پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۸۷ - ۲۳:۲۴
به گزارش خبرنگار كازرون نما شب جمعه‌‌ي گذشته جمعي از فعالان سياسي و مذهبي شهرستان از جريان‌هاي مختلف، ميهمان امام جمعه‌ي شهرستان كازرون بودند. وي در اين برنامه بر لزوم رقابت سالم سياسي تاكيد كرده و اعلام كرد كه هيچ جريان سياسي را نمي‌توان حذف نمود مگر آنكه مواضع آن جريان خط قرمزهاي نظام را كه همان اسلام، انقلاب، امام و رهبري است زير پا بگذارد و يا خود مردم از جرياني روي گردان شوند.
به گزارش خبرنگار كازرون نما شب جمعه‌‌ي گذشته جمعي از فعالان سياسي و مذهبي شهرستان از جريان‌هاي مختلف، ميهمان حجت الاسلام و المسلمين خرسند امام جمعه‌ي شهرستان كازرون بودند. در اين برنامه امام جمعه‌ي كازرون بر لزوم رقابت سالم سياسي تاكيد كرده و اعلام كرد كه هيچ جريان سياسي را نمي‌توان حذف نمود مگر آنكه مواضع آن جريان خط قرمزهاي نظام را كه همان اسلام، انقلاب، امام و رهبري است زير پا بگذارد و يا خود مردم از جرياني روي گردان شوند. امام جمعه كازرون همچنين جريان‌هاي سياسي شهرستان را به هوشياري در برابر نقشه‌هاي دشمن براي اختلاف افكني بين نيروهاي انقلاب فراخواند و اعلام كرد كه در دوران امامت جمعه‌ي خود تلاش كرده است تا جريان‌هاي سياسي شهرستان را به يكديگر نزديك كند. وي همچنين دولت‌هاي مختلف از ابتداي انقلاب تا كنون را داراي خدماتي براي كشور دانست و اعلام كرد كه هر كدام از اين دولتها داراي نقاط ضعفي هم بوده و هستند و نبايد در داوري نسبت به آنها دچار افراط و تفريط شد. در اين مراسم نمايندگاني از گروه‌هاي اصولگرا و اصلاح‌طلب و نيز برخي از فعالان فرهنگي و معتمدان محلي حضور داشتند و افطار را ميهمان امام جمعه‌ي كازرون بودند.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۶/۲۸
30
0
به نام حق
كار بسيار زيبا و معقول حاج آقا خرسند نشانه روح وحدت طلبي ايشان است. حركتي كه به جد كازرون عزيز نيازمند آن است.
خداوند توفيق خدمت بيشتر به ايشان بدهد.
خدا نگهدار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
اذان صبح
۰۴:۳۵:۳۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۳
غروب آفتاب
۱۹:۵۳:۰۲
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۴۱