پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۸
با اشاره به عدم توجه اسپانسرها به ورزش در كازرون
سرپرست تيم هندبال پتروشيمي كازرون گفت: تيم ما از نظر مالي ضعيف‌ترين ليگ حاضر در ليگ برتر است.عليرضا پاكدل با اشاره به نتايج ضعيف پتروشيمي كازرون در ليگ برتر هندبال اظهار داشت: به 2 دليل پيش‌بيني چنين نتيجه‌اي را مي‌كرديم؛ اول بودجه كمي كه با آن مسابقات را آغاز كرديم و دوم حضور تيم پتروشيمي پس از 13 سال در ليگ برتر.
خبرگزاري فارس: سرپرست تيم هندبال پتروشيمي كازرون گفت: تيم ما از نظر مالي ضعيف‌ترين ليگ حاضر در ليگ برتر است.عليرضا پاكدل در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبري فارس "توانا "، با اشاره به نتايج ضعيف پتروشيمي كازرون در ليگ برتر هندبال اظهار داشت: به 2 دليل پيش‌بيني چنين نتيجه‌اي را مي‌كرديم؛ اول بودجه كمي كه با آن مسابقات را آغاز كرديم و دوم حضور تيم پتروشيمي پس از 13 سال در ليگ برتر.
وي با بيان اينكه 80 درصد تيم ما را بازيكنان بومي تشكيل داده‌اند، افزود: تنها 2 بازيكن تيم ما تجربه حضور در ليگ برتر را دارند و ساير بازيكنان از رده‌هاي سني جوانان و نوجوانان هستند.
سرپرست تيم هندبال پتروشيمي كازرون در خصوص بازي هفته دوم برابر شهرداري سبزوار تصريح كرد: نتيجه را به جواني بازيكنان واگذار كرديم و مي‌توانستيم در اين ديدار پيروز باشيم. بازيكنان ما در تمام لحظات بازي را كنترل مي‌كردند و در مقاطعي هم از حريف خود پيش بودند اما در پايان نتوانستيم پيروز باشيم.
پاكدل با اشاره به مشكلات مالي تيم پتروشيمي خاطرنشان كرد: در كازرون هيچ اسپانسري به ورزش توجه نمي‌كند، اين در حالي است كه در ديدار تيم ما با شهرداري سبزوار بيش از 2 هزار تماشاگر به سالن آمده بود. تيم ما از نظر مالي ضعيف‌ترين تيم حاضر در ليگ برتر است؛ اما اميدوارم در نيم فصل مسئولان به تيم ما كمك كرده و از شرايط بد كنوني آن را خارج كنند.
وي ادامه داد: تلاش مي‌كنيم در اين فصل تيم را در ليگ نگه داريم و در سال‌هاي آينده خود را به عنوان يك مدعي معرفي كنيم.
پاكدل در خصوص بازي هفته سوم برابر سنگ‌آهن بافق گفت: شناخت لازم از اين تيم را داريم و فيلم بازي‌هايش را آناليز مي‌كنيم. تلاش خود را به كار خواهيم گرفت تا نخستين پيروزي ليگ را در هفته سوم و برابر سنگ‌آهن كسب كنيم.
تيم هندبال پتروشيمي كازرون در پايان هفته دوم مسابقات ليگ برتر بدون امتياز در انتهاي جدول رده‌بندي قرار دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴