پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۳۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۲
«مشروعيت آسماني » كه به قلم رضا صنعتي نگاشته شده از يك سو به بيان سير تاريخي مباحث و مجادلاتي كه از سال 1383 تاكنون درباره ولايت فقيه رخ داده پرداخته و از سوي ديگر تبيين و پاسخ گويي علمي نقدهاي منتشر شده در برخي نشريات درباره جايگاه ولايت فقيه در انديشه سياسي آيت الله هاشمي رفسنجاني را عهده دار است

كتاب مشروعيت آسماني توسط انتشارات روزنامه جمهوري اسلامي منتشر شد. اين كتاب به بررسي ولايت فقيه در انديشه سياسي آيت الله هاشمي رفسنجاني پرداخته است . 

«مشروعيت آسماني » كه به قلم رضا صنعتي نگاشته شده از يك سو به بيان سير تاريخي مباحث و مجادلاتي كه از سال 1383 تاكنون درباره ولايت فقيه رخ داده پرداخته و از سوي ديگر تبيين و پاسخ گويي علمي نقدهاي منتشر شده در برخي نشريات درباره جايگاه ولايت فقيه در انديشه سياسي آيت الله هاشمي رفسنجاني را عهده دار است . 

خواننده همچنين با مطالعه اين كتاب ضمن آشنايي با نظريه هاي مختلف درباره ولايت فقيه و مشروعيت حكومت و تفاوت هاي موجود در اين نظريه ها با اصطلاحات علمي هر كدام از آنها نيز به خوبي آشنا خواهد شد. 

«مشروعيت آسماني» در 204 صفحه در قطع رقعي با قيمت 2 هزار تومان منتشر شده است . اين كتاب را مي توانيد از نمايندگي هاي روزنامه جمهوري اسلامي در مراكز استانها و پخش پكتا (تهران 88940303 ) بوستان كتاب (قم 7 ـ7742155 ) و كلبه شروق (قم 7736424 ) تهيه نمائيد . 

همشهریان عزیز نیز می توانند این کتاب را از نشر دانشگاهی کازرون در خیابان قدمگاه تهیه کنند.



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
0
0
نویسنده محترم کتاب نظر اخیر هاشمی در خصوص ولایت فقیه در سفر به مشهد را مرور کنند بعد ببینند چقدر با محتوای کتاب فاصله دارد شاید دیدگاه هاشمی متاسفانه به تازگی عوض شده باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
0
0
تبریک میگم جناب صنعتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
0
0
شايد هم نظر دهنده محترم سخنان افراد را از منابع غيرموثق پي‌گيري مي كنند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
رئیس مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه‌ای اهانت به تمثال مبارك حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را محكوم كرد.
به گزارش ایلنا،در این اطلاعیه آمده است:
اهانت به تصویر مبارك امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب از سوی هر كس و با هر هدفی كه انجام یافته عملی ناروا و زیان‌بخش و سزاوار تقبیح است.
هوشیاری و نشان دادن حساسیت از سوی اقشار ملت و به خصوص سلسله جلیلیه روحانیت درسی تاریخی به نمایش گذاشت كه امید می‌رود از این پس كسی جرات اینگونه هتاكی‌ها را به خود راه ندهد. اینجانب به نمایندگی از سوی اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام از هوشیاری مردم عزیزمان تشكر می‌كنم و امیدوارم بروز این احساسات پاك درس عبرتی به بدخواهان باشد.
مقداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۳
0
0
ایشان لطف کنند سر کسی را نشکنند و فندق هم در جیبش نریزند. ایشان از یک طرف سکوت می کنند، از یک طرف به یادگار بزرگ امام یعنی بسیج اهانت می کنند و از طرف دیگر این بیانیه را می نویسد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
اذان صبح
۰۴:۴۱:۵۶
طلوع افتاب
۰۶:۱۱:۳۳
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۸:۰۵
اذان مغرب
۲۰:۰۵:۲۷