پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۰
دین »
زهرا سجادی (مشاور فرهنگی فرماندار کازرون):
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، زهرا سجادي بعد از ظهر امروز در جمع رابطان فرهنگي ادارات كازرون اظهار داشت: در روز عيد سعيد غديرخم، پيامبر اسلام (ص) در هنگام بازگشت از حجة‌الوداع حضرت علي (ع) را به جانشيني خود معرفي كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، زهرا سجادي بعد از ظهر امروز در جمع رابطان فرهنگي ادارات كازرون اظهار داشت: در روز عيد سعيد غديرخم، پيامبر اسلام (ص) در هنگام بازگشت از حجة‌الوداع حضرت علي (ع) را به جانشيني خود معرفي كرد. 

وي با بيان اينكه غدير روز ديدار و بيعت با رهبري و اكمال دين است، افزود: با توجه به اينكه ما پيرو علي (ع) هستيم از اين رو بايد مراسم باشكوه و مناسبي برگزار كنيم. 

سجادي با اشاره به خطبه غدير اضافه كرد: پيامبر اسلام (ص) همه مطالب را از توحيد، يگانگي و از همه امامان صحبت كردند. 

اين مقام مسئول با اشاره به اتفاقات بعد از انتخابات اخير گفت: دشمن به عناوين مختلف سنگ‌اندازي مي‌كند و با توجه به اينكه ولايت فقيه كه برگرفته از امامت، ولايت و رهبري است از اين رو بايد بيشتر به واقعه غدير خم توجه كنيم. 

رابط فرهنگي فرمانداري كازرون خاطرنشان كرد: در ايام شهادت‌ها و ولادت‌هايي كه در تقويم تعطيل اعلام نشده بايد فضا‌سازي مناسبي در ادارات اين شهرستان صورت گيرد. 

سجادي از انتشار فصلنامه با موضوع غدير خبر داد و گفت: از مطالب اين فصلنامه سئوال طراحي مي‌شود كه افراد علاقه‌مند مي‌توانند در اين مسابقه شركت كنند. 

وي افزود: در جلسه‌اي كه با امام جمعه شهرستان كازرون داشتيم، تصميم گرفته شد تا يوم‌الله غدير خم امسال باشكوه‌تر از سال‌هاي ديگر برگزار شود. 

مشاور فرهنگي فرماندار كازرون در ادامه با تبريك هفته بسيج گفت: اين هفته نمايانگر تلاش‌ها و رشادت‌هاي دلير مردان و جواناني است كه با شور خود حماسه‌ها آفريدند. 

سجادي خاطرنشان كرد: رابطان فرهنگي ادارات شهرستان كازرون بايد فعاليت‌هاي خود را در مورد عيد سعيد غدير‌خم تا 20 آذر ماه جاري همراه با مستندات به فرمانداري ارسال كنند. 

در ادامه اين جلسه رئيس اداره امور سياسي و اجتماعي فرمانداري كازرون با تبريك هفته بسيج گفت: بسيج در زمينه‌هاي مختلف از جمله سازندگي فعاليت‌هاي فراواني داشته و فرهنگ بسيجي بايد در جامعه گسترش يابد. 

ابراهيم دهقان با تأكيد بر توجه به مراسم‌هايي كه شيعيان به آنها اعتقاد دارند، تصريح كرد: انتظار ما اين است كه با توجه به مذهبي بودن شهرستان كازرون، ادارات و مردم تلاش كنند مراسم‌هاي باشكوهي در حد احترام به ائمه اطهار (ع) برگزار شود. 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳