش نكردن ارزش‌ها است.

خرسند با بيان اينكه شعار‌ها و نوحه‌ها بايد آموزنده و فكر حسين را به جامعه معرفي كند، افزود: از چيزهايي كه سنديت نداشته و خرافه است، بايد پرهيز شود و به دنبال ترويج فكر حسين باشيم.
وي با اشاره به اينكه امام حسين (ع) در روز عاشورا هنگام جنگ به نماز ايستاد، تصريح كرد: در روز عاشورا و تاسوعا به مجرد اذان، عزاداري قطع، اذان پخش و نماز برگزار شد.

امام جمعه كازرون در پايان با بيان اينكه مجالس عزاداري حسيني بايد عاري از گناه و محرمات باشد، گفت: بايد شور و حرارت حسيني در جامعه ما زنده بماند و تا آخر ماه صفر ادامه داشته باشد.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴