پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۸۸ - ۰۶:۱۳
امام جمعه كازرون;
امام جمعه كازرون گفت: روز دانشجو نماد استكبار ستيزي و مبارزه با آمريكا است.حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز شهرستان كازرون با اشاره به فرا رسيدن 16 آذر و روز دانشجو اظهار داشت: 16 آذر نماد مبارزه دانشجويان با استكبار جهاني است و اين حادثه در تاريخ انقلاب اسلامي و دانشگاه‌هاي ما ماندگار شده است.
خبرگزاري فارس: امام جمعه كازرون گفت: روز دانشجو نماد استكبار ستيزي و مبارزه با آمريكا است.
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز شهرستان كازرون با اشاره به فرا رسيدن 16 آذر و روز دانشجو اظهار داشت: 16 آذر نماد مبارزه دانشجويان با استكبار جهاني است و اين حادثه در تاريخ انقلاب اسلامي و دانشگاه‌هاي ما ماندگار شده است. 
وي افزود: بعد ار كودتاي 28 مرداد 1332، نيكسون معاون رئيس جمهور وقت آمريكا براي مشاهده نتيجه سرمايه‌گذاري دولت آمريكا در اين كودتا به ايران آمد كه با واكنش دانشجويان و ملت ايران مواجه شد. 
خرسند اضافه كرد: در 16 آذر، گارد شاهنشاهي به دانشگاه حمله كرد كه سه نفر شهيد و چند نفر زخمي شدند. 
نماينده ولي فقيه در كازرون خاطرنشان كرد: امروز برخي از جريانات منحرف به‌ويژه ورشكستگان سياسي و سياسيون بي‌بصيرت و انقلابون پشيمان به دليل ناكامي‌هاي خود در قدرت، اميد دارند كه 16 آذر به روز نماد سازش با آمريكا تبديل شود و اين در حالي است كه آمريكا بدترين جنايات را در حق ملت‌هاي مسلمان مي‌كند. 
خرسند با اشاره به قطعنامه آژانس انرژي اتمي عليه ايران، افزود: در بحث انرژي اتمي، ايران صداقت خود را نشان و كمال همكاري با آژانس را انجام داد اما آژانس عليه ايران قطعنامه صادر مي‌كند. 
وي با انتقاد از افرادي كه در كشور نظام را محكوم مي‌كنند، اضافه كرد: برخي افراد در هفته بسيج بيانيه صادر و به بسيجي و بسيج توهين و حمله و بسيج را به عنوان جيره‌خوار حكومت بيان كردند. 
امام جمعه كازرون با بيان اينكه ملت ما راه خود را شناخته و دانشمندان ما به علم و فناوري هسته‌اي دست پيدا كرده‌اند، تصريح كرد: امروز آن كشورهايي كه خود سلاح هسته‌اي توليد مي‌كنند، عليه ايران قطعنامه صادر كرده كه اين يك ظلم است و بايد بدانند كه ملت ايران زير بار اين ظلم و ننگ نمي‌رود. 
خرسند تنها ابزار دشمن را تحريم عنوان و خاطرنشان كرد: دشمن جرات جنگ نظامي ندارد زيرا مي‌داند كه در صورت جنگ ملت ايران درس سختي به آنها مي‌دهد. 
وي تحريم عليه ايران را بي‌نتيجه برشمرد و افزود: روز به روز عزت و قدرت ملت ايران بيشتر مي‌شود. 
نماينده ولي فقيه در كازرون در بخش ديگري از سخنان خود با تبريك عيد غدير گفت: عيد غدير بايد به عنوان بزرگ‌ترين عيد ملت ما محسوب شود و بزرگ‌ترين جشن‌ و كارهاي ما بايد در اين روز باشد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴