پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۸ - ۰۷:۳۷
امام جمعه كازرون:
حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با اشاره به حوادث روز دانشجو اظهار داشت: با توجه به اينكه روز دانشجو امسال باشكوه برگزار شد اما برخي افراد به جاي شعار عليه آمريكا، عليه نظام اسلامي شعار داده و به تصوير امام و مقام معظم رهبري جسارت كردند.

خبرگزاري فارس: امام جمعه كازرون گفت: در حوادث اخير ورشكستگان سياسي و عاقبت به شرشدگان انقلاب با ايجاد فتنه جديد ماهيت خود را بيشتر نشان دادند.
به گزارش خبرگزاري فارس ازكازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با اشاره به حوادث روز دانشجو اظهار داشت: با توجه به اينكه روز دانشجو امسال باشكوه برگزار شد اما برخي افراد به جاي شعار عليه آمريكا، عليه نظام اسلامي شعار داده و به تصوير امام و مقام معظم رهبري جسارت كردند.
وي افزود: مسببان اين حادثه كه بيانيه صادر مي‌كنند، اين صحنه‌ها را مونتاژ شده از سوي تلويزيون مي‌دانند و اين درحالي‌ست كه تلويزيون‌هاي بيگانه هم اين اقدام را نمايش دادند.
خرسند اضافه كرد: مسببان حوادث اخير از اينكه خود را پيرو خط امام مي‌دانند، بايد خجالت بكشند.
اين مقام مسئول بيان داشت: به فرموده امام خميني(ره) دنيا بايد آمريكا را از بين ببرد و الا تا حضور آمريكا اين مصيبت‌ها در دنيا وجود دارد.
وي افزود: در نهاد آمريكا كينه توزي و دشمني با اسلام ناب محمدي موج مي‌زند.
خرسند با اشاره به بودجه مصوب شده توسط دولت آمريكا براي براندازي نظام جمهوري اسلامي گفت: اين اقدامات و مصوبات حكايت از كوتاه نيامدن آمريكا دارد اما امروز برخي از خود فروختگان در ايران در برابر آمريكا كوتاه آمده‌اند.
نماينده ولي فقيه در كازرون با اشاره به پيش رو داشتن ايام محرم خاطرنشان كرد: خاصيت محرم اين‌ است كه فتنه‌ها را ريشه كن كند و نام و خون حسين(ع) فتنه‌ها را از بين برده و به اسلام قدرت مي‌دهد.
خرسند با بيان اينكه وحدت بايد حول محور ولايت باشد، افزود: وحدت با كساني كه ولايت را قبول نكردند، غيرممكن است.
امام جمعه كازرون در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به روز خانواده اظهار داشت: همه بايد در گسترش صفا و صميميت در خانواده‌ها تلاش كنند، چون در اين صورت فرزندان صالح تربيت شده و در صورت نزاع و پرخاشگري اجتماع متزلزل مي‌شود.
خرسند، خانواده را مهم‌ترين ركن اجتماع برشمرد و افزود: درصورت اصلاح خانواده، جامعه اصلاح و درصورت متزلزل شدن خانواده، جامعه نيز متزلزل مي‌شود.
وي با تاكيد بر نظارت خانواده‌ها بر رسانه‌هاي تصويري و صوتي داخل خانه‌ خاطرنشان كرد: امروز آنتن‌هاي ماهواره اگر كنترل نشود يك سم است و تجربه نشان داده كه بهره‌برداري منفي از اين وسيله خيلي بيشتر است.
نماينده ولي فقيه در كازرون با بيان اينكه برخي خانواده‌ها اين سم را با دست خود وارد خانه مي‌كنند، تصريح كرد: اثر اين سم به سادگي برطرف نمي‌شود چون ايمان را مسموم مي‌كند.
خرسند اضافه كرد: خانواده با قرآن، اخلاق، ارتباط و تمسك به اهل بيت(ع) قوي مي‌شود.
وي با اشاره به سالروز شهادت سومين شهيد محراب حضرت آيت‌الله دستغيب افزود: اين معلم اخلاق، وارسته و مطيع امام به جرم وفاداري به اسلام و تبعيت از ولايت و امامت در هنگام عزيمت به نماز جمعه به شهادت رسيد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اذان صبح
۰۴:۳۶:۱۴
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۵۲:۲۶
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۰۳